”Eihän Tapparasta pidä kukaan tamperelainenkaan, jotka lähtökohtaisesti kannattavat Ilvestä”. - Vesa Rantanen
Vesa Rantanen Tapparasta:Eihän Tapparasta pidä kukaan tamperelainenkaan
11
503
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rantasesta ei koskaan pitänyt kukaan tv-katsoja, joten hyvä kun ruikuttelee tukevasti jossain paitsiossa nykyään asennevammojaan.
- Anonyymi00002
Tappara on perseestä.
Tappara voittaa tuomareiden avustuksella 😁- Anonyymi00008
Tappara on perseestä.
Eikä voita edes tuomareiden avustuksella 😁
- Anonyymi00003
Jopa monet Tapparafanit vihaa Tapparaa vaikka ei sitä voi myöntääkkään.
WarAxe89- Anonyymi00010
Ilvesläisillä itse-viha on onneksi jo aikapäiviä sitten kääntynyt itse-Tuhoksi.
Toivottavasti Meidän uusperheessä tai puolivirallisella oikeistofoorumilla ei käy milloinkaan samoin. Rakastan teitä kaikkia.
Joomut, finaalisarja on kesken. Paljon jääkiekkoa pelattavana, vaikkei meinaa viittiä.
- Anonyymi00004
Ja taas tuomarit autto Tapparaa mut ei saanut Tappara maalia edes 5v3 ylivoimalla.
Onpa nolo jengi.
WarAxe89 - Anonyymi00005
tapparan joulupukki valmentaja ei jaksa kun valittaa.
- Anonyymi00006
Olen taannoin Joe Finleystä eri mieltä kuin Rantanen. Varmaan monesta muustakin asiasta.
Rantasellekin kuuluu mielipidevastaus. Ehkä hän kuvittelee olevansa tällä kertaa terävä.- Anonyymi00007
Terävä kuin keilapallo?
- Anonyymi00009
Huvittavia kommentteja ja huvittavaa jos Rantasen vesa on iha oikeasti todennut noin.
- Anonyymi00011
Vesalla oli oma toteamussyntaksi. Huvittavinta on että sitä ei tarvitse enää kuunnella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194