Eli fiskars muka laatu merkki niin maksaa ja on heikkolaatuisia. Useampi eri malli ollut liruttelemassa. Hozelok samaa surkeutta. Nito kesti mutta itse en kestä sen kahvan käyttöä tökkinen ja pieni ja käteen sopimaton miksi ihmeessä ne ei kopioi toimivaa mekanismia? Gardenat on hajoitettu yms Mikä on se hyvä laadukas ja huollettava kastelupistooli? Ei tartte olla kuin piste ruiskutus ja hiukan avautuvaa kulmaa niin pesut puhdistukset lian irroitukset toimii. Se lirutus kavan välistä muutaman käyttökerran jälkeen ketuttaa niin vietävästi. Näin yksinkertainen asia ja mahdoton löytää tuotetta. Paras kestävin on ollut halpa temusta suora messinkinen pyöräyttämällä auki ja haja suihkuun mutta haluaisin pistoolimallisen mekanismin orastavan nivelrikon tähden.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Jätät pistoolisi ilmeisesti vedet sisässään jäätymään -ei ne muuten noin hajoa.
- Anonyymi00003
Noihin jää vettä sisään joka jäätyessään rikkoo ellei kahva sisään painettuna huolella päästä kaikkea pois ja mieluiten vielä puhaltele kaiken pois.
- Anonyymi00002
Koska saamme seuravan näin älykkään tuntuisen aloituksen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493