Onneton kun mun pitää sulle tänne kirjoitella. Varmaan lopulta yksinäinen kun kukaan tai mikään ei tunnu miltään
Olen kyllä todella
38
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä välitä. Monella sama ongelma.
- Anonyymi00002
Sun pitää itse ymmärtää että tää on keskustelu palsta. Muualle on kaikki paremmin ihmisillä.
- Anonyymi00003
voi mulle kirjotella
- Anonyymi00004
onhan sulla niitä naisia
- Anonyymi00005
No hänelle sanoisin et voi kirjoitella muualekin. Jos uskaltaa.
- Anonyymi00006
Kenelle haluat kirjoitella? Anna joku vinkki.
- Anonyymi00007
Onneton, yksinäinen ja säälittävä tapaus vissiin sit oon mäkin sitten kun tänne pitää kirjoitella miehelle. Mieluummin kirjoittaisin suoraa sen kanssa.
Silti kaikista eniten tahtoisin et olisi tilanne että ei tarttisi kirjoitella minnekään. Saatika et tarttis kaivata, turhaan. - Anonyymi00008
Samoja ajatuksia mulla. Ja tänään aiemmin kun sulle tänne jotain kirjottelin, olin tähän omaan tilanteeseeni niin uupunut ja tympääntynyt että kirjoitin tosi rumasti. Anteeksi siitä. Meni liikaa tunteisiin. Minäkin oon "vähän" tällanen tuuliviiri, oot kai sellaiseen ihmiseen jo tottunutkin, sinun puheistasi sen vaan oon päätellyt. Joku sukuvika kai.
- Anonyymi00009
paholaisen tytöt kirjoittelevat vain ano palstoille. liian vilkas mieli ja nopea fysiikka
- Anonyymi00011
Älä yleistä
- Anonyymi00014
Mites ne poijaat sitten? Kirjoittelijoita Jumalan armosta. Naisen vikahan kaikki taasen on.
- Anonyymi00010
No mutta hienoa että sinulla on tämmöinen kohtaamispaikka olemassa. Älä itseäsi vähättele noin, tuohan on hienoa että jos koet yksinäisyyttä, että sinulla on joku paikka mihin purkaa. Joku sen aina näkee, ymmärtää ja kuuntelee. <3
- Anonyymi00012
Pahinta on jos toista jotenkin himoitsee, eikä saa :(
- Anonyymi00019
Ei kaikkea tarvitse omistaa. Voihan se olla ystävyyssuhdekin. Jos on hyvä ystävä, niin kyllä se halu omistamiseen laantuu, kun tietää että on sellainen ystävä joka ei ystäviään hylkää. Tai pidä vähempiarvoisena kuin ketään muutakaan. <3
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei kaikkea tarvitse omistaa. Voihan se olla ystävyyssuhdekin. Jos on hyvä ystävä, niin kyllä se halu omistamiseen laantuu, kun tietää että on sellainen ystävä joka ei ystäviään hylkää. Tai pidä vähempiarvoisena kuin ketään muutakaan. <3
Tämä on keskustelu, jota et valitettavasti ymmärrä. Minä en halua ystävää, enkä seksiä, enkä miestä. Haluan vain tarkastella tätä tunnetta. Et voi auttaa minua.
Minulla on puoliso ja elämä. En halua muuttaa mitään siitä. Kiitos yrityksestä auttaa, mutta se ei onnistu, enkä edes halua sellaista. Sinä et tajua, eikä se mitään. En oletakaan sitä. Minun pitää itse ratkaista, mitä minä oikein haen ja miksi.
- Anonyymi00013
Jos olisit hän, voisimmeko keksiä jonkun muun tavan olla yhteydessä?
Naiselta- Anonyymi00015
Toki. Nähdään vaikka siivouskopissa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo, mene sä koppiin niin mä siivoan :)
- Anonyymi00025
Suksi kuuseen!
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Suksi kuuseen!
Suksin vain yhdessä 🤗
- Anonyymi00034
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihanaa, tavataan siis siellä.Sä tulet aina sinne mihin sut pyydän. Mitäpä sitä ei rakkaan puolesta tekisi. 🦸
- Anonyymi00016
Kirjoitella tänne mulle. Mietipä. Tosi monet lukee sun kirjoituksia,. mutta tuskin se kenelle ne on osoitettu. Olet vähän tyhmä.
- Anonyymi00020
Se taidat olla sinä joka ei tajua miten tämä toimii. Joten mietippä hetki juuri miltä tuo sinun viestisi näyttää muiden silmissä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se taidat olla sinä joka ei tajua miten tämä toimii. Joten mietippä hetki juuri miltä tuo sinun viestisi näyttää muiden silmissä.
Eli siis, idea on purkaa ajatuksiaan ilman että kaivattu lukee niitä, tää on jotain vertaistukea?
Vai väitätkö että aloituksesta pystyy jotenkin tunnistamaan itsensä, hän jolle se on tarkoitettu? Jälkimmäinen nyt vain on tyhmää. Eipä sillä etteikö puolet maailman ihmisistä olisi keskimääräistä tyhmempiä, eikä siinä mitään. - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eli siis, idea on purkaa ajatuksiaan ilman että kaivattu lukee niitä, tää on jotain vertaistukea?
Vai väitätkö että aloituksesta pystyy jotenkin tunnistamaan itsensä, hän jolle se on tarkoitettu? Jälkimmäinen nyt vain on tyhmää. Eipä sillä etteikö puolet maailman ihmisistä olisi keskimääräistä tyhmempiä, eikä siinä mitään.Veikkaan että aika moni kirjoittaa tänne kuin kirjoittaisi kaivatulleen. Sitten toinen vastaa, kuten vastaisi omalleen. Mutta molemmat tietää että käsittelevät omia juttujaan. Näin molemmat voivat saada apua omaan tuskaansa toisen kokemuksien kautta. Ole kiltti ihmisille, niin sinullekin ollaan. <3
- Anonyymi00017
Sama ongelma. Harvoin kiinnostuu kenestäkään naisesta paljon, niin sitten pahat ihastukset kestävät tosi pitkään.
- Anonyymi00021
No mutta pitkällä tähtäimellä ne jäävät lämpimiksi muistoiksi. <3
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
No mutta pitkällä tähtäimellä ne jäävät lämpimiksi muistoiksi. <3
Olisko pidemminkin 🔥?
- Anonyymi00024
Sama vika. Olen kyllä tullut siihen tulokseen että häneen on saatava yhteys. Olkoompa miten perheellinen tai missä virassa hyvänsä,ei tätä voi lopunikäänsä sisällään pitää.
- Anonyymi00026
Kirjoittaisitpa mulle viestin suoraan.
- Anonyymi00028
Suoraan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Suoraan.
Ihan oikeassa elämässä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ihan oikeassa elämässä.
Ihan.....
- Anonyymi00029
Ei mua kiinnosta edes tuollainen pee aivoinen aikuis lapsi menisit hoitoon muttet uskalla
- Anonyymi00038
Mitä uskallusta vaatii, että dumpataan tunteet lääkkeitä? Hoitoon pääsee, kun kävelee sisään ja kertoo suisidaalisista ajatuksistaan.
*sivusta
- Anonyymi00032
Mihimpä muuaaöle voit kirjoitella? Kaikki muu on sotkettu rollattu aikaa sitten.
- Anonyymi00033
Asemasi on sellainen...
- Anonyymi00037
eli Elli-masennus-juttunen, johon minä olen yrittänyt suunnitella apua jonkin aikaakin joku hauska pelikin...
kokeile jotain vanhoja pelejä jotain vaikka koneilla... donkey kong junior, tai joku Duke Nukem...jotain väliaikaiseksi hy viksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134