Mulla on jo vanhuudenvaivoja vaikka olen vasta 46! Revi siitä mies. Enkä ole enää seksikäs :(
Vanhuudenvaivat :(
48
498
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tää ei ole multa. Täällä joku tehtailee näitä provoja aika liukuhihnalta. Onko lähtenyt vähän laukalle?
- Anonyymi00029
Luulin heti että sinulta on kun täsmäsi kaikki
- Anonyymi00041
Iät ja ajathan tämä naisia esittävä bipolaarinen setä on naisia täällä trollannu- nytkö se vasta sinun sitä kutittaa girl? Joku tässä ei ny täsmää
- Anonyymi00002
Nyt jos koskaan tarvittaisiin mieheksiluulijaa.
Ei 46-vuotiaalla ole VANHUUDESTA johtuvia vaivoja. Elintavoista johtuvia voi olla.- Anonyymi00005
KVG: ensimmäinen vanhenemispyrähdys
- Anonyymi00010
Ilmeisesti huonot elintavat. Tosin ympäristö voi myös altistaa vaivoille vaikka pitäisi elintavat kunnossa.
- Anonyymi00017
No todellakin on.
Esimerkiksi naisilla on tuossa iässä vähän vaikka mitä.
Samoin miehillä olipa pitänyt itsestään huolen tai ei niin esimerkiksi kehossa voi ilmetä monia vaivoja jotka yksinkertaisesti ovat kuluneet jo.
Mutta käsityksesi vanhenemisesta on selkeästi lapsen tasolla. - Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilmeisesti huonot elintavat. Tosin ympäristö voi myös altistaa vaivoille vaikka pitäisi elintavat kunnossa.
EI vaan puhdas vanheneminen.
- Anonyymi00042
Kuin tilauksesta apsetä. Miestietäjä tai tarkemmin mieheksitietäjä tässä hei- joo ei olee
- Anonyymi00043
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ankeeta sakkia koska Suomi ja näin
- Anonyymi00046
Anonyymi00017 kirjoitti:
No todellakin on.
Samoin miehillä olipa pitänyt itsestään huolen tai ei niin esimerkiksi kehossa voi ilmetä monia vaivoja jotka yksinkertaisesti ovat kuluneet jo.
Mutta käsityksesi vanhenemisesta on selkeästi lapsen tasolla.Olen 45 ja mulla ei ole, mutta pidän huolta itsestäni monella tavalla.
- Anonyymi00048
Anonyymi00017 kirjoitti:
No todellakin on.
Mutta käsityksesi vanhenemisesta on selkeästi lapsen tasolla.Mielipiteet vanhemisesta ovat selkeästi lapsen tasolla.
- Anonyymi00050
Anonyymi00017 kirjoitti:
No todellakin on.
Mutta käsityksesi vanhenemisesta on selkeästi lapsen tasolla.Anonyymi 2 on 46-vuotias nainen. Ja mitään vaivoja ei ole. Tyhmyytesi on todistettu.
- Anonyymi00006
Se on tämä suuri rupsahdus teillä naisilla.
- Anonyymi00015
Se on huojentavaa kun saa olla rauhassa.
- Anonyymi00040
Jostakin kulmasta alkaa repsottaa apäijä juu. Mites sulla- ketterä oot ku kettu tietenki ja
- Anonyymi00047
Ja teillä miehillä myöskin!
- Anonyymi00007
Minulla on pidätyskyky huonontunut ja olen kuitenkin poliisi.
- Anonyymi00008
Heh heh
- Anonyymi00009
😂😂😂
- Anonyymi00019
Mulla taas lentää oikein hienosti vaikka en ole lentäjä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mulla taas lentää oikein hienosti vaikka en ole lentäjä.
Tarkoitatko pahanhajuisten leijojen lentämisestä?
- Anonyymi00031
Vanhainkoteihin on tarvetta tenapoliiseille
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vanhainkoteihin on tarvetta tenapoliiseille
Luin että teini. Ois käyny järkeen
- Anonyymi00044
Tuhnusta tuomioistumen eteen herjasi tuntematonta poliisia, tunteet hälläkin on ja se lätkä
- Anonyymi00011
Sokeririippuvuus. Niin arvelinkin että sulle käy.
- Anonyymi00012
Voi voi..46 ei oo edes vanha. Itse 63 ja eikä tunnu yhtään että olisin vanha.
- Anonyymi00013
Ei ehkä kiinnosta siinä vaiheessa jonkun vaivat kuin niin että voi helpottaa niitä halulla.
- Anonyymi00014
….eikun halilla
- Anonyymi00035
Anonyymi00014 kirjoitti:
….eikun halilla
No minä niin tiiä seivasko tämäkää
- Anonyymi00016
Voi olla geeneistäkin kiinni. Itse oon samanikäinen ja mua luullaan yleensä noin 8 vuotta nuoremmaks mitä olen. Ryppyjä esim. ei ole yhtään. Mutta fyysisiä remppoja on sitten senkin edestä tullut viime vuosien aikana. Painoa on liikaa mutta liikuntaa harrastan kuitenkin ja en tupakoi.
- Anonyymi00020
Genetiikka ratkaisee vanhenemisen.
40 vuotiaana on jo sellainen rajapyykki että siinä on jo keho alkanut tottua kaikenlaiseen ja ne piilevät vaivat ilmestyvät.
Kyse on luonnollisesta vanhenemisesta. - Anonyymi00032
Jokainen ihminen on erilainen, jokainen keho on erilainen, jokaisen kehon sisässä olevan elimen elinvoima ja laatu on erilainen. Juuri niin ihmisen keho toimii, keho alkaa piiputtamaan sen heikoimman elimen kohdalla. Toisaalta se antaa myös mahdollisuuden jatkaa elämää kun tämä heikoin elin otetaan hoidon alle. Jos kaikki elimet olisivat tasalaatuisia, ihminen räjähtäisi yli-ikäisenä kun kaikki elimet poksahtaisivat yhtä aikaa ja aivan selvästi luonto ei halunnut edes suunnitella tuollaista.
- Anonyymi00021
Nooo, onneksi sentään aurinko hidastaa taivaalla kesää kohti, ettei aivan paniikki iske.
- Anonyymi00023
mul tulee kusikokoajan housuu ja sillain
- Anonyymi00024
viisauden puute
mutta niin moniako eri tietokoneita teillä on vai onko joku Commodore C64 ainoa - Anonyymi00025
niin jos jotain ohjelmoijaporukkaa voi olla monia tietokoneita.. minulla on kai 5kpl erilaisia
- Anonyymi00034
Ja kaikki laittees gubbe täynnä itse kirjoittamaasi puutaheinää palstalla? Jee
- Anonyymi00026
Eikö toi oo sun ikäs alottajaprovoäijä??? 🤣
- Anonyymi00027
Onha se...
- Anonyymi00028
Olen yli 60 ja onhan minulla vaikka mitä, mutta olen elinvoimaisempi kuin koskaan. Ihmisen ikä kun on täsmälleen se, miltä hänestä itsestä tuntuu. Elämä ja vanhuus ei ole sidottu mihinkään vuosiin. Elämän ja vanhuuden raja on kuin veteen piirretty viiva, ei voi sanoa iän perusteella miten elinvoimainen seuraavasta vuodesta tulee. Ja ikävä kyllä, taidan olla edelleen seksikäs vaikka en edes yritä.
- Anonyymi00033
Älä gubbe vältä - en ole minäkään sexikäs, lakkautin tämän olemisen eilettäin
- Anonyymi00037
Hyvä. Nyt voit keskittyä omaan elämään.
- Anonyymi00052
Kelatäti pyyhkii paremmin perässäs. -sivu
- Anonyymi00039
Kaikille ne vaihdevuodet tulevat ennemmin tai myöhemmin. Useimmat sopeutuvat niihin luonnollisen elämänkulun osana.
- Anonyymi00045
Oletko joskus ollut? 🤭
- Anonyymi00049
Puhuu joku kokemuksen syvällä rintaäänellä?
- Anonyymi00051
"Avicii, avioo-ooo-no-no..., terkkuja digiboxista". -sivu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67926
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895