MetsaManilla yli 70000 tilajaa

Anonyymi-ap

Suomi24 Tuusniemi foorumin kirjoittelijoiden puolesta toivotan onnittelut MetsaManille!

33

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo mutta seuraajia on vain noin 7-10 tuhatta joista puolet on vähän vajaita mieleltään

• Anonyymi00005

Suurin osa ostettuja feikki seuraajia

• Anonyymi00008

Höpön pöpön

• Anonyymi00010

Vajaitahan ne on kun seuraat.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vajaitahan ne on kun seuraat.

Itsekin seuraat kun kerran osaat sanoa heitä vajakeiksi.

• Anonyymi00002

Tällä hetkellä suomen noloin tubettaja tämä ukko

• Anonyymi00003

Haluan että avaaja ottaa minut nyt

• Anonyymi00004

Ja veroäyrejäkin riittävästi,

Onnea täältäkin.

• Anonyymi00006

Toivon omasta puolestan hänelle sairauksien rahattomuuden täytteistä loppuelämää

• Anonyymi00018

Pierujärven pyllistys.

• Anonyymi00007

Onnea täältäkin.

• Anonyymi00009

Kiitos

• Anonyymi00012

Onnea paljon.

• Anonyymi00013

Onnitteluni!

• Anonyymi00014

Saa lahjoja eikä osaa kiitää.

• Anonyymi00015

Oisko taas ostanu erän tilaajia. Osakkeitten hinnat on männy alaspäin.

• Anonyymi00016

Maalittanu naapurin miestä sen takia menny välit sit ihmetellään miksi menny välit.

• Anonyymi00017

Ennenmin pitää itkeä surkeaa suomalaisten tilaa, jos nuaman viäntelyt ja terve vuan hokema on populaation mieleen !
      Ei ihme että ollaan konkurssissa ja työttömiä.

• Anonyymi00021

Siellä niitä pa.....a,v......tu sanoja tulee koko ajan onkohan ikinä saanu sitä lumikin on pas....a meillä päin se on lunta eikä v......vaa tuusniemellä kaikki jotenkin outoo. naapuria maalitetaan että menee välit oisko aika katsoa peiliin.

• Anonyymi00022

No voe tokkiinsa… jos joka toinen sana on pa… ja v…, niin eihän se enää keskustelua ole vaan äänitehoste.
        Meillä päin lumi on lunta, vaikka sitä kuinka kiroilisi, eikä Tuusniemelläkään se muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäis.

Eihän siinä mittään… jos naapuria pitää maalata, niin voisi ensin katsoa, onko oma pensseli puhdas.
        Savossa kun on semmonen tapa, että ennen kuin alkaa toisen pihaa ihmetellä, käydään omalla pihalla potkimassa lumet pois rappusilta.

Ja jos ei auta, niin katsotaan peiliin — ja jos sekään ei auta, niin pannaan kahvi tippumaan ja annetaan asian jäähtyä.
        Kyllä se siitä, kun ei itse ala lämmittää.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No voe tokkiinsa… jos joka toinen sana on pa… ja v…, niin eihän se enää keskustelua ole vaan äänitehoste.
        Meillä päin lumi on lunta, vaikka sitä kuinka kiroilisi, eikä Tuusniemelläkään se muuksi muutu, vaikka kuinka yrittäis.

Eihän siinä mittään… jos naapuria pitää maalata, niin voisi ensin katsoa, onko oma pensseli puhdas.
        Savossa kun on semmonen tapa, että ennen kuin alkaa toisen pihaa ihmetellä, käydään omalla pihalla potkimassa lumet pois rappusilta.

Ja jos ei auta, niin katsotaan peiliin — ja jos sekään ei auta, niin pannaan kahvi tippumaan ja annetaan asian jäähtyä.
        Kyllä se siitä, kun ei itse ala lämmittää.

Tuohon malliin jos nuorena toiminu niin kyllä varmasti kylällä haukutaan sitten täällä itketään miten vaikea oli nuoruus haukuttiin no varmasti haukutaan jos asenne tuommoinen minä minä minä .En usko noita navettaan kohdistuneita sapotaaseja mistä puhu videolla nuo on keksittyjä jolla kalastellaan katsojia kaikki tuntuu olevan muitten vika oisko aika katsoa peiliin oisko itsessä vikaa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tuohon malliin jos nuorena toiminu niin kyllä varmasti kylällä haukutaan sitten täällä itketään miten vaikea oli nuoruus haukuttiin no varmasti haukutaan jos asenne tuommoinen minä minä minä .En usko noita navettaan kohdistuneita sapotaaseja mistä puhu videolla nuo on keksittyjä jolla kalastellaan katsojia kaikki tuntuu olevan muitten vika oisko aika katsoa peiliin oisko itsessä vikaa.

No voe tokkiinsa… jos minun muutaman rivin toteamus herättää noin pitkän muistelmien sarjan, niin eihän siinä enää puhuta minun sanoistani vaan ihan omista kokemuksista.
        Minä puhuin kiroilusta ja pensselin puhtaudesta, mutta näköjään joku ehti jo kirjoittaa siihen koko nuoruuden, navetan, naapurisodat ja dokumenttisarjan päälle.

Eihän siinä mittään… Savossa on semmonen tapa, että jos jonkun kommentti tuntuu liian tutulta, niin se kertoo enemmän kuulijasta kuin puhujasta.
        Minä en ole täällä ketään haukkumassa enkä kenenkään elämää arvioimassa — totesin vain, että kiroilu ei tee keskustelusta sen painavampaa.

Ja mitä niihin ‘keksittyihin juttuihin’ ja ‘kaikki on muiden vika’ -kohtiin tulee, niin minä en ole niitä keksimässä enkä kumoamassa.
        Jos joku haluaa nähdä jokaisessa asiassa salaliiton, syyllisen ja suuren draaman, niin se on hänen tarinansa, ei minun.

Savossa sanotaan, että jos peili näyttää aina saman kuvan, niin vika ei ole peilissä.
        Ja jos naapuria pitää maalata, niin kannattaa ensin katsoa, onko oma pensseli puhdas — se säästää monelta väärältä väriltä.

Eihän siinä mittään… minä jatkan edelleen sillä linjalla, että lumi on lunta, kiroilu on kiroilua ja keskustelu on keskustelua.
        Jos joku haluaa tehdä siitä elämäkerran, niin antaa palaa — mutta minä en ole siihen käsikirjoitusta kirjoittamassa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tuuppas ämäm "keikalla" lähiettäisyyelle nin lälliin läsähtää ja kepit hiohin ==> taipaleelle takas pihhaan.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuuppas ämäm "keikalla" lähiettäisyyelle nin lälliin läsähtää ja kepit hiohin ==> taipaleelle takas pihhaan.

No voe tokkiinsa… ensin täällä paasataan kuin koko kylän tuomarin nuija olisi omassa käessä, ja heti perään aletaan Metsä Manille uhotella niin kuin messualueella olisi jäänyt voimat päälle.
        Kumpikin ääni on kova, mutta ei kumpikaan oikein osu maaliin.

Minä kun tuossa aiemmin jo sanoin, että meillä päin lumi on lunta, vaikka sitä kuinka kiroilisi, eikä Tuusniemelläkään se muuksi muutu.
        Ja sama pätee tähänkin: jos joka toinen sana on pa… ja v…, niin eihän se enää keskustelua ole vaan äänitehoste.
        Eikä se moralisoiminenkaan muutu totuudeksi, vaikka sen kirjoittaisi yhteen lauseeseen ilman pisteitä.

Savossa on semmonen tapa, että ennen kuin alkaa naapuria maalata, katsotaan ensin, onko oma pensseli puhdas.
        Ja ennen kuin alkaa toisen nuoruutta selittää, pysähdytään hetkeksi ja mietitään, että mitä sitä oikeastaan tiietään.
        Usein vastaus on: ei juuri mittään.

Ja tämä uhoaminen…
        Jos Metsä Manin on livenä nähnyt ja silti kokee tarvetta lälliin läsäyttää ja keppejä hiohin maalailla, niin se kertoo enemmän puhujasta kuin kohteesta.
        Savossa sanotaan, että kovin ääni kuuluu yleensä sieltä, missä on eniten tyhjää ympärillä — ja tässä ketjussa sitä ääntä kyllä riittää.

Mutta eihän siinä mittään.
        Jos ei peili auta, niin pannaan kahvi tippumaan ja annetaan asian jäähtyä.
        Kyllä se siitä selkiää, kun ei itse ala hötkyillä — eikä varsinkaan uhoamalla tai tuomitsemalla yritä peittää sitä, ettei asiaa oikeastaan ollutkaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No voe tokkiinsa… ensin täällä paasataan kuin koko kylän tuomarin nuija olisi omassa käessä, ja heti perään aletaan Metsä Manille uhotella niin kuin messualueella olisi jäänyt voimat päälle.
        Kumpikin ääni on kova, mutta ei kumpikaan oikein osu maaliin.

Minä kun tuossa aiemmin jo sanoin, että meillä päin lumi on lunta, vaikka sitä kuinka kiroilisi, eikä Tuusniemelläkään se muuksi muutu.
        Ja sama pätee tähänkin: jos joka toinen sana on pa… ja v…, niin eihän se enää keskustelua ole vaan äänitehoste.
        Eikä se moralisoiminenkaan muutu totuudeksi, vaikka sen kirjoittaisi yhteen lauseeseen ilman pisteitä.

Savossa on semmonen tapa, että ennen kuin alkaa naapuria maalata, katsotaan ensin, onko oma pensseli puhdas.
        Ja ennen kuin alkaa toisen nuoruutta selittää, pysähdytään hetkeksi ja mietitään, että mitä sitä oikeastaan tiietään.
        Usein vastaus on: ei juuri mittään.

Ja tämä uhoaminen…
        Jos Metsä Manin on livenä nähnyt ja silti kokee tarvetta lälliin läsäyttää ja keppejä hiohin maalailla, niin se kertoo enemmän puhujasta kuin kohteesta.
        Savossa sanotaan, että kovin ääni kuuluu yleensä sieltä, missä on eniten tyhjää ympärillä — ja tässä ketjussa sitä ääntä kyllä riittää.

Jos ei peili auta, niin pannaan kahvi tippumaan ja annetaan asian jäähtyä.
        Kyllä se siitä selkiää, kun ei itse ala hötkyillä — eikä varsinkaan uhoamalla tai tuomitsemalla yritä peittää sitä, ettei asiaa oikeastaan ollutkaan.

Niinkö meinaat

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niinkö meinaat

No tuota… jos sie nyt kyselet että niinkö mie meinaan, niin miepä vastaan ihan savolaisittain:
        mie meinaan just sen verran, että jos en meinaa, niin en ala toisen meinaamisia oikomaan — nehän on yleensä jo valmiiksi solmussa.
        Se on meillä päin semmonen vanha perinne, vähän kuin heinähäkin ovi: aina raollaan, mutta harvoin mihinkään johtamassa.

Ja kun sie tuon noin napakasti heitit, niin kuulosti vähän siltä, että joku kohta tais osua, vaikka ei pitänyt olla mitään mihin osua.
        Se on sama kuin kun istahtaa vanhalle penkille: ensin naurattaa kun narisee, ja sitten vasta huomaa, että narisikin oma selkä.

Mutta pannaanpa tähän se toinen osuma, kun kerran pyysit:
        jos minun meinaamiset alkaa kovasti kutitella, niin se on yleensä merkki siitä, että joku muukin voisi vilkaista peiliin — ihan vain tarkistaakseen, että näkyykö siellä se, joka tätä keskustelua oikeasti hermostuttaa.

Meillä Savossa moni asia ratkeaa sillä, että ei hötkyillä — ja loput ratkeaa sillä, että hötkyillään vielä vähemmän.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No tuota… jos sie nyt kyselet että niinkö mie meinaan, niin miepä vastaan ihan savolaisittain:
        mie meinaan just sen verran, että jos en meinaa, niin en ala toisen meinaamisia oikomaan — nehän on yleensä jo valmiiksi solmussa.
        Se on meillä päin semmonen vanha perinne, vähän kuin heinähäkin ovi: aina raollaan, mutta harvoin mihinkään johtamassa.

Ja kun sie tuon noin napakasti heitit, niin kuulosti vähän siltä, että joku kohta tais osua, vaikka ei pitänyt olla mitään mihin osua.
        Se on sama kuin kun istahtaa vanhalle penkille: ensin naurattaa kun narisee, ja sitten vasta huomaa, että narisikin oma selkä.

Mutta pannaanpa tähän se toinen osuma, kun kerran pyysit:
        jos minun meinaamiset alkaa kovasti kutitella, niin se on yleensä merkki siitä, että joku muukin voisi vilkaista peiliin — ihan vain tarkistaakseen, että näkyykö siellä se, joka tätä keskustelua oikeasti hermostuttaa.

Meillä Savossa moni asia ratkeaa sillä, että ei hötkyillä — ja loput ratkeaa sillä, että hötkyillään vielä vähemmän.

"Mutta eihän siinä mittään.
        Meillä Savossa moni asia ratkeaa sillä, että ei hötkyillä — ja loput ratkeaa sillä, että hötkyillään vielä vähemmän."

Sen kyllä huomaa kun lukee ajatuksiasi ettei sinun ole tarvinnut hötkyillä kuin Lähi-Idän kysymyksissä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

"Mutta eihän siinä mittään.
        Meillä Savossa moni asia ratkeaa sillä, että ei hötkyillä — ja loput ratkeaa sillä, että hötkyillään vielä vähemmän."

Sen kyllä huomaa kun lukee ajatuksiasi ettei sinun ole tarvinnut hötkyillä kuin Lähi-Idän kysymyksissä.

No tuota… hyvä että sie oot noin tarkkaan perehtyny minun hötkyilyhistoriaan.
        Ite en oo pysyny siinä kärryillä sitten vuoden -98, kun kahvipannu kiehahti yli ja naapurin koira luuli sitä maailmanlopuksi.

Ja jos minun ajatuksista tulee mieleen Lähi-itä, niin sehän kertoo vain sen, että sie oot lukenu ne huolella.
        Se on jo enemmän kuin moni tekee — ja siitä mie annan pisteen.

Mutta miepä sanon savolaisittain:
        jos minun hötkyilyt näyttää vähäisiltä, niin se johtuu siitä, että mie en oo vielä ehtiny hötkyillä toisten puolesta.
        Se on meillä päin semmonen tapa, vähän kuin heinähäkin ovi: aina raollaan, mutta harvoin mihinkään menossa.

Jos minun ajatukset alkaa kovasti kutitella, niin se on yleensä merkki siitä, että joku muukin vois vilkaista peiliin — ihan vain tarkistaakseen, että näkyykö siellä se, joka tätä keskustelua oikeasti hermostuttaa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No tuota… hyvä että sie oot noin tarkkaan perehtyny minun hötkyilyhistoriaan.
        Ite en oo pysyny siinä kärryillä sitten vuoden -98, kun kahvipannu kiehahti yli ja naapurin koira luuli sitä maailmanlopuksi.

Ja jos minun ajatuksista tulee mieleen Lähi-itä, niin sehän kertoo vain sen, että sie oot lukenu ne huolella.
        Se on jo enemmän kuin moni tekee — ja siitä mie annan pisteen.

Mutta miepä sanon savolaisittain:
        jos minun hötkyilyt näyttää vähäisiltä, niin se johtuu siitä, että mie en oo vielä ehtiny hötkyillä toisten puolesta.
        Se on meillä päin semmonen tapa, vähän kuin heinähäkin ovi: aina raollaan, mutta harvoin mihinkään menossa.

Jos minun ajatukset alkaa kovasti kutitella, niin se on yleensä merkki siitä, että joku muukin vois vilkaista peiliin — ihan vain tarkistaakseen, että näkyykö siellä se, joka tätä keskustelua oikeasti hermostuttaa.

Millon hoitoon meinasit mennä .

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Millon hoitoon meinasit mennä .

Hoitoon mennään sitten, kun tauti löytyy. Tällä hetkellä oireet näyttäis olevan enemmän kommentoijalla.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Hoitoon mennään sitten, kun tauti löytyy. Tällä hetkellä oireet näyttäis olevan enemmän kommentoijalla.

Olen samaa mieltä

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Päässä ei tarvii paljon heittää kysy niuvasta sieltä saat hoitoa jos tuo sinun sopertelu paranis sulla on tauti päällä ja vakavasellainen.Hoitoon,hoitoon,hoitoon.

• Anonyymi00037

Kummallisen pitkiä kommentteja, hmm hmm
      🥱

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      218
      3653
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      123
      3018
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2972
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      55
      2913
    6. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      14
      2482
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2452
    8. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      8
      2358
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      79
      2286
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2095
    Aihe