kun työnsit pois, enkä enää epätoivoisesti märehdi täällä, mutta en koe tarvetta sille.
On löytynyt uusi onni <3
Pitäisi varmaan kiittää sinua siitä
7
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onneks olkoon!
Mieheltä - Naiselle - Anonyymi00002
olen aidosti onnellinen heidän puolesta joille on siunattu rakkautta tässä ajassa ja tässä maassa. musta tuntuu että no ensiks koska olen allieni niin ei mulle ole edes olemassa ketään täällä ja b olen helvatun huono näkemään ihmisiä. miten voisin koskaan ketään missään tavata jne. ex mieheni oli supliikki ja joka puolelle oli suhteita niin tottakai sen ymmärtää että hän löysi toisen/toisia nopeasti. välillä tunnen siitä pahaa mieltä koska tunnen itseni luuseriksi sillä olenhan samankaltainen tarina kun äitini tai en vielä ihan siinä mutta melkeen. olen kyllä myös ehkä ihan ok jos nyt yksin sitten menen pitää vaan hommata lisää leluja ja sen sellasta xd sosiaalisuus on liian rankkaa eli menee näinkin sitten
- Anonyymi00003
ONNEA 🦭🐆🐻❄️🐻❄️
- Anonyymi00004
Silloin kun märehdinntäällä päivät pitkät niin en tavannut juurikaan ihmisiä, olin hyvin yksin. Sen jälkeen kun täältä poistuin ja aloin ulkona käymään niin on seuraa riittänyt <3
En edes tajunnut kuinka tyhmä olen kun märehdin täällä.- Anonyymi00005
Tuli kirjoitus virhe nähtävästi 😄 yksi ännä vahingossa liikaa 🤪
- Anonyymi00006
Tämä on hienoa. Ihanat ihmiset ansaitsevat kaltaisensa.
- Anonyymi00007
Niin ansaitsevat. Katkerat, kateelliset ja muuten vaan ongelmaiset kuten narsistit menkööt koloonsa selvittämään ongelmansa. Sen jälkeen ovat tervetulleita ihanien joukkoon, olettaen, että ovat ongelmansa selvittäneet ja parantuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708