Olen kyllä todella

Anonyymi-ap

Onneton kun mun pitää sulle tänne kirjoitella. Varmaan lopulta yksinäinen kun kukaan tai mikään ei tunnu miltään

38

489

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä välitä. Monella sama ongelma.

• Anonyymi00002

Sun pitää itse ymmärtää että tää on keskustelu palsta. Muualle on kaikki paremmin ihmisillä.

• Anonyymi00003

voi mulle kirjotella

• Anonyymi00004

onhan sulla niitä naisia

• Anonyymi00005

No hänelle sanoisin et voi kirjoitella muualekin. Jos uskaltaa.

• Anonyymi00006

Kenelle haluat kirjoitella? Anna joku vinkki.

• Anonyymi00007

Onneton, yksinäinen ja säälittävä tapaus vissiin sit oon mäkin sitten kun tänne pitää kirjoitella miehelle. Mieluummin kirjoittaisin suoraa sen kanssa.

Silti kaikista eniten tahtoisin et olisi tilanne että ei tarttisi kirjoitella minnekään. Saatika et tarttis kaivata, turhaan.

• Anonyymi00008

Samoja ajatuksia mulla. Ja tänään aiemmin kun sulle tänne jotain kirjottelin, olin tähän omaan tilanteeseeni niin uupunut ja tympääntynyt että kirjoitin tosi rumasti. Anteeksi siitä. Meni liikaa tunteisiin. Minäkin oon "vähän" tällanen tuuliviiri, oot kai sellaiseen ihmiseen jo tottunutkin, sinun puheistasi sen vaan oon päätellyt. Joku sukuvika kai.

• Anonyymi00009

paholaisen tytöt kirjoittelevat vain ano palstoille. liian vilkas mieli ja nopea fysiikka

• Anonyymi00011

Älä yleistä

• Anonyymi00014

Mites ne poijaat sitten? Kirjoittelijoita Jumalan armosta. Naisen vikahan kaikki taasen on.

• Anonyymi00010

No mutta hienoa että sinulla on tämmöinen kohtaamispaikka olemassa. Älä itseäsi vähättele noin, tuohan on hienoa että jos koet yksinäisyyttä, että sinulla on joku paikka mihin purkaa. Joku sen aina näkee, ymmärtää ja kuuntelee. <3

• Anonyymi00012

Pahinta on jos toista jotenkin himoitsee, eikä saa :(

• Anonyymi00019

Ei kaikkea tarvitse omistaa. Voihan se olla ystävyyssuhdekin. Jos on hyvä ystävä, niin kyllä se halu omistamiseen laantuu, kun tietää että on sellainen ystävä joka ei ystäviään hylkää. Tai pidä vähempiarvoisena kuin ketään muutakaan. <3

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei kaikkea tarvitse omistaa. Voihan se olla ystävyyssuhdekin. Jos on hyvä ystävä, niin kyllä se halu omistamiseen laantuu, kun tietää että on sellainen ystävä joka ei ystäviään hylkää. Tai pidä vähempiarvoisena kuin ketään muutakaan. <3

Tämä on keskustelu, jota et valitettavasti ymmärrä. Minä en halua ystävää, enkä seksiä, enkä miestä. Haluan vain tarkastella tätä tunnetta. Et voi auttaa minua.
        Minulla on puoliso ja elämä. En halua muuttaa mitään siitä. Kiitos yrityksestä auttaa, mutta se ei onnistu, enkä edes halua sellaista. Sinä et tajua, eikä se mitään. En oletakaan sitä. Minun pitää itse ratkaista, mitä minä oikein haen ja miksi.

• Anonyymi00013

Jos olisit hän, voisimmeko keksiä jonkun muun tavan olla yhteydessä?

Naiselta

• Anonyymi00015

Toki. Nähdään vaikka siivouskopissa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joo, mene sä koppiin niin mä siivoan :)

• Anonyymi00025

Suksi kuuseen!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Suksi kuuseen!

Suksin vain yhdessä 🤗

• Anonyymi00034
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ihanaa, tavataan siis siellä.Sä tulet aina sinne mihin sut pyydän. Mitäpä sitä ei rakkaan puolesta tekisi. 🦸

• Anonyymi00016

Kirjoitella tänne mulle. Mietipä. Tosi monet lukee sun kirjoituksia,. mutta tuskin se kenelle ne on osoitettu. Olet vähän tyhmä.

• Anonyymi00020

Se taidat olla sinä joka ei tajua miten tämä toimii. Joten mietippä hetki juuri miltä tuo sinun viestisi näyttää muiden silmissä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Se taidat olla sinä joka ei tajua miten tämä toimii. Joten mietippä hetki juuri miltä tuo sinun viestisi näyttää muiden silmissä.

Eli siis, idea on purkaa ajatuksiaan ilman että kaivattu lukee niitä, tää on jotain vertaistukea?
        Vai väitätkö että aloituksesta pystyy jotenkin tunnistamaan itsensä, hän jolle se on tarkoitettu? Jälkimmäinen nyt vain on tyhmää. Eipä sillä etteikö puolet maailman ihmisistä olisi keskimääräistä tyhmempiä, eikä siinä mitään.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eli siis, idea on purkaa ajatuksiaan ilman että kaivattu lukee niitä, tää on jotain vertaistukea?
        Vai väitätkö että aloituksesta pystyy jotenkin tunnistamaan itsensä, hän jolle se on tarkoitettu? Jälkimmäinen nyt vain on tyhmää. Eipä sillä etteikö puolet maailman ihmisistä olisi keskimääräistä tyhmempiä, eikä siinä mitään.

Veikkaan että aika moni kirjoittaa tänne kuin kirjoittaisi kaivatulleen. Sitten toinen vastaa, kuten vastaisi omalleen. Mutta molemmat tietää että käsittelevät omia juttujaan. Näin molemmat voivat saada apua omaan tuskaansa toisen kokemuksien kautta. Ole kiltti ihmisille, niin sinullekin ollaan. <3

• Anonyymi00017

Sama ongelma. Harvoin kiinnostuu kenestäkään naisesta paljon, niin sitten pahat ihastukset kestävät tosi pitkään.

• Anonyymi00021

No mutta pitkällä tähtäimellä ne jäävät lämpimiksi muistoiksi. <3

• Anonyymi00036
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No mutta pitkällä tähtäimellä ne jäävät lämpimiksi muistoiksi. <3

Olisko pidemminkin 🔥?

• Anonyymi00024

Sama vika. Olen kyllä tullut siihen tulokseen että häneen on saatava yhteys. Olkoompa miten perheellinen tai missä virassa hyvänsä,ei tätä voi lopunikäänsä sisällään pitää.

• Anonyymi00026

Kirjoittaisitpa mulle viestin suoraan.

• Anonyymi00028

Suoraan.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Suoraan.

Ihan oikeassa elämässä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihan oikeassa elämässä.

Ihan.....

• Anonyymi00029

Ei mua kiinnosta edes tuollainen pee aivoinen aikuis lapsi menisit hoitoon muttet uskalla

• Anonyymi00038

Mitä uskallusta vaatii, että dumpataan tunteet lääkkeitä? Hoitoon pääsee, kun kävelee sisään ja kertoo suisidaalisista ajatuksistaan.
        *sivusta

• Anonyymi00032

Mihimpä muuaaöle voit kirjoitella? Kaikki muu on sotkettu rollattu aikaa sitten.

• Anonyymi00033

Asemasi on sellainen...

• Anonyymi00037

eli Elli-masennus-juttunen, johon minä olen yrittänyt suunnitella apua jonkin aikaakin joku hauska pelikin...

kokeile jotain vanhoja pelejä jotain vaikka koneilla... donkey kong junior, tai joku Duke Nukem...jotain väliaikaiseksi hy viksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      138
      2368
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      69
      2280
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      66
      1959
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      74
      1654
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      104
      1523
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1498
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1391
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1244
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe