Mä haluun kattoo

Anonyymi-ap

Oon sporttinen nuori kundi Turusta. Olis siistiä päästä seuraamaan jotain paria, mieluiten vähän vanhempaa, tositoimissa. Kiinnostaisko ketään?

39

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön

• Anonyymi00012

Puhut jälleen kerran asiaa itsestäsi. Mitäs olet persreikä buaahaa.

• Anonyymi00002

Kyllä kiinnostaa.ollaan vaan täältä pohjoisesta .
      Mut kiinnostais juurikin tuo että joku katsoo meitä. Yli 50 pari

• Anonyymi00004

Hyi hemmetti näitä possuja

• Anonyymi00013
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyi hemmetti näitä possuja

Hyi saatana mitäs olet possujen nussija.

• Anonyymi00023

Ylivieskan seudulta löytyisi myös innostunut katselija parille,,kuin pohjoisesta te?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ylivieskan seudulta löytyisi myös innostunut katselija parille,,kuin pohjoisesta te?

Oulun pohjois puolelta olemme.
        Olisitko kiinnoatunut katsomaan meitä.vain katsomaan

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Oulun pohjois puolelta olemme.
        Olisitko kiinnoatunut katsomaan meitä.vain katsomaan

Mä oon tän julkaisun tekijä. Miten mä saisin suhun yhteyden? Yritin laittaa mun sähköpostin tähän, mut modet poistaa ne välillä: fyvmim5678<@>proton.me

• Anonyymi00003

Sul olis varmaan jokin mihin ottaa yhteyttä. T.PariM40N39 bi etsimässä kolmatta.

• Anonyymi00005

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

Sinähän ne aloituksesi tiedät ääliö. Delaa vajakki dorka.

• Anonyymi00032

Miten teihin saa yhteyden?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miten teihin saa yhteyden?

fyvmim5678<@>proton.me

• Anonyymi00006

02 alue, kannattaa vastata yhteystiedoilla Pari4029bi

• Anonyymi00007

Kiinnostaisi kovin katsoa.Olen 60v. Terve hoikka terve mies 02al kik hoitovoide

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kiinnostaisi kovin katsoa.Olen 60v. Terve hoikka terve mies 02al kik hoitovoide

Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli

Hähähää mitäs olet. Ei se siitä miksikään muutu vaikka kuin yrität hemmotella.

• Anonyymi00008

Olisi mahtavaa kun joku runkkais itseään samalla kun vaimon kanssa rakastellaan.
      Oulusta 58 pari.

• Anonyymi00010

Pidä se rämesika pois ihmisten ilmoilta hyh hyh

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kumminkin haaveilet että pääsisit katsomaan kunnon kiimaa.

• Anonyymi00016

Kävis mä 66v exukm. JKL

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hyh ketä tarkoitat. Ei kaikki ole samanlaisia kun sun akkas. Mitäs olet tommosen akan ottanut.

• Anonyymi00026

Tuo onnistuu ja mukaan saa pyytää, jos siltä alkaa tuntua. Mies 58.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuo onnistuu ja mukaan saa pyytää, jos siltä alkaa tuntua. Mies 58.

Viesti oli tarkoitettu Oulu58 parille

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Viesti oli tarkoitettu Oulu58 parille

Mistä päin olet.
        Olet saman ikäinen. Kiinnostus olis kova toteuttaa tämä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mistä päin olet.
        Olet saman ikäinen. Kiinnostus olis kova toteuttaa tämä.

Olen aivan Oulun lähellä M58

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Olen aivan Oulun lähellä M58

Tulevana perjantai iltana voisimme varata hotellihuoneen oulusta. Pääsisitkö tulemaan seuraamme. Odotamme innolla jotta saisimme vihdoinkin toteuttaa fantasiamme

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tulevana perjantai iltana voisimme varata hotellihuoneen oulusta. Pääsisitkö tulemaan seuraamme. Odotamme innolla jotta saisimme vihdoinkin toteuttaa fantasiamme

Pääsen kyllä, mutta tarvitaanko siihen hotellia, jos kaikki asuu Oulussa. Sopii silti kyllä hotellikin. M58

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Pääsen kyllä, mutta tarvitaanko siihen hotellia, jos kaikki asuu Oulussa. Sopii silti kyllä hotellikin. M58

No ihan aluksi on ehkä parempi olla paikka jotta voisimme aloittaa turvallisesti tän jutun. Jos kotiimme aluksi menisimme niin emme voi tietää vielä luottamustasi.
        Ihan siitä syystä

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No ihan aluksi on ehkä parempi olla paikka jotta voisimme aloittaa turvallisesti tän jutun. Jos kotiimme aluksi menisimme niin emme voi tietää vielä luottamustasi.
        Ihan siitä syystä

Ihan ok ajatus. Ajattelin kyllä samoin, etten itsekään pyytäisi teitä kotiini eka kerralla. Luottamuksellahan tällaista on rakennettava. Perjantai on ylihuomenna. Voimme tavata ja tutustua, jos parin molemmat osapuolet on yhtä mieltä ja samoilla odotuksilla liikkeellä.
        Olisko mitään ajatusta, missä voimme kohdata?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ihan ok ajatus. Ajattelin kyllä samoin, etten itsekään pyytäisi teitä kotiini eka kerralla. Luottamuksellahan tällaista on rakennettava. Perjantai on ylihuomenna. Voimme tavata ja tutustua, jos parin molemmat osapuolet on yhtä mieltä ja samoilla odotuksilla liikkeellä.
        Olisko mitään ajatusta, missä voimme kohdata?

Kerro hiukan itsestäsi.ja mitä odotat tältä tapaamiselta tai tarkemmin siitä että katsot meidän touhuja.tähän kohtaan haluan mainita vielä että kyse on vain ja ainoastaan katsomisesta.toki sinä saat itseäsi tyydyttää ja se onkin suotavaa.kuvaaminen ehdottomasti kielletty.
        Eli pelisäännöt tehdään selväksi heti alussa.
        Kellon aika alku tapaamiseen perjantaina klo 18-21.00 välillä onko ok

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kerro hiukan itsestäsi.ja mitä odotat tältä tapaamiselta tai tarkemmin siitä että katsot meidän touhuja.tähän kohtaan haluan mainita vielä että kyse on vain ja ainoastaan katsomisesta.toki sinä saat itseäsi tyydyttää ja se onkin suotavaa.kuvaaminen ehdottomasti kielletty.
        Eli pelisäännöt tehdään selväksi heti alussa.
        Kellon aika alku tapaamiseen perjantaina klo 18-21.00 välillä onko ok

Olen aivan tavallinen, hyväkroppainen, 175-senttinen ukkomies. Mielenkiinnolla odotan, miten itse kiihottuisin parin rakastelun katsomisesta ja miten vieressä katselu ja itseni tyydytys kiihottaisi teitä.. Kalua olisi varmaan ylivoimaisen vaikeaa pitää housuissa. Sen haluan tietää ennakkoon, minkä kokoisia ihmisiä olette?
        Pe-ilta sopii ja noin klo 21 vapaudun muista menoista.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Olen aivan tavallinen, hyväkroppainen, 175-senttinen ukkomies. Mielenkiinnolla odotan, miten itse kiihottuisin parin rakastelun katsomisesta ja miten vieressä katselu ja itseni tyydytys kiihottaisi teitä.. Kalua olisi varmaan ylivoimaisen vaikeaa pitää housuissa. Sen haluan tietää ennakkoon, minkä kokoisia ihmisiä olette?
        Pe-ilta sopii ja noin klo 21 vapaudun muista menoista.

Kuulostat juuri sopivalle miehelle.
        Me olemme myös ihan tavallinen pari.
        M 183/ 85
        N 174/68
        Tuo klo 21 jälkeen on myös ihan hyvä aika.

• Anonyymi00025

Haluaisin katsoa voisin runkata samalla.02al mies 60v.

• Anonyymi00029

Meillä on vaimon kanssa tapaus toisin päin. Nuoria oltiin, rohkeita ja itsevarmoja. Siksi suostuttiin, kun siisti, kohtelias vanhempi herrasmies houkutteli meidät luokseen riisuutumaan hänen katseltavakseen. Olisiha se seikkailu, tuumattiin. Rahasta ei olisi menty, mutta mielenkiinnosta. Tepasteltiin olohuoneen matolla, yritettiin olla mahdollisimman luontevia. Kosketelkaa, mies ehdotti, ja hieman hyväilin vaimoa rinnoista. Tuumasin mielessäni, että ei varmaan haittaa, kun minulla alkoi seistä. Mies ehdotti yhdyntääkin, mutta siihen emme suostuneet. Puettiin lopuksi päällemme ja juotiin isännän tarjoamat munkkikahvit. Luulen että kaikki olimme tyytyväisiä.

• Ai että kun pääsis kattelee yli 65v touhuja..kiihottaa kovasti...olisko päijät-hämeessä paria...itse 53v

• Anonyymi00041

Olemme pari Turusta. M55 ja N51. Jos tietäisimme kuinka sinuun saisi yhteyttä, niin mielellämme kutsuisimme sinut mukaan. Saisit joko katsoa tai osallistua leikkeihimme. Meillä on ennenkin ollut nuoria kundeja vieraanamme ja mukavaa on ollut. Pelkkä katsominenkin onnistuu ja toki voit samalla masturboida jos haluat tai vaimoni voi vaikka ottaa sinulta suihin, mikäli et halua varsinaiseen panemiseen osallistua.

• Anonyymi00042

Kelpaako 60 vuotias olen siisti hoikka mies läheltä Turkua.

• Anonyymi00043

Olisko Etelä-Pohjanmaalla tällaisia pareja? M43v

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      181
      4255
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      122
      3659
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      259
      3117
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      9
      1781
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      179
      1467
    6. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      76
      1315
    7. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1218
    8. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      67
      1055
    9. Mitä vielä

Toivot välillemme ?
      Ikävä
      100
      1048
    10. Jos saisit yhden

Asian muuttaa kaivatussasi
      Ikävä
      90