Kuka lähtee seuraavaksi?
1. Poutala
2. Työministeri
3. SDP johto
Heti kenkää ketju
115
718
Vastaukset
- Anonyymi00001
1. S Virta ja koko viherät johto
- Anonyymi00012
Varsinkin Atte Harjanne
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Varsinkin Atte Harjanne
Loikkaa Kokoomukseen.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Loikkaa Kokoomukseen.
Ulos vaan
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Loikkaa Kokoomukseen.
Loikkaa itse sivistysmaahan?
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Loikkaa Kokoomukseen.
Ei kelpaa
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
Varsinkin Atte Harjanne
Vapaamuurarien myyrä joka esittää vihreää.
Ihan dadaa puhe ja tutkimus mitä tekee. - Anonyymi00035
Haavisto ulos mitä ikinä tekee
- Anonyymi00066
Anonyymi00035 kirjoitti:
Haavisto ulos mitä ikinä tekee
X 2
- Anonyymi00067
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vapaamuurarien myyrä joka esittää vihreää.
Ihan dadaa puhe ja tutkimus mitä tekee.X 2
Muurari
- Anonyymi00002
1. Petteri naisten päivä orpo
2. Antti Adolf Häkkänen - Anonyymi00003
Muslimi mullahit nostaa bensan hintaa.
Kaikki hallituksessa jotka eivät laske sitä ulos ja heti
Make Finland Great Again- Anonyymi00009
Make Finland Great Again
Kaikki tshunat ulos ja aivokääpiöt - Anonyymi00011
Kaikki jotka ei laske bensan hintaa heti ulos!
Homppelit laittaa töpselin i rumpan myös ulos! - Anonyymi00020
Heti ulos!
Joko länsi tai itä - Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaikki jotka ei laske bensan hintaa heti ulos!
Homppelit laittaa töpselin i rumpan myös ulos!Joo sähköauto homppelit ulos!
- Anonyymi00031
X 2
- Anonyymi00032
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaikki jotka ei laske bensan hintaa heti ulos!
Homppelit laittaa töpselin i rumpan myös ulos!X 2
- Anonyymi00004
Ehdottomasti Poutala!
Jakoi rahaa kultti kavereilleen..
Korruptio syyte- Anonyymi00005
Maan tapa!
- Anonyymi00006
Poutala on yksi parhaista ministereistä. Ikävä kyllä, väärässä puolueessa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Poutala on yksi parhaista ministereistä. Ikävä kyllä, väärässä puolueessa.
Siis kultti friikki ja luistelija on paras päättäjä?
Eikä vaikka viisas tohtori?
Heti kenkää!
Korruptio syyte - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Maan tapa!
Maan Tapa!
- Anonyymi00013
Kyllä!!!
Ihme hihhuli - Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Poutala on yksi parhaista ministereistä. Ikävä kyllä, väärässä puolueessa.
Paskin koska hihhuli
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Maan tapa!
Maan Tapa!
- Anonyymi00010
Työministeri on tappanut kokonaisia sukupolvia.
Ne työttömät juomme ja käytämme huumeita kun eliitin possut lihoo.- Anonyymi00015
Murha syyte
- Anonyymi00074
X 2
- Anonyymi00016
Kuinka moni siellä vitun eliitti kuutiossa ymmärtää mitä ylisukupolvien työttömyys ja köyhyys tarkoittaa käytännössä ja aikuisten oikeasti?
Te olette MURHAAJIA- Anonyymi00018
Kyllä
Tappo syyte - Anonyymi00075
X 2
- Anonyymi00022
Yleislakko
- Anonyymi00028
Kyllä
- Anonyymi00023
Riikka Purra koska tappaa köyhiä
- Anonyymi00027
Kyllä.
Tappi on tappo vaikka väline on politiikka - Anonyymi00076
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä.
Tappi on tappo vaikka väline on politiikkaX 2
- Anonyymi00077
X 2
- Anonyymi00029
Nykyhallitus on täynnä sontiaisia joka lähtöön. Paska porukkaa on sika valehtelioita. Oikein ilveilijä hallitus. Huonoin historiassa.
- Anonyymi00033
Huonoin koskaan
- Anonyymi00036
Drill Baby Drill 🤠
- Anonyymi00048
Vigelius ja Tynkkynen sitä uuden ajan airuina sitä jo harrastavatkin.
- Anonyymi00054
Anonyymi00048 kirjoitti:
Vigelius ja Tynkkynen sitä uuden ajan airuina sitä jo harrastavatkin.
Mutta.bensan hinta.ei laske
Paska hallinto - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mutta.bensan hinta.ei laske
Paska hallintoMake Finland Great Again
- Anonyymi00037
Työministeri ehdottomasti
Isoin epäonnistuminen historiassa- Anonyymi00063
Ei sillä raumalaisklopilla ole vielä pahemmin mitään historiaa. Töitä ei ainakaan ole päivääkään eläissään tehnyt.
- Anonyymi00069
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ei sillä raumalaisklopilla ole vielä pahemmin mitään historiaa. Töitä ei ainakaan ole päivääkään eläissään tehnyt.
Heti ulos!
- Anonyymi00038
Presidentti jos hän aikuisten oikeasti on sitä mieltä ettei NATO n kuulu ottaa roolia Iran sodassa?
Hävettää elää tässä maassa- Anonyymi00064
Suomen kansaa hävettää persut.
- Anonyymi00039
Se joka väittää että sähköauto on kestävä ratkaisu maailman ongelmiin.
Osoittaa ettei ole edes sitä kolmatta aivosolua- Anonyymi00051
X 2
- Anonyymi00071
Töpseli i rumpan ei ole se ratkaisu
- Anonyymi00084
Anonyymi00071 kirjoitti:
Töpseli i rumpan ei ole se ratkaisu
Joo ei mitään i rumpan 🤣
- Anonyymi00040
Nyt kun NATO on munaton laskemaan öljyn hintaa niin onko Suomen hallitus?
- Anonyymi00041
Trump ei saanut apua Iranin kanssa.
Eurooppa ei saa apua Ukrainan kanssa.
Fair Play- Anonyymi00044
X 2
- Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
X 2
X 3
- Anonyymi00056
Fair Play
- Anonyymi00042
Jokainen joka ei laske bensan hintaa
- Anonyymi00045
Bensan hinta alas
- Anonyymi00046
EK johtaja
- Anonyymi00047
Persuedustajat lähtevät huhtikuussa 2027 joukolla risumettään. Menkää töihin ja ottakaa Purra mukaanne!
- Anonyymi00057
Mihin metsään?
Ei tässä maassa ole.enää aitoja metsiä.
Puupeltoja on vielä hetken kunnes ilmasto polttaa nekin pois. - Anonyymi00065
Anonyymi00057 kirjoitti:
Mihin metsään?
Ei tässä maassa ole.enää aitoja metsiä.
Puupeltoja on vielä hetken kunnes ilmasto polttaa nekin pois.Kyllä puupellon sadonkorjuussakin hikeä pukkaa
Sinne vaan Purra ja Bergbom pokasahan varteen. - Anonyymi00079
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kyllä puupellon sadonkorjuussakin hikeä pukkaa
Sinne vaan Purra ja Bergbom pokasahan varteen.Jos siellä juodaan 100 litraa sahtia niin minäkin tulen.
Make Finland Drunk Again - Anonyymi00085
Anonyymi00079 kirjoitti:
Jos siellä juodaan 100 litraa sahtia niin minäkin tulen.
Make Finland Drunk AgainX 2
- Anonyymi00050
Jokainen joka ei pysty puolustamaan omaa maataan eikä grönlantia kuten Trump
Make Finland Great Again- Anonyymi00078
2 x
- Anonyymi00052
Jokainen joka leikkaa heikoilta köyhiltä sairailta nuorilta vanhoilta jne
Barbaarit vallassa- Anonyymi00058
X 2
- Anonyymi00061
Ja sairaseläkeisiltä tai pienen eläkkeen saajilta.
Te olette saastaa hallitus - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ja sairaseläkeisiltä tai pienen eläkkeen saajilta.
Te olette saastaa hallitusX 2
- Anonyymi00053
Jokainen joka sortaa heikompaa
- Anonyymi00060
X 2
- Anonyymi00068
Ihana utopia🥰
- Anonyymi00059
Ne on menneet jo. Lähtivät heti parempiin töihin päästyään. Se on yleistä politiikkaa.
- Anonyymi00072
Maan Tapa on rikos
- Anonyymi00073
Antti ei ansaittu johtajuus lindtman
Tytti despootti Tuppurainen - Anonyymi00080
Se jonka mielestä köyhän pitää maksaa omavastuu lääkkeistä vuoden alussa.
- Anonyymi00081
Se joka leikkaa köyhän eläkkeestä
- Anonyymi00082
RKP jos ei puolusta 1000 vuoden historiaa.osana Ruotsia eli pohjoismaista vrt.tämä barbaarinen tila 🪓🪓🪓🇸🇪🇸🇯🇫🇮🇩🇰
- Anonyymi00086
Make Suomi Nordic Again🇫🇮🇩🇰🇸🇯🇸🇪
- Anonyymi00083
Supreme Leader 🤣
- Anonyymi00088
Huumoria mutta.tosiaan kaikki Pro Palestiinan porukka tosiaan heti ulos.
Ja Pro Iran sakki myös.
Tämähän on ihan maalaisjärki hommaa
Toivottavasti seuraavaksi lähtee kaikki somalit hitolle Suomesta.☠️👎
- Anonyymi00087
EK johtaja ja koko johto
Vieläkö liehuu Ukrainan lippu idioottien saloissa?
Make Finland Great Again 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🏴☠️🏴☠️🏴☠️- Anonyymi00089
Vielä💩💩💩
- Anonyymi00090
Keskustan johto
Peruste S ryhmän voitot ja pienten maajussien kuolema sekä kestämätön tuotanto niin maa kuin metsätaloudessa - Anonyymi00091
Ukraina julisti juuri sodan.
Heti EK ne liput alas.
Ja laittakaa ne maksamaan kaikki tuki takaisin.- Anonyymi00117
EK heti ne vihollisen liput alas!
- Anonyymi00092
Missä johto ja johtajuus Suomessa?
Kansan ääni esiin ja kaikki tuki takaisin kansalle mitä meni sinne viemäriin.
Make Finland Great Again - Anonyymi00093
Missä hallituksen kriisikokous ja vastatoimet Ukrainan aggressiota vastaan?
Missä presidentin tuomio?
Rahat kaikki perintään!
Keep Finland Sane Again- Anonyymi00116
MFGA🇺🇲🇮🇱🇫🇮
Kaikki perintään!
- Anonyymi00094
EK liputtaa vihollisen väreissä?
🇫🇮🇫🇮🇫🇮🏴☠️🏴☠️🏴☠️- Anonyymi00115
💩💩💩
- Anonyymi00095
Jokainen sivistynyt hallitus kohtelisi Ukrainan raukkamaista iskua siviili kohteisiin massamurhan yrityksenä?
Nyt näemme miten Suomen kohtelee...stay tuned💩- Anonyymi00114
💩💩💩
- Anonyymi00096
Kuka uskaltaa NATO maassa ottaa 4;n artiklan käyttöön nyt kun kansallista suvereniteettia on loukattu on selvä uhka?
- Anonyymi00098
Joka penni ja teltta yms takaisin suomalaisille nuorille joilla ei ole edes kesätöitä.
Adolf Häkkänen hyökkää- Anonyymi00113
Missä kesätyöt?
- Anonyymi00099
Hallitus massamurhaa nuoriamme ?
Missä kesätyöt?
EK kiinnostaa enemmän Kiovan RUS eli Venäjän syntykoti viikinkien toimesta kuin oma kansa ja nuoremme?- Anonyymi00112
Miksi nuoremme kuolevat nuorina ilman edes kesätöitä ja EK liputtaa Kiovan RUS väreissä eli Venäjän syntykodin väreissä (Viikingit)?
- Anonyymi00102
Supon johto.
Kampanja värvätä Kiinan ja Venäjän kielisiä tuotti kuulemma uskomattoman määrän kaksois agentteja 🤣🤣🤣 - Anonyymi00103
Sodan johto koska ei torjunut Ukrainan hyökkäystä.
EK liputtaa yhä vihollisen väreissä- Anonyymi00105
X 2
- Anonyymi00104
Puolustusvoimien johto.
Peruste:
Edes kehitysmaan drooneja ei pystytty ampumaan alas- Anonyymi00106
X 2
- Anonyymi00107
X 3
- Anonyymi00108
Antti Lidtman.
Tarvitseeko edes perustella?
Mistä uusi puolue kansan asialle?
Ja erityisesti heikoimpien. - Anonyymi00109
Muuttakaa.tämä.maa ennenkuin on liian myöhäistä kiitos ..
https://youtu.be/hsPFxcvspuI
https://youtu.be/C_5khE_XQjo
https://youtu.be/007mv5XZvB0- Anonyymi00110
X miljoona
- Anonyymi00111
X 5 miljoonaa
- Anonyymi00118
X kaikki täällä
- Anonyymi00119
Suomen hallitus
- Anonyymi00120
Jokainen päättäjä joka sortaa köyhiä ja heikkoja.
Barbaarit!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497