Olisko ystäväni kateellinen vaiko mikä syynä, että on minulle vähän vihainen, sanoo ilkeästi, ja minä sinkku hän avioliitossa. Ystäväni ai päästä minua miehensä ja hänen lähelle eli siis emme ole tavanneet useaan vuoteen. Puhelimessa olemme olleet juttusilla jo kohta 10 vuotta, emme siis tavanneet. Hän kertoo asioitaan avoimesti . Se vaan on outoa, kun suorastaan vitt----- minulle. Nyt on ollut kohta kolme viikkoa, niin en ole soittanut hänelle. Olisi minun vuoroni. Olen tuntenut ko henkilön noin 20 vuotta. -----Kerran pyysi minua menemään tarkistamaan eräästä hotellista, onko hänen miehensä siellä. En todellakaan puuttunut asiaan , ohitin tuon pyynnön.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Teit oikein, toisten parisuhdeongelmiin ei kannata sotkeutua. Ystäville pitää olla tukena vaikeissakin tilanteissa, mutta jos pyytävät sotkeutumaan omiin sekoiluihinsa, on parempi olla vaan hiljaa. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791120
- 1111110
- 77581
- 47493
- 17471
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8456Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112441- 43438
- 41422
- 15406