Onko täällä muita jotka tykkää antaa/saada selkäsaunan tiukat farkut pyllyn suojana....?
Remmiä farkkuperseelle
63
745
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä tykkäisn antaa mutta ne varkut otetaa pois jossakin vaiheessa naiset taikka nuori poika kirjotelkaa niin järjestetään tapaaminen.Vanhempi setä antaa kuria. Turku + 150 km.
- Anonyymi00004
Mee hevon vittuun pedari
- Anonyymi00010
Täällä olis yks tuhma 50 mies valmiina selkäsaunaan. Turku+60 km.
- Anonyymi00002
Vaimo laittaa silloin tällöin tiukat fargut ja haluaa minun piiskaavan häntä,aika kiihottavaa se on,samalla hyväilen hänen kiimaista persettä nuolen vakoa ja kyrvällä hinkkaan myös ja pääatä lastin farguille,on tosi kiimaista touhua.
- Anonyymi00003
Minä tykkään piereskellä samalla
- Anonyymi00006
Paljaalle piiskaa,kun somasti punottaa kullia vakoon takaa päin.
Osien vaihto nainen voi sitoa miehen jalat nilkoista,kädet eteen.
Hevos ratsu piiska naiselle kevyt käteen saa miehen nöyräksi.
4.kymmenen sivalluksen sarjaa rupee punottaa.
Anus tappi vipralla perä reikään.
Runkata ottaa suihin,huili tauon jälkeen solmut auki,nainen kontilleen kullia vakoon.
Alkaa lauantai kivasti.M58- Anonyymi00007
Porsas röh röh
- Anonyymi00008
Onkos kuritonta pariskuntaa joka kaipaa kuria.Joudutte katsomaan kun toiselle annetaan kotikuria.Olen mies kokemusta on antamisesta. Eteläsuomi.
- Anonyymi00009
SE ON KIIHOTTAVAA KUN SAA LÄISKIÄ KIREE FARKUA PEPULLE VÄLILLÄ KÄSI HAARUKAS
- Anonyymi00011
Sinä nuorempi tyttö joka olet uppiniskanen etkä usko vanhempiasi haluaisit muuttua.Tuleppa käymään setän tykönä kylässä.Annan kasvatusta sinulle ensin varkut päällä jossakin vaiheessa riisut vaatteesi laskottat nätisti menet nurkkaan seisomaan. Määräys käy polvelle kädellä pylly punaseksi. Olen varma kuuntelet vanhempiasi.Saa esittää toivomuksia,Setällä mukava siisti paikka käytössä. Eteläsuomi.
- Anonyymi00012
Olen kuriton poika käykö.
- Anonyymi00013
Tottakai missä ja koska
- Anonyymi00014
Annetaan remmiä. Yhteyksiä.
- Anonyymi00015
Tule antamaan. Paikka turun saaristossa....
- Anonyymi00016
Annetaan kuritusta polvella pylly pystyssä naiset onko tarvetta. Siisti mies antaa. Eteläsuomi
- Anonyymi00017
Notkea vitsa on tehokkain väline jos annetaan farkkujen päälle selkäsauna...kokemusta on.
- Anonyymi00018
Onko Turun saaristossa nainen, joka tarvitsee remmiä? Annan vain naiselle remmiä tai kämmentä, mutta paljaalle perseelle. Sinun pitää olla kontallasi ja pyllistää kunnolla, tuoden kaikki näytille. Lasket luonnollisesti läimäykset. Ei mitään sitomisia.
- Anonyymi00019
Kyllä kunnon juomut tulee vaikka onkin farkut jalassa....kokenut.
- Anonyymi00020
Haluaisiko joku naikkonen piiskaa paljaalle perseelle jossain luonnonhelmassa anonyymisti?
- Anonyymi00021
Annan remmiä aina paljaalle pyllylle. Farkut pitää ottaa pois, mieluummin jo ulkona. Autossani istut paljaalla piiskatulla pyllyllä, mutta nahkapenkki on viileä....
- Anonyymi00022
Tykkään saada remmiä isolle farkkupyllylleni. Puen vaikka naisten siniset farkut niin perse näyttää vielä paremmalta ja isommalta. Isolta mieheltä kun saisi remmiä ja sitten käskisi imemään. Lopuksi vetäisi farkut jalsta pois ja panisi syvälle reikään.
- Anonyymi00023
Parhaimmai farkut ovat levikset joille olen selkäsaunan saanut. Sellaset stretch farkut oli silloin. Sanoisin että kyllä tuntui kun vitsa viuhui...
- Anonyymi00024
Mulle sais antaa juurikin tollaisen selkäsaunan vaikka mies +50 olenkin.
- Anonyymi00025
Haluaisin minäkin mutta naiselta ja määräisi myös vaatteet pois jossakin vaiheessa tuhma kun olen ollut. Mies 02AL
- Anonyymi00026
Pääsiäinen alkaa vitsat notkeita olisko tätiä naista antamaan selkäsaunaa kurittomalle.Varsinaissuomi.
- Anonyymi00027
Vanhemmalta kokeneelta mieheltä minä haluaisin toki ilman mitään muuta touhua. Varsinaissuomesta itsekin. Mies 50+.
- Anonyymi00028
Annetaan naiselle remmiä onko halukkaita. Mies 67v.
- Anonyymi00029
N 37. Muuten ihan ok mutta takamukseni suojana olis farkut tai verkkarit...
- Anonyymi00030
Sopii hyvin verkkarin olis mukava.Mies 67v.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sopii hyvin verkkarin olis mukava.Mies 67v.
Laittaisin tiukat farkut jalkaani ennemmin.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Laittaisin tiukat farkut jalkaani ennemmin.
Sekin sopii ihan hyvin kuinka sinuun saisi yhteyttä.Onko sinulla kik sovellusta.Mies 67v.
- Anonyymi00033UUSI
Ei ole kik. Onko farkuille toivomuksia esim. Merkki tai väri...laitan numeroni...
- Anonyymi00034UUSI
Ei ole merkillä väliä.Mies 67v.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ei ole merkillä väliä.Mies 67v.
Numeroa en uskalla tänne laittaa...mulla ei paikkaa mutta turkuun on reilun tunnin matka. Pitäisi olla paikka jossa voin vaihtaa vaatteeni.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Numeroa en uskalla tänne laittaa...mulla ei paikkaa mutta turkuun on reilun tunnin matka. Pitäisi olla paikka jossa voin vaihtaa vaatteeni.
Mistä päin olet tulossa Turkuun.Kävisikö että tapaisimme Auran ABC siitä ei ole pitkä matka luokseni siellä voit vaihtaa vaatteet rauhassa.Asun omakotitalossa. Juotaisiin kahvit rauhassa ensin Aurassa.Mies 67v.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mistä päin olet tulossa Turkuun.Kävisikö että tapaisimme Auran ABC siitä ei ole pitkä matka luokseni siellä voit vaihtaa vaatteet rauhassa.Asun omakotitalossa. Juotaisiin kahvit rauhassa ensin Aurassa.Mies 67v.
Tulen tampereen suunnasta. Mun täytyy vaan laittaa ne vaatteet päälle joille selkäsauna tulee...pitääkö joitain välineitä olla mukana?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tulen tampereen suunnasta. Mun täytyy vaan laittaa ne vaatteet päälle joille selkäsauna tulee...pitääkö joitain välineitä olla mukana?
Jos sinulla on sellanen remmi millä haluat niin ota mukaan.Jos laitan numeron tähän niin ilmoita saitko sen. 0407272044
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos sinulla on sellanen remmi millä haluat niin ota mukaan.Jos laitan numeron tähän niin ilmoita saitko sen. 0407272044
Juu näkyy. Itse en vielä omaani anna. Sitten vasta jos asiat sujuu niinkuin sovitaan eli selkäsauna ainoastaan ja farkkujen päälle. Sattua saa ja kuuluukin asiaan.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Bielä siitä remmistä...otan mukaan omani kunhan löydän sen. Valitsen mahd. Tiukat farkut jollei merkillä väliä..
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Bielä siitä remmistä...otan mukaan omani kunhan löydän sen. Valitsen mahd. Tiukat farkut jollei merkillä väliä..
Sopii ihan näin ei merkillä väliä sopiiko ABC tapaaminen koska olisit halukas tulemaan. Toimimme aivan sinun halujen mukaan ei muuta.Mies 67v.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sopii ihan näin ei merkillä väliä sopiiko ABC tapaaminen koska olisit halukas tulemaan. Toimimme aivan sinun halujen mukaan ei muuta.Mies 67v.
Ensiviikkoon menee väkisinkin. Abc paikkana ok. Alkaa olemaan perhosia vatsassa vaikka tiedän mitä tulee tapahtumaan eikä ole ensimmäinen kerta. Silti jännittää.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ensiviikkoon menee väkisinkin. Abc paikkana ok. Alkaa olemaan perhosia vatsassa vaikka tiedän mitä tulee tapahtumaan eikä ole ensimmäinen kerta. Silti jännittää.
Eikos niitä perhosia vatsassa kuulukkin olla annan kyllä tuntuvasti kimmaloi pylly varmasti.Minulle sopii mikä päivä vaan ilmottelet niin sovitaan jatkosta.Mies 67v.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Eikos niitä perhosia vatsassa kuulukkin olla annan kyllä tuntuvasti kimmaloi pylly varmasti.Minulle sopii mikä päivä vaan ilmottelet niin sovitaan jatkosta.Mies 67v.
Toivon myös saavani niin että tuntuu. Sääliä en kaipaa. Asennon saat päättää itse välineen niin salliessa.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Saat myös valvoa etten laita mitään ylimääräistä farkkujen alle kun puen ne ylleni. Otan muutamat mukaan jos kuitenkin haluat valita.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Toivon myös saavani niin että tuntuu. Sääliä en kaipaa. Asennon saat päättää itse välineen niin salliessa.
Hyvä tietää polvella ensin lämmitän pyllyn katsotaan sitten eri asentoja jos tulee itku onko väliä. Mies 67v.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Hyvä tietää polvella ensin lämmitän pyllyn katsotaan sitten eri asentoja jos tulee itku onko väliä. Mies 67v.
Jos itku tulee niin sitten tulee. En kylläkään koskaan ole itkenyt kun selkääni olen saanut. Vitsaa saadessa on kyllä lähellä ollut mutta selvitty siitäkin.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jos itku tulee niin sitten tulee. En kylläkään koskaan ole itkenyt kun selkääni olen saanut. Vitsaa saadessa on kyllä lähellä ollut mutta selvitty siitäkin.
Mukava tietää.Taidat olla aika kuriton tyttö. Mies 67v.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mukava tietää.Taidat olla aika kuriton tyttö. Mies 67v.
No joo. Asi on pitkään kiinnostanut mutta paljaille pakaroille minua ei ole piiskattu koskaan. Ehkä loppuun sitäkin kämmenellä onnistuu kunhan kaikki muu sujuu mallikkaasti. Farkuille saat antaa lujaakin kunhan ne on tiukalla.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
No joo. Asi on pitkään kiinnostanut mutta paljaille pakaroille minua ei ole piiskattu koskaan. Ehkä loppuun sitäkin kämmenellä onnistuu kunhan kaikki muu sujuu mallikkaasti. Farkuille saat antaa lujaakin kunhan ne on tiukalla.
Mennään sinun toiveiden mukaan.Jos menee mukavasti niin haluisitko jatkaa suhdetta toiseenki kertaan. Mies 67v.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mennään sinun toiveiden mukaan.Jos menee mukavasti niin haluisitko jatkaa suhdetta toiseenki kertaan. Mies 67v.
Laitoin tossa jo valmiiksi muutamat housut jotka ovat ainakin tiukat.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Parit levikset myös.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Parit levikset myös.
Löysitkö remmin kiva että valmistaudut kunnolla.Koska olet viimeksi saanut pyllylle kuritusta.Mies 67v.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Löysitkö remmin kiva että valmistaudut kunnolla.Koska olet viimeksi saanut pyllylle kuritusta.Mies 67v.
On siitä varmaan puoli vuotta aikaa. Remmi löytyi ja on sama jota sain viimekerrallakin. Onko sulla siellä koivuja jotta vitsan saisi vai otanko mukaan jostain muualta. Niistä farkuista vielä että saat sitten valita mieleiset jotka sitten laitan selkäsaunaa varten.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
On siitä varmaan puoli vuotta aikaa. Remmi löytyi ja on sama jota sain viimekerrallakin. Onko sulla siellä koivuja jotta vitsan saisi vai otanko mukaan jostain muualta. Niistä farkuista vielä että saat sitten valita mieleiset jotka sitten laitan selkäsaunaa varten.
On tuossa koivuja haluutko tehdä itse vitsakset saat haluamasi valitsen kyllä varkut mielelläni.Onko sinulla jokin fantasia mitä varten haluat remmiä.Mies 67v.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
On tuossa koivuja haluutko tehdä itse vitsakset saat haluamasi valitsen kyllä varkut mielelläni.Onko sinulla jokin fantasia mitä varten haluat remmiä.Mies 67v.
Jotenkin tuntuu hyvälle kun saan antaa pyllyni piiskattavaksi . Pieni takamus on mutta kuria sekin tarvitsee. Voin noutaa vitsat sitten sieltäkin ettei tarvitse kuljetella.kaikki farkut on sitten takataskullisia mutta nostettuna ylös tiukalle ei niistä pitäis haittaa olevan.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jotenkin tuntuu hyvälle kun saan antaa pyllyni piiskattavaksi . Pieni takamus on mutta kuria sekin tarvitsee. Voin noutaa vitsat sitten sieltäkin ettei tarvitse kuljetella.kaikki farkut on sitten takataskullisia mutta nostettuna ylös tiukalle ei niistä pitäis haittaa olevan.
Siis olen noille kaikille saanut aiemminkin. Siks ovat pyllystä hiipuneita mutta ihan ok vielä.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Siis olen noille kaikille saanut aiemminkin. Siks ovat pyllystä hiipuneita mutta ihan ok vielä.
Kyllä se pienikin pylly kuria tarvii jos on kuriton ja kunnolla tarvitseekin.Vieläkö perhosia on vatsassa on hyvä että ajattelet selkäsaunaa tekee hyvää miettiä sitä mikä on seuraamus kurittomuudesta. Mies 67v.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kyllä se pienikin pylly kuria tarvii jos on kuriton ja kunnolla tarvitseekin.Vieläkö perhosia on vatsassa on hyvä että ajattelet selkäsaunaa tekee hyvää miettiä sitä mikä on seuraamus kurittomuudesta. Mies 67v.
On niitä. Ei se selkäsauna niinkään jännitä kun tiedän miltä se tulee tuntumaan. Se jännittää kun tapaa uuden ihmisen eikä tiedä taikka tunne entuudestaan. Annatko miten kovia selkäsaunoja. Toivoisin kämmenellä alkuun mutta kurittaja päättää kunhan ensin näkee pyllyn ja miten ne farkut istuu jalkaan. Muistan että aina piiskattu takataskujen alle...
- Anonyymi00060UUSI
Nyt nukkumaan että jaksaa aamulla lähteä töihin..
- Anonyymi00061UUSI
Ilmoittele kun sopii. Mies 67v.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ilmoittele kun sopii. Mies 67v.
Keskiviikona on vapaapäivä . Sitä tässä koitan järjestellä.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Keskiviikona on vapaapäivä . Sitä tässä koitan järjestellä.
Sopii hyvin.Mies 67v.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Sopii hyvin.Mies 67v.
Laitan ne farkut kuitenkin pesuun ennen käyttöä. Eli kakdet levikset...yhdet onlyt ja freddyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352740Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks191850Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351498- 381453
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241128
- 181063