Mua pelottaa ihan liikaa tulevaisuus!
Mistä sä haaveilet?
21
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valkoisesta paidasta ja kerrostalosta.
- Anonyymi00004
Valkoinen paita itsellesi?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Valkoinen paita itsellesi?
Niin mie haaveilin.
- Anonyymi00002
Mä en oikein osaa haaveilla, enkä suunnitellakaan pitkällä tähtäimellä.
- Anonyymi00003
en mä tiedä, kai mä vaan elän mun elämän läpi jotenkin… luultavasti oon se vähän väsähtänyt neljän lapsen äiti joskus viiden-kymmenen vuoden päästä.
- Anonyymi00006
Rakkaudesta, rentoutumisesta, hyvistä unista 😍
- Anonyymi00007
Terveydestä ja toimintakyvystä. Kun ne pysyvät kaikki on mahdollista💚
- Anonyymi00008
perheestä... haaveissa... ..pelottaa, mutta miksi pelätä positiivista asiaa..
J<3L - Anonyymi00009
Minä tahtoisin olla yhdelle naiselle rakkain asia maailmassa. Muuten en haaveile oikein mistään. Kun saisi vaan olla hänelle rakas. Tahtoisin että itkisimme toistemme vuoksi. Mieheltä.
- Anonyymi00011
Ehkä ootte jo itkenykki? -sivu
- Anonyymi00010
Et ne ollaan yhdessä, seukataan
- Anonyymi00012
Vapaa-ajasta tällä hetkellä
- Anonyymi00013
Ei mulla oo enää haaveita. Oon paljon yksin nykyään.
Elämä tuntuu siedätyshoidolta. Kunhan jaksais vaan siihen kun elämä päättyy. - Anonyymi00014
Molemminpuolisesta rakkaudesta. Tylsästä arjesta ja jännistä asioista rakkaan kanssa.
- Anonyymi00015
"Vaik tyhjän päälle sun kaa yhes astuisin" lauloi Haavin Lauri ja Mirella.
Laskuvarjo ✔️ - Anonyymi00016
Jos sais eläkkeen, niin vois ensimmäisen kerran eläessäni suunnitella kuukautta pitemmålle. Eli, pieni taloudellinen turva, ilman mielivaltaisuuksia.
- Anonyymi00017
Uusista reissuista, ajasta rakkaan ja ystävien kanssa.
- Anonyymi00018
naimisiin olisi hauska mennä tokikin mä en mitään huntuja käytä onhan mulla jo liuta lapsiakin siinä vaiheessa kun vttupää alttarille astuu
- Anonyymi00019
Sanotaanko näin ettääää... Tokihan, se on inhimillistä yrittää peitellä jälkiään, jotkut turvautuu kaikkein alhaisimpiin keinoihin tätä keplotellessaan. Miehet on kuitenkin, jotkut, melko yksinkertaisia otuksia loppupeleissä.
En minäkään haluaisi sitä pskaa julkisuuteen jos olisin samassa veneessä. Koska muita argumentteja ei tahdo löytyä, edes siitä älykkyydestä tai kuvitteellisista diagnooseista, niin aikuiset miähet keskittyy sitten siihen piirteeseen mikä eniten "häiritsee". Ei noin, tai sitten juurikin noin. Seuratkaa nyt silmä kovana nuoria naisia kuolaavat retupetterit 😉- Anonyymi00021
Jamma jamma. Kuhina käy 😉
- Anonyymi00020
tulevaisuudesta kun et mitään tiedä niin mitä mityä pelottavaa voisi, katsoo vain mitä tapahtuu, turha pelätä tuntematonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134