Naiset kestäisi jos oltais yhdessä? Ne joita et valinnut
Miten ne muut
38
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos ne kuulis sen, mitä haluan sanoa sulle, niin vetäis itsensä hirteen.
- Anonyymi00003
No mitä haluat sanoa
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mitä haluat sanoa
Haluan sanoa, että niitä asioita ei passaakaan täällä sanoa.
- Anonyymi00004
Unelmia pitää aina olla, mut nyt vedit jo vajarit. -sivusta
- Anonyymi00027
Siltä se alkaa tämä sinunkin aamuliturgioiden aihepiiri näyttää että hänessään on
- Anonyymi00006
Tietääkseni minulla ei ole ollut valita asti ketään koskaan. Tällä hetkellä sydämeni on vallannut yksi nainen. Hän onkin aiheuttanut sellaisen tunnemyrskyn mitä ei ole ennen ollut.
- Anonyymi00008
Millainen nainen? Onko pitkät hiukset
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Irokeesi!
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo ei hirveästi rajaa pois naisia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Noin olkapäille ulottuvat. En ole mitään tarkkaa mittausta tehnyt.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Noin olkapäille ulottuvat. En ole mitään tarkkaa mittausta tehnyt.
Vaalea vai tumma
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vaalea vai tumma
Rummat hiukset. On hieman muutakin väriä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tummat
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Rummat = rumat ja tummat. 😂😂😂 Joo, sori vaan, sivusta.
- Anonyymi00007
Miten tulee tuollaista edes mieleen.
- Anonyymi00010
Siten että ajattelen niitä kiinnostuneita olevan useamman ja olisin varmaan jatkuvasti mustis.
- Anonyymi00011
Jollekin näköjään tulee…
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siten että ajattelen niitä kiinnostuneita olevan useamman ja olisin varmaan jatkuvasti mustis.
Siitä epävarmuudesta pitää päästä yli. Ja jos hän sinut ottaa omakseen ja on mies paikallansa, niin se on aivan se ja sama, mitä kiinnostuneita muita on. Oikea mies kyllä osaa näyttää kehen on sitoutunut. Sama toivottavasti sinulla.
Toisen arvostus on tärkeää. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siitä epävarmuudesta pitää päästä yli. Ja jos hän sinut ottaa omakseen ja on mies paikallansa, niin se on aivan se ja sama, mitä kiinnostuneita muita on. Oikea mies kyllä osaa näyttää kehen on sitoutunut. Sama toivottavasti sinulla.
Toisen arvostus on tärkeää.En vilkuile muita, jos täysin rakastan jotain
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En vilkuile muita, jos täysin rakastan jotain
Hänellä varmaan karsasti sitten 🤪
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
En vilkuile muita, jos täysin rakastan jotain
Ei ole kyse pelkästään vilkuilusta. Se on sellainen asenne ja itsevarmuus, että on juuri siellä missä pitää ja juuri sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa olla, vaikka litteä maapallo räjähtäisi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole kyse pelkästään vilkuilusta. Se on sellainen asenne ja itsevarmuus, että on juuri siellä missä pitää ja juuri sen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa olla, vaikka litteä maapallo räjähtäisi.
Tiedät sen itsekin ettei siihen muita väliin mahdu jos rakastetaan täysin
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tiedät sen itsekin ettei siihen muita väliin mahdu jos rakastetaan täysin
Minä tiedänkin, mutta ap ei ilmeisesti😉
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se ei varmaan luota
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Luottamuspula
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luottamuspula
Halveksittavaa on pettää tai havitella toisen kumppania. Mutta jokaisella on omat murheet
- Anonyymi00029
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jollekin näköjään tulee…
Niinku esim sulle? Puolen tunnin sisään uudet kelat jo jne. TT sivusta huomenta tupaan lepo
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eli tämä ns aapee on alati syrämmesssäsi?
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luottamuspula
That is a big word from you, champ
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eli tämä ns aapee on alati syrämmesssäsi?
No ei mun, olen nainen ja ihan mies mielessä.
- Anonyymi00019
Sehän on päivästä kiinni kenet mille päivälle valitsee.
- Anonyymi00032
No sullehan mies tulee ihan hiki sitten👍
- Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
No sullehan mies tulee ihan hiki sitten👍
Kaksi naista samalle päivälle on hyvä niin palstalle voi kirjoittaa saman tekstin molemmille
- Anonyymi00026
Mistä minä tiiän tai osaan samaistua, paitti ylipäätään että no eipä oo kummonen paisti ja paha suustaanki vielä
- Anonyymi00036
Jos hän ei itse ole kiusnnut kilpailu tilanteessa toisia kilpasisariaan, saa varmasti olla rauhassa.Kiusaamisella tarkoitan kilpasisarien kännyköiden hakkerointia ja salakatselua sekä kuuntelua,sekä niiden tilanne kuvaa kirjoittelemalla julkisessa paikassa voisin sanoa ettemme ikinä tulisi olemaan onnellisesti rauhassa.
- Anonyymi00038
Kilpailu on naismarkkinoilla kovaa, kun suurin osa on heteroita, mutta eiköhän kestäisi.
- Anonyymi00040
Joo, aika moni on taittunut ihan vaikka keskellä toria pelkästä ajatuksesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2284589Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51218- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271040Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77976
- 54926