Ikä on vain numeroita

Anonyymi-ap

Onkohan 20 v liian paljon? Jossakin vaiheessa joutuisit omaishoitajaksi. Kaipaan sinua kuitenkin hlvtsti.

45

605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Yhdestäkään päivästä ei tiedä. Saatat olla itsekin sellainen joku kaunis päivä.

• Anonyymi00002

Mun mielipide. En ikikuuna päivänä tule haluamaan tilannetta, missä rakastamani ihminen, se elämänkumppani, joutuisi omaishoitajakseni. Ajattelen näin siksi, että hänen tehtävänsä ei ole hoitaa minua.

Ei hoitosuhdetta. Se sotisi sitä ajatusta vastaan, mikä minulla olisi häneen

eli

elämänkumppani ja rakastamista varten.

Tietysti ehkä jotkut pienet hoitotoimet voisi tulla kysymykseen, mutta ei omaishoito.

• Anonyymi00003

Yleensä se mieli muuttuu kun rakkaus on läsnä. Niin se vaan on, ja jos et pysty samaistumaan, tuskin olet nähnyt sellaisia tilanteita. Toki olisi hyvä jos on sukan varressa massia, niin voi ostaa parempaa hoitoa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Yleensä se mieli muuttuu kun rakkaus on läsnä. Niin se vaan on, ja jos et pysty samaistumaan, tuskin olet nähnyt sellaisia tilanteita. Toki olisi hyvä jos on sukan varressa massia, niin voi ostaa parempaa hoitoa.

Olen nähnyt hyvinkin läheltä tuon tilanteen. Toisille se on ok, toisille ei. Kirjoitin vain oman mielipiteeni.

Mutta

Mikäli asia olisi toisinpäin eli mun rooli olisi se omaishoitaja rakkaalleni, niin kyllä se mulle kävisi. Kävisi jopa hyvin. Rakkaudesta minä siinä toimisin.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen nähnyt hyvinkin läheltä tuon tilanteen. Toisille se on ok, toisille ei. Kirjoitin vain oman mielipiteeni.

Mutta

Mikäli asia olisi toisinpäin eli mun rooli olisi se omaishoitaja rakkaalleni, niin kyllä se mulle kävisi. Kävisi jopa hyvin. Rakkaudesta minä siinä toimisin.

Minä en halua omaishoitajaksi sellaista henkilöä josta en pidä!

• Anonyymi00005

Aivan turha miettiä asioita etukäteen. Pitää elää niitä hetkiä ja vastaan tulee mitä tulee.

• Anonyymi00030

Nimenomaan. Hetki kerrallaan eläminen on todellista elämän viisautta. Jokaiselle tulee jossain vaiheessa sairauksia yms. vastoinkäymisiä. Ei siinä ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa ne sellaisenaan vastaan kun ne tulevat, samoin rakkauden voi ottaa vastaan ja rakastaa takaisin.

• Anonyymi00006

Onpa aika kapeakatseista miettiä, että ihmiset kuolisi vain vanhuuteen.

• Anonyymi00011

P.s "meinasin" kyllä elellä 100-vuotiaaksi, enkä todellakaan missään vanhainkodissa.
        Kukaan muu ei pidä teistä huolta, kuin te itse ja ehkä jokunen, joka rakastaa ja välittää. Pysyy vierellä, vaikka elämä potkisi päähän, eikä ole iloinen epäonnistumisista. Kun semmoinen löytyy, niin kannattaa ainakin arvostaa.
        Valehtelijoita, selkäänpuukottajia ja kateellisia pskoja on jokaisessa mutkassa.

• Anonyymi00007

On se muutakin.

• Anonyymi00008

Mistäpä koskaan tietää kumpi pysyy terveenä ja kumpi on se joka omaishoitajaksi joutuu.

• Anonyymi00009

Naistako kaipaat? Omalla kohdalla se olisi liikaa, kun tahdon nauttia loppuelämäsi sen toisen kanssa… 10 vuotta aikalailla maksimi ikäeron suhteen.

• Anonyymi00012

Onko 15 vuotta sitten paha?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Itselle liikaaa. 10 ok. Kukin kokee miten kokee

• Anonyymi00014

Pahimmat elämäänsä pettyjät ovat juuri loppuelämänsä suunnitelijoita, jotka nuorehkoina saavat jonkun slaakin, jonka jälkeen on eri ääni kellossa, jokainen päivä on arvokas jne

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Pahimmat elämäänsä pettyjät ovat juuri loppuelämänsä suunnitelijoita, jotka nuorehkoina saavat jonkun slaakin, jonka jälkeen on eri ääni kellossa, jokainen päivä on arvokas jne

Olenko sanonut että jokainen päivä ei olisi arvokas. Tunnistan realiteetit

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ole paha, ei likaa, eikä liian vähän. Ja se on saman verran kumpaankin suuntaan.
        Sivusta

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Onko viisi kertaa samanikäisen kanssa jatkuva parisuhteen lyhyt kesto parempi?

Kun rakkaus kestää vain puoli vuotta nykyään?

Olen naimisissa itseäni 25 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka on paljon paremmassa kunnossa kuin minä ja niin syötävän komea! Meillä 5 lasta. Nyt 24:s vuosi yhdessä.

Kävin tapaamassa miehiä Tinderissä (ja muissa) mutta haukottelin niiden seurassa. Tapasin myös ulkomaalaisia miehiä, sama asia. Mutta tämä herra hän vei jalat alta sekunnissa! Ja niin on edelleen!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Onko viisi kertaa samanikäisen kanssa jatkuva parisuhteen lyhyt kesto parempi?

Kun rakkaus kestää vain puoli vuotta nykyään?

Olen naimisissa itseäni 25 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka on paljon paremmassa kunnossa kuin minä ja niin syötävän komea! Meillä 5 lasta. Nyt 24:s vuosi yhdessä.

Kävin tapaamassa miehiä Tinderissä (ja muissa) mutta haukottelin niiden seurassa. Tapasin myös ulkomaalaisia miehiä, sama asia. Mutta tämä herra hän vei jalat alta sekunnissa! Ja niin on edelleen!

Hienoa kuulla. Itse kokenut myös tunteen, että vie jalat alta sekunneissa. Siihen tunteeseen edelleekin luotan. Ja sitä katsetta en voi ikinä unohtaa. 🔥🔥🔥

Kiitos kun jaoit kokemuksesi!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mulle kymmenenkin on liikaa. 5 on siinä rajoilla. Niin ollaan erilaisia.

• Anonyymi00010

Tuo ikäero on aika haastava. Se nuorempi varmasti haluaa vielä lapsia, jos lapsia ei vielä ole.

• Anonyymi00015

Elämä on ihanaa niin kauan kuin emännän tussu toimii ja kostuu. Sitten kun ei enää toimi, pitää vaihtaa nuorempaan. Ajattelen asioita vain munalla.

• Anonyymi00016

Sä et ikinä pääse sinne sisään!!

• Anonyymi00017

Seksi se on, joka tiellä pitää. Kassit pitää saada tyhjiksi säännöllisin väliajoin.

• Anonyymi00029

Minulta ei kukaan saa enää koskaan tussua!

• Anonyymi00019

Ei välttämättä. Jos vaikka painat sata kiloa, oot 30-vuotiaana vanhus. 40v iässä jo tekonivelet, infarkti, maksasairaus.

Toisella vasta 60 mittarissa ja terve.

Niinkin voi käydä.

• Anonyymi00022

niin jotkin maksutv-jutut eri nyt hirviömäisen kalliitws olr dinändä rllri olr joyain alkoholiongelmaa, minä 3en ole ostanut muutamia jotain keskiolut-purkkeja kuukauden aikana.

Viinin juomisen kun lopoettaa kokonaan

• Anonyymi00023

Kuka kenen omaishoitajaksi en ymmärtääkseni ole edes niin paljon vanhemman kanssa ollut liian lähellä äitini ikää jo ne pojat on erikseen si taas jokka isoäideistä tykkää olen toki joskus nuorempana fantasioinu äitini ikäisitä naisista siinäpä se oli liian iso riski ettäkö olisivat kohdelleet kuin poikaansa ni totesin että parempi jättää fantasiaksi mulla oli jo mulle paras äiti ja isoäiti joka kohteli ja rakasti kuin omaa poikaansa

• Anonyymi00024

Olin silleen isoäitini ikäsen kanssa.

• Anonyymi00027

Sopiva siihen asti lu mies tytää 55.
      Sen jälkeen ikäloppu patu saa pärjätä yksin ja unohtaa haaveet omaishoitajasta..

• Anonyymi00031

Paitsi että tuon ikäinen tai vanhempi voi kukistaa sinut elämänvoimallaan ylivoimaisesti. Hänen tai sinun kunnosta et voi varmasti tietää tulevaisuudessa yhtään mitään.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Paitsi että tuon ikäinen tai vanhempi voi kukistaa sinut elämänvoimallaan ylivoimaisesti. Hänen tai sinun kunnosta et voi varmasti tietää tulevaisuudessa yhtään mitään.

Olet aivan oikeassa. Jos löydän ikäiseni ystävämiehen ja hän sairastuu, niin aion hoitaa häntä jos oma kunto antaa myöten. Reumasairaus voi vaikuttaa siihen jonkin verran!

• Anonyymi00034

En ole miettinyt tulevaa juuri ollenkaan. Yleensä vain sitä jos ei voisi enää fyysisesti koskettaa. Se on yksi tapani ilmaista rakkautta (sydämen tunne menee silti tuon edelle). Hän varmasti olisi halukas minun vuokseni mutta voisinko ottaa sen vastaan jos hänen ikänsä veisi terän sellaisesta. En usko.

Rakkaus mitä tunnen häntä kohtaan on ihmeellistä. Jos se on sielullista jo nyt niin väheneekö se iän tuomien mahdollisten haasteiden myötä. En usko.

Valitsenko jonkun toisen jos ajattelen totuutena sitä että myöhemmät vuodet ovat vaikeita? "Luovunko" hänestä sen takia ja valitsen muut asiat. Esitänkö onnellista jonkun toisen kanssa kun seksi sujuu, on hauskaa, saa tehdä kaikkia asioita huoletta? En tälläkään hetkellä voi alkaa mihinkään jos en rakasta, en voi tehdä niin kenellekään.

Kun olen aina etsinyt sitä yhtä ja oikeaa ja pitäytynyt seikkailuista vaikka polte sellaiseen onkin ollut luonteessa aina? Unohdanko sen kaiken ja muutun toiseksi vain päättämällä? Unohdanko sen äärimmisen ilon mitä tunsin hänen kanssa. Syvän rauhan. Entä sen kosketuksen jollaista ei ole ollut toista? Kun sadasosa sekunnissa tajuat rakastavasi tuntemattoman kättä?

Ainoa este olisi kunnioituksen puute. Jos toisen persoona olisi sellainen että minua loukattaisiin jatkuvasti. Silloin se ei onnistu.

• Anonyymi00035

Ikänsä veisi terän sellaisesta -> siis että hänen oma halunsa laskisi (kuten kaikilla tulee tapahtumaan) mutta hän olisi valmis minun vuoksi. En voisi tehdä hänelle niin, en usko.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ikänsä veisi terän sellaisesta -> siis että hänen oma halunsa laskisi (kuten kaikilla tulee tapahtumaan) mutta hän olisi valmis minun vuoksi. En voisi tehdä hänelle niin, en usko.

Ei se halu laske lineaarisesti iän kanssa, vaan voi mennä toisinkin päin.

• Anonyymi00036

Ai? Mikä sulle nyt tulis? Olet niin nuorikin vielä.

• Anonyymi00037

Juu

• Anonyymi00038

n. 9kk on ihanuus minua nuorempi. Pusuja täydellisen ihanalle naiselle!

• Anonyymi00039

20 v on just sopiva, eikös vaan!

• Anonyymi00042

No jos multa kysytään, niin ei se mikään este ole.

• Anonyymi00041

En haluu pappaa huollettavaksi.

• Anonyymi00043

Toista huomioiva ja rakastava mies ymmärtää ikäännyttyä ja menetettyään miehisyytensä reagoida tilanteeseen tavalla joka antaa rakkaalle ihmiselle mahdollisuuden elää ihmismäistä ja ehkä vielä mukavaa elämää uudella tavoin.

• Anonyymi00044

Minulla on vanhempi mies. Ei näytä enään kovinkaan himoittavalta... rakastan kyllä,mutta jotenki ... olisi muitakin ottajia. Välistä mietin, onko tässä mitään järkeä enää...

• No miettikää nyt. Toinen on työteliäs x sukupolvee ja toinen tumpelo ja kaikesta pahastuva z. Niin ei siitä mitään tuu.

Näin kärjistäen sanottuna.

• Anonyymi00045

Yks 15 vuotta sinne tänne, olin ajatellut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      138
      2368
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      69
      2280
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      66
      1959
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      74
      1654
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      104
      1523
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1498
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1391
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1244
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe