Olla nyt aika rasittuneita. Ainakin jotain teemme yhdessä vaikka edes olla kohdattu.
Taidetaan molemmat
14
366
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisinpa vähän keventää sun oloa.
Mieheltä- Anonyymi00006
You can, if you want.
- Anonyymi00002
ajattelin että jos menisin polkupyörääkin talutttaen kävelijöiden eli Walkereiden kanssa, tyrttöjen kanssa kadulle, joku avaruusjuttu; Walker ei liity
- Anonyymi00011
meistä ei voi enää koskaan tulla edes ystäviä, koska se kaikki mitä olen kokenut, muistuttaa täysin sitä samaa, mitä jouduin parisuhteessani aikoinaan kokemaan ja se on vienyt minulta voimat lähes kokonaan jo monen vuoden ajan, en vain jaksa enää yhtäkään sellaista ihmistä, jonka kyky puhua on lähes olematon ja minulle on nyt tärkeintä löytää ikäiseni ystävä, jonka kanssa saisin halata, ole ollut jo kauan surua täynnä siitä, etten ole voinut halata ikäistäni ystävää
- Anonyymi00003
Jotain samaa varmaan tehdään.
- Anonyymi00004
Syödään, nukutaan, palstallaan. Jotain muutakin ehkä, että jaksaa ja näkyy.
- Anonyymi00005
Olin rasittunut. En kerro syytä. Eilen pidin vapaapäivän. Tänään tein kotitöitä. En ole pitänyt kunnolla lomaa kuin viimeksi 3 vuotta sitten.
- Anonyymi00007
Ounastelet oikein, jos sinustakin kerran tuntuu vähemmän kevyeltä. Tässä on hieman muu asia ollut painona. Hänelle.
- Anonyymi00008
Olen niin väsynyt, etten jaksanut edes autolla lähteä kauppaan hakemaan sitä pyykinpesuainetta. Kuluttavia asioita ollut viime aikoina. Täytyy taas vaan antaa itselleen ja toipumiselle en aikaa. Eilen kävin kioskilla ja yhdessä naapurissa pikaisesti. Huomenna alkaa taas arki ja byrokratian kanssa sekoilu. Odotan sitä hetkeä, kun voin heittää repun selkään ja lähteä edes vähäksi aikaa jonnekin pois. Irti ihan maantieteellisesti kaikesta.
- Anonyymi00009
Oletko niin väsynyt
Ettet edes nukkua jaksa - Anonyymi00010
Kai kummatkin on tässä vaiheessa viikonloppua
- Anonyymi00012
Kyllä. Tavallaan. Piti ottaa kahden tunnin välikuolema, että jaksaa.
- Anonyymi00013
Aika harhaista tekstiä.
- Anonyymi00014
Emme tule koskaan tekemään mitään yhdessä! Sanon sen sinulle päin naamaa, jos se ei muuten mene perille. Olet sellainen ihminen, josta en voi koskaan pitää millään tavalla! Oksettaa pelkkä ajatuskin, jos pitäisi olla samassa huoneessa hetkenkään aikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh784311Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1693408Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1213307Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412754Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2182554"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk202215Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112026Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk422013- 291974
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01923