Oikealta. Siksi on ollut niin vaikeaa
Tunnuit niin
27
492
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olemme oikeat. Naiselta 💛
Edelleen - Anonyymi00002
Joo.
- Anonyymi00022
Ei pidä paikkaansa minun kohdalla!! En ole kaivannut ketään moneen vuoteen, joten en todellakaan ole kokenut olevani oikea kenellekään!
- Anonyymi00003
Oikea olenkin. Tapa on vaan erilainen mitä odotit. Pidän kädestä ja saatan sinne mitä kaipaat. <3
- Anonyymi00005
Ei mihinkään parantolaan sitte!
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei mihinkään parantolaan sitte!
Ei vaan sinulle oikean ihmisen luokse. Silleen että on turvallista matkalla sinne <3
- Anonyymi00004
Tiedän tuon tunteen. Se on suoraan sanottuna ihan p*rseestä. V*tuttaa, ahdistaa, masentaa ja kaikkea mahdollsita ärsyttävää tuntuu. Kolme kertaa olen kolmen eri ihmisen kanssa kokenut tuon.
Tutkinut kaikki maailman dopamiinin vaikutukset reseptoreissa ja synapseissa, miten noradreaalini ahdistaa ja yrittänyt ymmärtää kemiallisesti aivojen funktiota hallitakseni tunteen pois. Tavallaan olen oppinut, mutta ei se tunteesta yhtään epäaidompaa tee.- Anonyymi00019
Sen sijaan sillä että ajattelisit jotakin
Kokeile tulitanssia tai muuta tulen hallintaa
Kuin taistelulajeissa . Tuli on elämän voimasi!
Tekemisellä voi olla yllättävä sivuvaikutus .
Tunteesi on kuin tuli... Ne roihuaa ja tuhoaa eli
Sinun pitääkin siirtää huomio ajattelun siasta siihen mitä sä teet ja miten sä toimit !
Teot ratkaisevat.
Tuli hallitaan käytännön teon !!!! Järki sanoin ja ajatellen .
- Anonyymi00006
Jos tuntuu useamman mielestä samaan aikaan oikealta niin mistä se kertoo?
- Anonyymi00018
Että molemmat on rakastuneita?
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Että molemmat on rakastuneita?
Useat ovat rakastuneita samaan mieheen.
- Anonyymi00007
Ootko sä kuullut siitä, että ihminen on joku bio-fyysis-kemiallinen kokonaisuus. Ehkä meillä se puoli meni aika nappiin.
- Anonyymi00010
... ei koske a-alkuista tämä
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
en tiedä keneen tuo liittyy..
- Anonyymi00027
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvä
- Anonyymi00008
Kenelle kirjoitat tämän?
- Anonyymi00011
Väkivaltainen mies kiinnostaa aina.
- Anonyymi00025
Ei kiinosta . Pellolla haltsemaan oppineet öykkärit luulevat niin .
Väkivaltaisilla on useinkin paskat sosiaaliset taidot ettei sillä ylläpidetä mitään suhdetta muutakun jolla valta tai pelko kuviolla!
Hyvät suhteet ei semmoisia oo eikä suhteet jotka kestää pitkään - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei kiinosta . Pellolla haltsemaan oppineet öykkärit luulevat niin .
Väkivaltaisilla on useinkin paskat sosiaaliset taidot ettei sillä ylläpidetä mitään suhdetta muutakun jolla valta tai pelko kuviolla!
Hyvät suhteet ei semmoisia oo eikä suhteet jotka kestää pitkäänJa sellaista suhdetta en ole koskaan halunnut, koska en halua suhdetta kenenkään kanssa! Tietyn henkilön kasvoilta osasin lukea hänen mielenlaatuaan jo vuosia sitten! En kokenut mitään tarvetta sanoa hänelle mitään juuri siksi, että näin hänessä sellaisia piirteitä, joista en pitänyt ollenkaan ja siksi pyysin että hänet poistettaisiin kokonaan pois projektista! Täällä kirjoittaminen on ollut ikään kuin päiväkirjaan kirjoittamista, mutta en ole hänen kohdallaan koskaan halunnut mitään palstan ulkopuolella!
- Anonyymi00012
Olen ainoastaan eräälle oikea mutta hän ei halua minua muut ei kelpaa.
- Anonyymi00014
Eihän silloin voi olla oikea toiselle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eihän silloin voi olla oikea toiselle.
Mulle on. Ei kiinnosta kun hän.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Surullista, ymmärrän sinua. Toivottavasti koitat muuten elää elämääsi, etkä murehdi liikaa. Keskity niihin asioihin, mitkä on hyvin, pidä itsesi liikkeellä ja pidä itsestäsi hyvää huolta. Jos hän on sinulle oikea, tulette päätymään vielä yhteen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yksipuolinen rakkaus on surulista!
- Anonyymi00024
Se on tott,a etten pidä itseäni paljon nuoremmasta miehestä!!
- Anonyymi00013
A tai k naiselle?
- Anonyymi00020
Se on sinun mielipiteesi, minä en ole kokenut kenenkään olevan oikea minulle. Etsin vähintään 60++ miestä ystäväksi ja harrastuskaveriksi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1412425Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n732331Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi681985EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt881715- 1121632
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021518Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1201432Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321294Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811164