Kai minä olen

Anonyymi-ap

Sittn niin ruma ja tyhjänpäiväinen, etten ansaitse mitään hyvää

15

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mielihyvääkö se toisten ihmisten vahingoittaminen sulle sitte tuo?

• Anonyymi00004

Siltä se on todellakin tuntunut! Hiljaiset ohimenot taisivat olla vain kiusaamista, jotta vanhempi henkilö voisi vieläkin huonommin!

• Anonyymi00003

Kukaan ei ole ruma.

• Olet täydellinen juuri sellainen kuin olet.

• Et ole, kaunis, älykäs, ja ihana <3.

• Anonyymi00005

Kaikenlainen painostaminen on tarpeetonta niin turhaa.
      Jokainen itse tietää, mikä on ihmisenä ja millainen on muille ihmisille.
      Ihmisen ei tarvitse saada elämänsä aikana täällä kaikkea.
      En koskaan huolisi miestä, joka on kurja kiusaaja ja kenen tavoite on vahingoittaa toista ihmistä ja hänen oikeutta elää elämäänsä haluamallaan tavalla.
      Mitkään selitykset eivät auta eivätkä tule riittämään, kun pahuus on mennyt liian pitkälle. Muutenkin tässä elämässä on kaikenlaista vastamäkeä, kukaan ei halua tutustua sellaiseen ihmiseen kuka on paha muille ihmisille.
      Täällä ei myöskään kukaan ihminen määrää kenenkään ihmisen elämästä ja oikeuksista siinä. On hyvä muistaa, että joitain asioita pystyy aina selittelemään ymmärrettävästi sellaisellekkin ihmiselle kuka ei noudata mitään sääntöjä ja lakia.
      Mutta jos menet liian pitkälle toimissasi, sinun kuuluu saada vahingonteosta tuntuva rangaistus. Tuliko tämä nyt ymmärretyksi?

• Anonyymi00007

Tämä olisi voinut olla myös kuin minun kirjoitukseni!
        En halua mitään ylimääräistä, vain sen mikä minulle kuuluu kaikkien kauheiden vuosien menetyksen takia. En halua kenenkään koskaan kokevan mitään vastaavaa, niin rankalta ja ahdistavalta se kaikki on tuntunut kaikkien niiden vuosien ajan!

• Anonyymi00008

Huomasitko kuinka itse tuossa teit kuten sanoit että kukaan ei määrää kenenkään elämästä tms.
        Et sä voi mitenkään puhua kaikkien puolesta niiku tuossa "kukaan ei halua tutustua"
        Yhtälailla kiusaava voi olla nainen, ei vain mies. Enemmän itse ainakin epäilen täällä kiusaavan ihmisen olevan nainen. Ainakin yksi on nainen.
        (on useampikin kyllä)

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Huomasitko kuinka itse tuossa teit kuten sanoit että kukaan ei määrää kenenkään elämästä tms.
        Et sä voi mitenkään puhua kaikkien puolesta niiku tuossa "kukaan ei halua tutustua"
        Yhtälailla kiusaava voi olla nainen, ei vain mies. Enemmän itse ainakin epäilen täällä kiusaavan ihmisen olevan nainen. Ainakin yksi on nainen.
        (on useampikin kyllä)

En tarkoittanut puhua kaikkien kanssaihmisten puolesta. Jos joku on kiinnostunut miehestä kuka ilkeilee, manipuloi ja pyrkii vahingoittamaan toista ihmistä tai yleensä naisia.
        Niin sanon suoraan, että ei ole tulemista minun elämään lähelleni.
        Koska kyllä se itsestä omasta käytöksestä ja toimista lähtee, että kuinka onnistuu asioissa elämässä. Me ihmiset olemme erilaisia ja erilaisuus on normaalia ja sen voi hyväksyä hyvin pitkälle. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta voi olla toisinkin.
        Ihmisen elämänkaari/elinaika on myös aikaa, jossa asiat ja tavat muuttuvat kuin huomaamatta. Tarkoitan sitä tällä asialla, että koko elämää ei haahuilla jonkun ihmisen perään ja käyttäydytä kuin teini ensi rakkautta etsiessään.
        Vanhemmallakin ihmisellä voi ja saa toki olla ystävä vastakkaisesta sukupuolesta koska tämäkin on normaalia ja ei sellaista voi kukaan kieltää.
        Mutta on jokaisen ihmisen oma asia, että millainen ystävyys vai onko se jotain syvempää.
        Palstalla kirjoittelua en noteeraa mitenkään hyödylliseksi, ei täällä mitään suhdetta tapahdu vieraiden ihmisten kesken. Oikeassa elämässä asiat tapahtuu ja sinusta itsestäsi riippuu paljon saatko aikaan mitään edistystä vai jääkö vain suru puseroon.
        Jokainen saa elää elämänsä ilman, että on pakko ryhtyä mihinkään vanhemmalla iällä ja ihan minkä ikäisenä vaan. Jokaisella ihmisellä lienee syyt jos on pakko sanoa EI

• Anonyymi00006

Ei kukaan ole ruma ja tyhjänpäiväinen mutta ympäristö voi saada tuntumaan niin. Silloin kannattaa vaihtaa ympäristöä ja tuttuja.

• Anonyymi00009

Aina tuota samaa kuulee. Ei se todellakaan ole ihan noin ainakaan täällä olevissa jutuissa.

• Anonyymi00012

Olen ihan sivusta. Mutta minä en kuullut koskaan äidiltäni, että olisin kaunis. Näin sitten itseni rumana peilistä. Ja miten, milloin vaihtaa ympäristöä, jos ei tiedosta koko kuviota? Sitä on aikalailla kasvattajansa armoilla. Ei siinä ollut paljon itsellä sananvaltaa. Sen lisäksi että olin ruma, olin myös tyhmä ja kaikella tavalla epäonnistunut ja naurettava pelle. Nämä asiat eivät nyt varsinaisesti olleet totta, mutta kyllä ne minulle oli pitkään totisinta totta. Ja en minä sitä kiusatun identiteettiäni kyllä pysty pois vaihtamaan. Näillä mennään nyt.

• Anonyymi00014

Idiootti haukkuu muita ihmisiä rumiksi, etoviksi ja tuo kantansa kuulluksi, että joku ihminen ei kelpaa. Kenelläkään ei ole oikeastaan oikeutta solvata täällä kanssaihmisiä.
        Ihminen ei ole joku valtias, jumalasta seuraava kuka täällä kuvittelee määräävänsä muiden asioista. Ympäristön vaihtaminen ei ole aina niin yksinkertainen asia toteuttaa, koska on ihmisiä ketkä tuntevat hyvinkin voimakkaasti olevansa kotona siellä minne ovat asettuneet asumaan. Perustuslaki / ihmisoikeudet jotka eivät vaikuta toteutuvan maassamme täysin.
        Ihmisistä pääsee kyllä aina eroon omilla valinnoilla, mutta onko ihminen näinkään onnellinen mikäli päättää katkaista kaikki siteet muihin ihmisiin?
        Asia jota kannattaa miettiä pystyisitkö elämään aivan yksin loppuelämäsi ajan?

• Anonyymi00010

Höpsistä. Varmasti olet hyvännäköinen, jokainen on omalla tavallaan

• Anonyymi00011

Olet arvokas. Vain hyvyys ja hyväntahtoisuus merkitsevät. (sivusta.)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      241
      4703
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      454
      3374
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      15
      2358
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      2002
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1263
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      28
      1139
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1083
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1045
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      956
    Aihe