Keskusta komppaa, vassarit haluaa leikata eläkkeitä ja kiristää veroja kokoomus perua yhteisöveron alennuksen ja poistaa perintöveron ja Demarit tehdä julkilausuman, jolla ei ole mitään vaikutusta?
Persut sanoo, että lopettakaa sirkus.
Kaikki tämä ydinaseen takia, joka ei ikinä tulisi Suomeen.
Kusetetaanko meitä kybällä????
Mitä hittoa???
6
68
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan yht'äkkiä kaikki heittelevät uutispommeja ikään kuin saadakseen äänestäjät unohtamaan koko ydinpommijutun.
Aikamoinen farssi - Anonyymi00002
Sotahullut päättäjät!
- Anonyymi00003
Joo, mutta ne on Venäjällä ja USA:ssa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo, mutta ne on Venäjällä ja USA:ssa.
Lisätään vielä Iran ja Israel
- Anonyymi00005
Kyllä se suurin uhka on meidän omissa päättäjissä, viiden suora yhdistettynä PL.n johtajilla takaa sotilaallisen uhkan Suomeen.
Kuka sanoikaan "Saatanan tunarit"?- Anonyymi00006
Ihan paskan hailee, mitä me päätetään.
Me voidaan vain myydä nahkamme mahdollisimman kalliisti ja toivoa, että hinta on sellainen, ettei sitä haluta lunastaa.
Luuletko sinä tosissasi, että me uhkaisimme Venäjää, vaikka kaikille annettaisiin kivääri ja pari ohjusta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331451Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.431023- 1051018
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117795Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56789- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.60696- 29675