Hän on myös varattu. Haaveeni hänestä on ihan hullu. Hän on minulle niin tärkeä. Luopuisin kaikesta hänen takiaan.
Rakastan vanhaa miestä
46
705
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ymmärrä miten joku voi olla varatusta kiinnostunut. Sehän on valinnut jo jonkun toisen eikä sinua.
- Anonyymi00002
Minua ei ollut vielä silloin kun hän on naimisiin mennyt.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minua ei ollut vielä silloin kun hän on naimisiin mennyt.
Mies valitsee vaimonsa joka ikinen päivä kun on hänen kanssaan yhdessä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja sivusuhteensa siinä samalla.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä en ala kenenkään vaimoksi enää koskaan!
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuollaisessa miehessä ei olisi mitään haluttavaa. Vaimoakin kävisi sääliksi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko joka hetki juhlallinen jumalallinen?
- Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin ne jotku kai valitsis jos sellainen latu niille aukeais- breaking news WT
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja nyt gubbe etsit yli leikki-ikäistä ystävää
- Anonyymi00046
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi siitä ikävä palstalla kerrot?
- Anonyymi00003
Mistä tiedät, onko varattu?
- Anonyymi00004
Tiedän että on.
- Anonyymi00005
Oletteko samaa sukupuolta? 🤫
- Anonyymi00030
Tietääkö sitä sitäkähän kerrasta sanoa löylyy
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tietääkö sitä sitäkähän kerrasta sanoa löylyy
Nykyään ku on näitä pronomineja kun ei huudella sukupuolineutraalilla sukunimellä
- Anonyymi00006
Sitten hän on varmaan sellainen joka on todella ymmärtäväinen, vaikka purat turhautumista väärällä tavalla. Mutta ymmärtää silti. Kuulostaa mukavalta tyypiltä, ja jos teillä on synkannut, niin sittenhän hänkin pitää sinua siistinä tyyppinä. Älä vaan sorru turhautumistasi purkamaan ainakaan häneen. Sellaisen olisi ihan tyhmää jos olette kohdanneet toisenne. <3
Sitä paitsi, eikös ole hienoa että hän pitää arvoistaan kiinni. Jos hän niitä rikkoisi, niin sittenhän hän ei olisi se tyyppi mistä alunperinkään pidit. Olet paradoksin äärellä, mutta muista että se on itsesi kanssa, älä pura turhautumistasi ihmisiin jotka välittävät sinusta.- Anonyymi00018
Miten niin puran turhautumista? Ja väärällä tavalla? Mistä arvoista hän pitää kiinni?
- Anonyymi00007
Minä taas ihastunut nuoreen naiseen, varattuja molemmat. t. Vanha mies
- Anonyymi00020
Mikä estää suhteen?
- Anonyymi00032
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mikä estää suhteen?
Jos niillä on molemmil suppeet kumppanit
- Anonyymi00043
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mikä estää suhteen?
Sivusta huutelen. Ei mikään,
- Anonyymi00008
vanhus kuin Vesa? Pappaerainen?
mitenkään niin joku peli missä jortqin mysteeriä ratkaista... hammaslääkäri34n joku juttu jossain muu5tamassa paikaqssa- Anonyymi00009
Otit huonon esimerkin. Vesa viittaa nimenä vesakkoon eli nuoreen kasvustoon, joten vertauksesi ei ollut loppuun asti ajateltu. Harrastat sitä säännönmukaisesti.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Otit huonon esimerkin. Vesa viittaa nimenä vesakkoon eli nuoreen kasvustoon, joten vertauksesi ei ollut loppuun asti ajateltu. Harrastat sitä säännönmukaisesti.
Ja laitetaanpa sinulle vielä sellainen rajoitin, että tulet tekemään niin loppuelämäsi. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja laitetaanpa sinulle vielä sellainen rajoitin, että tulet tekemään niin loppuelämäsi. Sitä saa mitä tilaa.
Onko millainen kitka ja onko takarenkaassa? Ei kiinnosta, ei ole autoa. Bbau poksauttaa purkkapallon
- Anonyymi00012
Ota se sitten ennenku kupsahtaa trolli
- Anonyymi00019
Ei ihmisiä noin vain oteta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ihmisiä noin vain oteta.
Eipä niin, outoa jos joku niin edes ajattelee!
- Anonyymi00033
Mistä se sinäkin ees niinku puhut?
- Anonyymi00013
En tiedä onko ihana Inksu varattu mutta kiinostunut olen hänestä kovasti
- Anonyymi00014
Kuinka vanhaa? Mikä on vanha?
- Anonyymi00017
Ikäeroa
- Anonyymi00023
En halua edes ystäväksi miestä, jonka äiti voisin olla! Täysin mahdotonta toteuttaa sellaista kenenkään kanssa!
- Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
En halua edes ystäväksi miestä, jonka äiti voisin olla! Täysin mahdotonta toteuttaa sellaista kenenkään kanssa!
No joo näin gubbe on kymmenen miinuksen suuntaanki voi olla jo suolanen tapauskohtaisesti, esim niin että vtuttaa vieläkin
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
No joo näin gubbe on kymmenen miinuksen suuntaanki voi olla jo suolanen tapauskohtaisesti, esim niin että vtuttaa vieläkin
Cause i’m only human after all don’t put a blame on me but EVVK like everythin
- Anonyymi00024
Ei ei ei kunnsä olet hullu hän ei tykkää sinusta
- Anonyymi00037
Höh no ei voi midistää ää ää
- Anonyymi00039
Eikö hän tykkää esim ahdistelusta tai vainoamisesta esim digitaalisesta esim koko ajan PDFää ym pukkaa, palstaäijän satuja kuvittava stooritäti? Lämmin kiitos vuosista
- Anonyymi00047
Onneksi sinä olet ihan normaali.
- Anonyymi00026
Sisältääkö draamasetä stoorisetä tämä ETA- maiden ulkopuoliset alueet tai muuta messevää?
- Anonyymi00040
Ei sisällä. Suomalainen mies ja nainen.
- Anonyymi00034
Se on viiden vuoden päästä haudassa jo. Keskity oman ikäisiin.
- Anonyymi00041
Olkoon. Olen onnellinen hänen kanssaan.
- Anonyymi00042
~19v ikäeroa ihanaan alta kolmikymppiseen naiseen
- Anonyymi00044
Alle kolmikymppisenä naisena sanon, että ei ikinä!
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Alle kolmikymppisenä naisena sanon, että ei ikinä!
Kovasti vaan katselee silmiin hymyilee yrittää salaa vilkuilla jne... Jos oisin vapaa niin saman tien kysyisin, että haluatko lähteä katselemaan silmiin kahvien merkeissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o3064584Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3602677Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292534Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1712423Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2062349Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5221332Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4241227Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121171Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38963- 94959