Mutta arvostan sinua kun olet oletettavasti naimisissa, uskollinen ja haluat pitää vannomasi valat. Jos olen oikean käsityksen saanut. Kaikkea hyvää.
Et varmaan usko etten manipuloi tällä
18
372
Vastaukset
- Anonyymi00001
kyllä nuo jarmot ovat menneide talven lumipaskasia
- Anonyymi00002
Kiitos. Uskon sen. En tosin tiedä, miten asialla voisi manipuloida.
n>m - Anonyymi00003
Et manipuloi ja tiedän tuon. Tuulettelua vain. Samoin kaikkea hyvää.
- Anonyymi00004
Hienoa että vielä joku uskoo avioliiton pyhyyteen tänä aikana. Se tuntuu olevan valtaosalle vaan tyhjä lupaus, itse taas tarkoitan mitä sanon. "Kunnes kuolema meidät erottaa" on minusta aika selkeä lause, en tiedä miksi ihmiset sanovat sellaisia sanoja jos eivät oikeasti sitoudu olemaan loppuelämäänsä yhdessä. Vai onko korulauseet ilman että niiden takana seistä nykyään muotia. Tämä on myös syy, miksi olen kieltäytynyt elämäni varrella kaikkien naisten kosinnasta. Kukaan ei ota asiaa niin vakavasti kuin itse. Ja kun kaikki tietävät vakaumukseni, niin on siinä sekin hyvä puoli että kukaan ei yritä kikkailla väliin mitään nyt kun näkevät sormuksen sormessani.
Hyvä että siellä on joku toinenkin joka arvostaa uskollisuutta, arvostan myös sellaisia ihmisiä. <3 - Anonyymi00005
Up.
- Anonyymi00006
Harva asia kertoo niin syvästä uskollisuudesta ja sitoutuneisuudesta kuin tällä palstalla roikkuminen.
- Anonyymi00007
Kyllä muuten näin on. Tämä palsta estää tekemästä huorin, koska on satavarmaa että mikään sivusuhde tai ihastus ei ainakaan etene tätä kautta.
- Anonyymi00008
Varattujen ja karsnneiden salakapakka.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä muuten näin on. Tämä palsta estää tekemästä huorin, koska on satavarmaa että mikään sivusuhde tai ihastus ei ainakaan etene tätä kautta.
Totta! Ja kun riittävästi jankkaa täällä väärien kanssa siitä, kuka sanoi tai teki mitä väärin ja kenen syy mikäkin juttu oli, niin siinä menee sen verran pahasti ihminen ja asiat solmuun, ettei enää haluakaan mitään.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Totta! Ja kun riittävästi jankkaa täällä väärien kanssa siitä, kuka sanoi tai teki mitä väärin ja kenen syy mikäkin juttu oli, niin siinä menee sen verran pahasti ihminen ja asiat solmuun, ettei enää haluakaan mitään.
Minä en ole halunnut tutustua keneenkään ns. täällä kirjoittavaan, olen vain kertonut miten olen sen kaiken kokenut, mitä minulle tapahtui todella monen vuoden ajan! Ja kertonut siitä miten paljon se vei minulta voimia ja työkyvynkin!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en ole halunnut tutustua keneenkään ns. täällä kirjoittavaan, olen vain kertonut miten olen sen kaiken kokenut, mitä minulle tapahtui todella monen vuoden ajan! Ja kertonut siitä miten paljon se vei minulta voimia ja työkyvynkin!
Jos se yhtään lohduttaa, niin tunne on molemminpuolinen, eikä täällä kukaan sinua tunnekaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
vuosikaudet oot täällä huutanut tuosta samasta asiasta ja sekoittanut viestiketjuja, sut tunnistaa jo ekasta lauseesta, vain projekti-sana jäi tuosta viestistä uupumaan! Miksi olet ikävä-palstalla, olisiko joku muu palsta parempi purkaa noita tuntemuksia? En tarkoita tällä viestilläni mitään pahaa kuitenkaan.
- Anonyymi00009
En ole naimisissa, olen aina jotenkin tiennyt.
- Anonyymi00014
Kai sinä nyt itse tiedät oletko naimisissa vai et??
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kai sinä nyt itse tiedät oletko naimisissa vai et??
Onkohan tämä nyt jokin "negatiivista ei voi todistaa" -juttu?
- Anonyymi00011
Ota ja kysy, niin tiedät, eikä tarvitse luulla.
- Anonyymi00012
Ihan olen vapaa fisu, mutta tuskin olikaan mulle.
- Anonyymi00018
Saisikos nyt jonkun listauksen, että mitkä kaikki muut viestit oli tarkoitettu manipulaatioksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432779SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis582235Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781929Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis641569- 1401512
- 601054
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7908Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön204830- 37738