Halusin vain kertoa sulle mies että vaikka tässä kävikin näin olet silti mulle se ainoa. Kukaan ei ole ikinä sanonut musta niin kauniita asioita kuin sinä. Kadun sitä loppuelämäni että annoin kaiken särkyä. Anteeksi pyydän koko sydämestäni. Sä olet ihanin ja kultaisin ja ansaitset olla onnellinen. En enää häiritse sua.
Olet aina tärkein mulle
6
245
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olisi reilua kertoa kasvotusten, ainiin että halua häiritä.
- Anonyymi00002UUSI
Täytyy vaan toivoo, että se Mies vihdoinkin ymmärtää miten sä oot ahneuksissas tuhonnu sulle täysin ventoieraitten elämät. -sivusta
- Anonyymi00003UUSI
taas ei ole uskomista tähänkään hapuiluun, ei tunnisteita kummastakaan 🛑❌👎->
- Anonyymi00004UUSI
Maijassa kyllä tunnistetaan. Tai firaabelina ainakin yritetään.
- Anonyymi00005UUSI
Teidän tilanteesta en tiedä, mutta minulla ainakaan eivät ole asiat rikki kenenkään kanssa, vaikka eräs nainen varmaan niin ajattelee. Eivät ne syvät tunteet mihinkään mene, vaikka menisi vuosia ja tulisi vastoinkäymisiä. Minäkään en kyllä häiritse häntä enää, kun tein sitä jo ihan liikaa.
- Anonyymi00006UUSI
Sama täällä, kukaan mies ei ole sanonut minulle niin kauniisti kuin hän tai halatessa tullut sellaisia tuntemuksia. Tilanteeni vaan on hieman surullinen. Sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san1036402Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1233067Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3142847- 1492736
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo372368Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en772323Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761780Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81755- 631726
Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51528