Miehen ABDL-fetissi ja ystävän ehdotus

Anonyymi-ap

Hei kaikki,

Täällä kirjoittelee 30-vuotias nainen, joka on ihan pyörällä päästään. Tarvitsisin kipeästi ulkopuolisia näkökulmia, kun en itse enää tiedä mitä ajatella.

Olen asunut muutaman vuoden upean miehen kanssa. Hän on minulle täydellinen muuten: huomaavainen, rakastava, meillä on hauskaa yhdessä ja tulevaisuudensuunnitelmat kohtaavat. Mutta on yksi mutka matkassa. Hänellä on ABDL-fantasioita. Eli hän haaveilee, että hänet puettaisiin vaippoihin ja häntä hoidettaisiin kuin vauvaa - että hän saisi olla täysin riippuvainen, turvassa ja huolenpidon kohteena, ikään kuin palata hetkeksi aikaan ennen vastuuta ja huolia. Se on hänelle ilmeisesti tapa kokea täydellistä hyväksyntää ja hoivaa.

Itse en näitä halua toteuttaa. Ne eivät vaan sytytä minua yhtään, päinvastoin. Kun ajattelen häntä aikuisena miehenä vaippa päällä, se tuntuu vieraalta ja jotenkin vaikealta yhdistää siihen ihmiseen, jota haluan haluta. Olen asiasta miehelleni sanonut, ja hän on sanonut kunnioittavansa sitä. Mutta näen kyllä, että se on hänelle juttu, joka jäytää jossain taustalla. Hän kertoi, että on joskus ennen minua yrittänyt etsiä seuraa näiden toteuttamiseen, muttei ole löytänyt edes maksullista palvelua tähän tarkoitukseen. Ei vissiin ihan jokainen tarjoa vaippojen vaihtoa ja tuttipullon antamista.

Purkauduin asiasta luottamuksellisesti parhaalle ystävälleni. Hän on minulle todella tärkeä ihminen, ja juttelimme pitkään siitä, miten tämä asia välillä mietityttää ja tuntuu pahalta, kun en pysty vastaamaan mieheni tarpeeseen. Ystäväni on tällä hetkellä ihan älyttömässä rahapulassa, ihan oikeasti hädässä.

Ja nyt se tulee. Ystäväni sanoi eilen, että hän voisi isoa rahasummaa vastaan toteuttaa mieheni fantasiat. Hän sanoi suoraan, että kyse olisi puhtaasti bisneksestä ja hädästä, ja että hän tekisi sen vaan rahan takia. Että hän voisi kyllä pukea mieheni vaippaan, hoitaa, keinutella ja olla se "äiti" hetken, jos siitä maksetaan niin että selviää hengissä.

Mä olen ihan shokissa. Toisaalta ymmärrän että ystäväni on epätoivoinen. Toisaalta tässä on jotain älyttömän epämukavaa ja monimutkaista - se on mun paras ystävä ja mun mies, ja nyt heidän välille ehdotetaan tämmöistä. Miten tähän pitäisi suhtautua? Miten kukaan voi olla tällaisessa tilanteessa?

12

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerrohan siitä ystvättärestäsi enemmän!

• Anonyymi00004

Sellanen spede niuvanniemen suljetulta

• Anonyymi00002

Mistä te löydätte noita sekopäitä?

Jos mun muija kertois haluavansa olla vaipoissa tai jotai muuta yhtä sairasta niin toivottasin hyvää loppuelämään ja käskisin lähteä menemään.

• Anonyymi00003

Jaahas spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa

• Anonyymi00005

Haluja on monenlaisia vaippoihin kuuluu monesti pissa leikit.Antaisin hiehesi kaverille korvausta vastaan.
      Kokeiluun muutaman kerran.Katsoisin mitä tapahtuu,seksi tulee jossain vaiheessa mukaan.Ensin käsihoito,sitten kieli lopuksi pano.
      Hoitakaa kahteen naiseen isoo vauvaa hotellis niin ei tarvitse kysellä miten meni.
      Mies voi maksaa molemmille,naiset pukee sexsyt alus asut.
      Sairaala/hoitaja vaatetus päälle.
      Kokeilemalla asia selviää.

• Anonyymi00006

Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

• Anonyymi00007

No,entäs sitten.Yhdet vaipat.Mikä sua siinä pelottaa..Toteuta miehesi fantasia itse.Jätä ulkopuoliset pois ja mieti vaan miten kivalta miehestäsi asia tuntuu.
      Ajatteleppas jos sinulla olisi tällainen fantasia/ joku muu ja miehesi ei tahtoisi toteuttaa sitä..
      Kuitenkin se olisi jotain,jota olisit tahtonut/ tahtoisit eniten seksissä.
      Onko kivaa,kun puoliso hakee sen sitten suhteenne ulkopuolelta,kun sulta ei sitä saa.
      Rakastat miestäsi,tee se hänen puolestaan..
      Niin miehesikin sulle tekisi.
      T.Nainen 50 v.äiti ja mummi ja Littlegirl joka pitää vaipoista

• Anonyymi00009

Mites sun vaippailu lähti liikkeelle?

• Anonyymi00010

Sinulle on viesti v...... net

• Anonyymi00008

Onko miehelläsi jo kaverin tissi suussa

• Anonyymi00011

Skippaa se sekoilija. Ei se ole terve. Joutsa tuon Speden kaveriksi kusi vaipassa.

• Anonyymi00012

Mies taitaa olla jo vaipoissa ystäväsi pinnasängyssä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe