😬
Harrastatko juoksua???
59
593
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ja sen huomaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
Juu 😘
- Anonyymi00003
Juoksitko syksyllä hänen ohi??
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juoksitko syksyllä hänen ohi??
Ehkä, en ole varma. 😘 miehen vai naisen? Kaipaatko häntä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ehkä, en ole varma. 😘 miehen vai naisen? Kaipaatko häntä?
Joku kyl seuras mua viime syksynä lenkkipolulla!!
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joku kyl seuras mua viime syksynä lenkkipolulla!!
No sua ainakaan ole. Älä tule sivusta huutelemaan
- Anonyymi00004
En.
- Anonyymi00005
Oonko juossut joskus karkuun? :D
- Anonyymi00007
Harrastan kyllä.
- Anonyymi00008
en vtus mä inhoon juoksemist
- Anonyymi00010
Rupean taas juoksemaan. Ja kuntoilemaan kunnolla😎
- Anonyymi00019
Ai, mun takia vai? 💋
- Anonyymi00011
Yöjuoksuja ja juoksupitsoja.
- Anonyymi00020
Hyvä ku kerkiävät edes oreganoja ripotella? Reipasta menoa- Karjala takaisin kans
- Anonyymi00013
Olen harrastanut. En ole juossut vuosiin. Täytyy saada painoa ensin pois. En ole juoksijavartaloinen, mutta juoksen, jos on "kunnon varusteet", heh.
- Anonyymi00015
Joo mä taas oon alkoholisti heh
- Anonyymi00014
En koska olen aiemmin elämässä syönyt huonosti. Ollut kuin keitetty spagetti. 😅 Ei riitä perunaviipalelaatikko. 😘
Joka päivä pitää muistaa että vaaditaan kaloreita ettei menetä voimaa. Näyttäisi että saa olla 2200-2400kcal jos ei ole aktiviteetteja. - Anonyymi00016
Jep harrastan
- Anonyymi00017
Kyllä ja ei, ennen enempi nykyään vähempi kun ei paikat oikein tahdo tykätä
- Anonyymi00018
Pistä kuule traktorin rengas perään ja mittaa kuinka kulkee T kirvesniemi Marja-Liisa
- Anonyymi00022
Oli minun vikani, anteeksi ja päiväkin on ihan pilvinen...
- Anonyymi00023
Ryppynen Rusina suklaalevyssä. Thai Lyijyvöissä hölkkää Vuoren Rinnettä K2:lla. Ei kiitos!
-sivusta
- Anonyymi00024
En, mutta voin höpöttää ja polkee konkkelilla vieressä.
- Anonyymi00034
😍
- Anonyymi00025
No, juokseminen karkuun käy kyllä urheilusta...
- Anonyymi00026
Jos myöhästyy tapaamisesta kyllä se pistää juoksuksi.
- Anonyymi00027
Mistä tapaamisesta...
- Anonyymi00058
Dinäpä et tiedä kaikkea;-)
- Anonyymi00028
Säännöisesti, kun pääsee livahtamaan,heh
- Anonyymi00029
Harrastin ennen tosi paljon.
- Anonyymi00030
olen muutoin tarpeeksi ’toiminnallinen’ niin ei mun tartte
- Anonyymi00031
Enpä kyllä juoksua harrastele.
Mutta joskus saatan ottaa juoksu askeleita jonkun luokse lämpöiseen halauksen. Saatan jopa hypähtää syliinkin. - Anonyymi00033
En tietenkään, koska me ollaan sovittu mieheni kanssa, että hän hoitaa KUNNIA JUOKSUT ja minä kunnioitan häntä hänen KUNNIATTOMANA PASKANA VAIMONA!
Hän juoksee KUNNIAA MINULLE vaikka SEURA johon hän kuuluu kuvittelee, että hän juoksee sekä edustaa myös heitä.
Ei hän voi edustaa heitä ja syrjiä minua hänen vaimonaan samalla, koska SEURALLA EI OLE VARA VAATIA EIKÄ MÄÄRÄTÄ KUMPAA HÄN EDUSTAA HEITÄ VAI VAIMOAAN. - Anonyymi00035
Kyllä se sieltä vielä juoksee vaikka knka kiukuttelisi miten...😂
- Anonyymi00038
😇🤨🤣
- Anonyymi00036
Peruskuntokausi alkanut. Ei tuumaakaan periksi. Kestää vuoden loppuun asti.
- Anonyymi00037
Kova juoksija aikoinaan...
- Anonyymi00039
Töissä painoi keuhkokuumeessa pitkää päivää. Röntgen kuvissa varjostuma keuhkoissa. Hapenottokyky heikkeni. Pahalta tuntuu jäljeenpäin ja vituttaa.
- Anonyymi00040
Vituttaa se paikka tiwtysti kokonaisvaltaisesti.
- Anonyymi00041
Oliko Esperi healtista kyse vai muusta paikasta?
- Anonyymi00042
Esperi care Lapista
- Anonyymi00043
Vastaava turvakoti mulla
- Anonyymi00044
Vedä oikeuteen hyvä korvaus työnantajalta.
- Anonyymi00045
Harrastamaan juoksua ansaitsevat sen
- Anonyymi00046
Pikajuoksua lännen malliin
- Anonyymi00047
Tulinen tanssi?
- Anonyymi00048
Hyvä
- Anonyymi00049
Kohta se alkaa
- Anonyymi00050
kaaressa juu tulee JA SEINILLE MYÖS JÄÄ
- Anonyymi00051
tosi tarina
- Anonyymi00052
Tällä hetkellä EN, mutta tykkään juoksemisesta tosi paljon. Se aina jotenkin jää, liikun muutenkin.
- Anonyymi00053
Harrastan karkuun juoksemista!!
- Anonyymi00054
Juoksen, pyöräilen ja kävelen. Se on mielenkiintoista ja antoisaa puuhaa, ja tuo hyvän mielen sekä kunto pysyy yllä. Lenkeilläni törmään mielenkiintoisiin asioihin, talvella autoin nuoren naisen lastenvaunujen kanssa bussiin kun muut eivät huomanneet naisen hätää pienirenkaisten vaunujen kanssa lumikasassa, itse ennakoin tilanteen hyvissä ajoin ja hyppäsin vallien yli auttaakseni. Nainen kiitti hymyillen; Spasibo. Toisen kerran kaupan robotti oli jumiutunut huolimattomasti aurattuun risteykseen, huomasin jo kaukaa sen hädän ja riensin nostamaan sen jalkakäytävän keskelle. Ihmettelin kun se ei ymmärtänyt lähteä jatkamaan työtään, tuuppasin sitä hieman "pyllystä" ja siitä se ymmärsi että matka voi taas jatkua. Kolmannella kerralla kaksi pientä poikaa tuli vastaan, ihmettelin jo pidemmästä matkasta, miksi pojat taluttavat pyöriään? Pienempi pojista kysyi rohkeampana osaanko laittaa ketjut paikoilleen, vastasin että enköhän ja kumarruin pyörän vierelle. Se oli helppo ja nopea operaatio, poika tuli onnelliseksi ja sanoi; "Give me five", hieman yllätyin ja yritin tapailla kättä hänen pieneen käteensä. Heitimme hymyt ja kiitokset ja jatkoin matkaani. Neljännellä kerralla näin tutun naisen tulevan vastaan, mietin että jos olisi 1920-luku, nostaisin hatun päästäni ja katsoisin kohteliaasti naisen kasvoja kohti, nainen hymyilisi kauniisti ja saattaisi jopa tiputtaa pienen kirjaillun liinan eteeni, vihjeeksi että olisi sopivaa seurata häntä. Mutta kun 2000-luvulla ihmiset vaikuttavat kiireisiltä ja keskittyneiltä omiin ajatuksiinsa, jatkoin itsekin matkaan ja tyydyin vain vilkaisemaan hartian yli että neiti pääsi turvallisesti risteyksen yli.
- Anonyymi00055
Juu juu, niin kuin tietä mies.. ❤️❤️❤️
- Anonyymi00056
Voisin aloittaa Rakkaani kanssa hölkkäillen aluksi lyhyitä lenkkejä ( 2-3 km ) Sitten vähän pidempiä hikeen asti... Sitten saunaan/suihkuun ja sohvalle lepäämään ja toisiamme puhtaana/ raikkaana hellimään. Varmaan hyvät yöunet kaiken hyvänolon jälkeen> Sinulle Rakkaani
- Anonyymi00057
Onneksi et ole minun kaivattu.Hajukuuset (lukemattomat)ilmeisesti koristaa huoneistoanne.
- Anonyymi00059
ei kiinnostais mua koska tykkään kävellä YKSIN
- Anonyymi00060
En mutta itämaiset taistelulajit hallitsen tiukan paikan tulessa.Joten kun pyöräilet aamulla pimeässä samaan suuntaan ja jäät kytikselle metsän reunaan odottamaan minua siellä ,älä lähesty!
- Anonyymi00061
Sama ukko odottaa jopa puoli päivää paikassa kytiksellä josko tulen silloin.Hyi stana mikä kulahtanut miespoloinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1362342Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n662251Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi591928EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt721625- 981470
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan971461Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1171347Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311210Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191181- 791103