Rakkaalle J:lle

Anonyymi-ap

Kyllä mä sut tietysti haluisin ihan kokonaa, mut vähempikin riittää.

Sinä 💖 Älä suunnittele liikaa etukäteen. Äläkä jännitä. Annetaan mennä sit niin,kuin menee. Mä en oo mikään tiukkapipo, vaikka sen kuvan oot varmaan saanu.

25

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00003

Niin, rakkautta ei voi suunnitella, se pitää elää ja kokea. Kaikilla aisteilla. Annetaan vaan mennä. Oon kyllä ajatellut, että kritisoit mua koko ajan. Ja se jännitys... varmaan sydän pomppaa ulos rinnasta, mutta se on vain elämää ❤️‍🔥

• Anonyymi00004

Miten minä olen sinua kritisoinut, bisneksistäkö?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miten minä olen sinua kritisoinut, bisneksistäkö?

Enpä kerro. Ei bisneksistä, no ehkä elämän tyylistä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Enpä kerro. Ei bisneksistä, no ehkä elämän tyylistä.

Jos se oli minä, olet oikeassa, J. Se oli syy. Sivu nainen

• Anonyymi00006

J sitä j tätä älä vaan jätä. Lopeta toi tun ulina ja tee jotain tolle elämällesi, ollaan luettu jo kohta vuosi tuota ulinaa täällä. Rikkinäinen levy, mene hoitoon.

• Anonyymi00007

Menikö jherne nekkuun?

• Anonyymi00011

No älä lue tätä pastaa. Ongelmasi ratkeaa sillä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No älä lue tätä pastaa. Ongelmasi ratkeaa sillä.

Luen jos haluan. Teen just mitä haluan ja sinähän et sille mitään voi

• Anonyymi00008

Olette kaikki pellejä. Muistakaa se

• Anonyymi00010

Toi on totta ,mutta välillä täytyy ottaa rennommin eihän tää elämää kummempaa.

• Anonyymi00009

Jännittää tietenkin, kun olet niin unelmien täyttymys, ja ihana, silti haluan edetä rauhallisesti ja normaalisti sunkaa.. <3

• Anonyymi00014

Olen sanonut suoraan ei kiinnosta mutta ei vaan tajua.

• Anonyymi00016

Puutut palstakirjoituksiinkin? Miksi edes olet täällä! Tuskin ahdistelee irl sua!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Puutut palstakirjoituksiinkin? Miksi edes olet täällä! Tuskin ahdistelee irl sua!

Kyllä ahdistaa.

• Anonyymi00017

Sori ei mulle tää kun en ole varattu.

Aloitus on just sellanen kaipaava kutsu pikku syrjähyppyyn 1 tunti viikosa.

• Anonyymi00019

Niin, yhteisessä ajassa tärkeintä on tietenkin tapaamisten laatu, niinkuin elämässä muutenkin. En kuitenkaan kaipaa kateellisia tai mustasukkaisia, ylimääräisiä ihmisiä mitään tapaamisia sotkemaan.

• Anonyymi00020

Oi, ihan laatuaikaa... Etkö tiedä että se meni jo pois muodista.

Mutta jos pelkäät ylimääräisiä ihmisiä, niin miksi J...L...TA kirjottelet täällä!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oi, ihan laatuaikaa... Etkö tiedä että se meni jo pois muodista.

Mutta jos pelkäät ylimääräisiä ihmisiä, niin miksi J...L...TA kirjottelet täällä!

Ihanko laatu olisi jokin trendi. Ihmiset ovat lähinnä fiksuja jos hakevat elämäänsä laatua määrän sijaan, ihan joka asiassa. Minä en pelkää niitä ihmisiä, olen totaalisen kyllästynyt sellaisiin ihmisiin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ihanko laatu olisi jokin trendi. Ihmiset ovat lähinnä fiksuja jos hakevat elämäänsä laatua määrän sijaan, ihan joka asiassa. Minä en pelkää niitä ihmisiä, olen totaalisen kyllästynyt sellaisiin ihmisiin.

Ookko joku teini.
        Laatuajasta puhui kiireelliset vanhemmat kun perusteli sitä etteivät ehdi olla lastensa tai toistensa kanssa. Sanoivat itsekkäästi että laatuaikaa, se korvaa määrän.
        Mutta sitten kaikki alkoi tajuta ettei esim lapset kaipaa mitään "laatu" aikaa vaan sitä tavallista elämää, arkea.

Sama tulee sullekin eteen kun sitä varattua tapailet. On ehkä kivaa hotellin sviitissä tai kylpylässä, juotte shampanjaa ja sitte hyvien iltapalojen jälkeen villiä se**ii.
        Seuraavana aamuna se lähtee perheensä luo viettämään sitä arkea.

Jaksat ehkä puoli vuotta ja sitte tajuut että haluat myös sitä arkea hänen kanssaan.
        Jos et haluais niin oisit vaan joku joka ihailee tätä elintasoa etkä oikeesti sitä ihmistä. Se ihminen tarjoais sulle elintasoa ja siksi sen kyljessä kiehnäät. Jos niin on, niin hänkin sen lopulta tajuaa, ja joku kerta kysyy: välitätkö minusta yhtään?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ookko joku teini.
        Laatuajasta puhui kiireelliset vanhemmat kun perusteli sitä etteivät ehdi olla lastensa tai toistensa kanssa. Sanoivat itsekkäästi että laatuaikaa, se korvaa määrän.
        Mutta sitten kaikki alkoi tajuta ettei esim lapset kaipaa mitään "laatu" aikaa vaan sitä tavallista elämää, arkea.

Sama tulee sullekin eteen kun sitä varattua tapailet. On ehkä kivaa hotellin sviitissä tai kylpylässä, juotte shampanjaa ja sitte hyvien iltapalojen jälkeen villiä se**ii.
        Seuraavana aamuna se lähtee perheensä luo viettämään sitä arkea.

Jaksat ehkä puoli vuotta ja sitte tajuut että haluat myös sitä arkea hänen kanssaan.
        Jos et haluais niin oisit vaan joku joka ihailee tätä elintasoa etkä oikeesti sitä ihmistä. Se ihminen tarjoais sulle elintasoa ja siksi sen kyljessä kiehnäät. Jos niin on, niin hänkin sen lopulta tajuaa, ja joku kerta kysyy: välitätkö minusta yhtään?

Oijoi, en nyt ymmärrä, sinun hyökkäys on kuin kiivas sanaryöppy ensimmäiselle vastaantulijalle suojatiellä. Hyvää yötä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oijoi, en nyt ymmärrä, sinun hyökkäys on kuin kiivas sanaryöppy ensimmäiselle vastaantulijalle suojatiellä. Hyvää yötä.

jep nuku pääsi selväksi ja lue ajatuksen kanssa mitä tuossa on kukin kirjootellu

• Anonyymi00022

Harmaapää ukkeli täällä sekoilee. Kukaan ei ole hänestä kiinnostunut kääntää vaan asiat ja viestit .On todella rasittava.

• Anonyymi00024

Olet jotenkin sekaisin ja pitää oikein mainostaa.

• Anonyymi00025

Jaska eli Paska-jaakko heh

joku hammaslääkäri-juttu heidän pöydän alla oli oku rasiakin joku kipulääke juttu oranssin värinen joku, kun niin tipahtanut tai piiloitettu joku, sanoin lääkäreille: tuolla on tuollainen joku.....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      150
      4048
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      390
      3135
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2028
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1728
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      985
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      881
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      849
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      45
      809
    Aihe