Välttelet minua?
Etkö sinä oikeasti halua meidän välille mitään?
Miksi sinä mies
61
1082
Vastaukset
- Anonyymi00001
romanttisessa yhteydessä kuumenen liikaa nollasta sataan jonka takia en uskalla ketä vaan miestä elämääni päästää.. miehen tulee olla jotenkin samankaltainen jotta löydetään yhteinen ymmärrys.. tilaa tulen aina tarvitsemaan paljon nimenomaan parisuhteessa
- Anonyymi00025
Menikö sinulla apäijä aloitukset mihin lähinnä vain itse vastaat iloisesti sekaisin kuten sinäkin olet? Ja jokunen muu. TT
- Anonyymi00002
S*ksiä haluaisin. Laitappa vähän tiukempaa ja antavampaa hepenettä päälle niin alkaa sukat pyörimään jaloissa.
- Anonyymi00026
Tarkoitatko sinä aloittajaäijä nyt mm sitä, että hameella saa uusia ystäviä? T
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tarkoitatko sinä aloittajaäijä nyt mm sitä, että hameella saa uusia ystäviä? T
Damn - en oo vaan tajunnu pistää ykösiä päälle enkä ees tukkaa kammata tupeerata markettia varten. Ehkä Viimeinen tätä kekeilyn lajia, en tosin taaskaa lupaa mtn
- Anonyymi00040
Anonyymi00027 kirjoitti:
Damn - en oo vaan tajunnu pistää ykösiä päälle enkä ees tukkaa kammata tupeerata markettia varten. Ehkä Viimeinen tätä kekeilyn lajia, en tosin taaskaa lupaa mtn
Vttuilu on välittämistä kuten huumeitakin voi
- Anonyymi00049
Yök.
- Anonyymi00054
Anonyymi00040 kirjoitti:
Vttuilu on välittämistä kuten huumeitakin voi
Välittää peukkuringeissä ja muissa muodikkaissa jengeissä
- Anonyymi00003
En välttele tyttönen
- Anonyymi00004
Olet ilmeisesti lähestynyt epäilyttävällä tavalla.
- Anonyymi00011
Sitä on ollut paljonkin!
- Anonyymi00028
Haluatko kirjoittaa runsaan selostuksen ko aiheesta tähän palstaäijän avauksen jatkoksi? TT
- Anonyymi00029
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitä on ollut paljonkin!
Ihanaa apsetä- joko olet käräjillä käväissyt tämän kaksoisliekin kanssa? Anna ny tuolle närhelle ees jotain millä jaksaa heilutella helttaansa
- Anonyymi00048
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitä on ollut paljonkin!
Miksi sitten ihmettelet?
- Anonyymi00005
En välttele.
- Anonyymi00037
Sekavat tuntemukset ja epäilyä itsestä, et olisiko minusta edes suhteiluun tmv. Harmittaa, kun ei uskoa ole ja uskallustakaan muuhun kuin yksin oloon. 🫣
- Anonyymi00006
Siksi koska et käytä Ohofia!
- Anonyymi00010
Käyttääkö kohovia?
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Käyttääkö kohovia?
Ei käytä
- Anonyymi00007
totta kai haluan välillemme jotakin mistä moinen ajatus
- Anonyymi00008
Nyt on vasta maanantai jälleen.
- Anonyymi00013
Minä en ole halunnut mitään minun ja paljon nuoremman välille koskaan!
- Anonyymi00009
rentoudu panda tekee hyvää
- Anonyymi00018
Laku nostaa verenpainetta.
- Anonyymi00030
You bit needy, arent ya
- Anonyymi00012
Ajoissa vai matkassa?
- Anonyymi00031
Lopeta jo urpoilu säkin
- Anonyymi00014
Meidän välille sopii betonimuuri..
- Anonyymi00032
Kunhan alkaisivat jo urakoimaan niinpä luuseri. Sivusta arvaas kuka
- Anonyymi00015
Kerro lisää
T.mikähän mies
https://m.youtube.com/watch?v=X-2yuGgp_U8 - Anonyymi00016
On tullut monet kerrat jo selväksi kummoinen olet niin ri fnää kiinnosta
- Anonyymi00019
En välttele, nainen välttelee minua.😒
- Anonyymi00021
Mistä päättelet että välttelee?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mistä päättelet että välttelee?
Ei näy missään vakka työskentelee samassa kaupungissa missä minä asun.
Ei näy ruokakaupoissa joissa käyn.
- Anonyymi00020
Odottelee oikeeta hetkee, kuka tietää tietääkö hän
Sivujuonne - Anonyymi00023
Rakkaus saa minut välttelemään.
- Anonyymi00024
En usko. Se saa sinut näyttämään vain epäkohteliaalta.
- Anonyymi00050
Anonyymi00024 kirjoitti:
En usko. Se saa sinut näyttämään vain epäkohteliaalta.
Vain tyhmän silmiin ja sellaisen luokse ei rakkaus halua mennä.
- Anonyymi00033
Käytä nainen Ohovia. Se pitää jätkät loitolla!
- Anonyymi00041
Edustatko sinä näissä palstaäijän gallupeissa jotain sudenpentujen jaostoa? T naiselta kysymys elämän ajelehtiville äpä lehtolapsille
- Anonyymi00034
Ehkä teidän kannattaisi vain jutella. Siitä yleensä alkaa vyyhti avautumaan.
- Anonyymi00043
Palsasedän aloituksiin pakinoivalla on luja usko keskustelun eheyttävän vaikutukseen haha
- Anonyymi00035
Ei sua kiinnostanut
- Anonyymi00036
Kiinostaa ja käyn ihan kuumana suhun.
- Anonyymi00039
Käyttäydyn vain samoin kuin sinä ap.
- Anonyymi00042
Kerrotko tarkemmin tästä palstaäijä eli aloittajan käytöksestä suhteessa sinuun, esim molemmat napotatte netissä toisianne vältellen tms jännää. Olet toivoton.
- Anonyymi00044
En välttele. En myöskään tietoisesti pyri poluillesi.
- Anonyymi00045
Sinusta en tiedä?
Mutta kaipaamani naisen haluan jos tietäisin hänen haluavan tämän miehen olisin myyty mies. - Anonyymi00046
Sitä varmaan hävettää!
- Anonyymi00047
Välillämme on jo syvä taajuus. Se viimeinen silaus ja tärkeät sanat läheltämme puutuu. Enemmän tarvitaan yhteistä aikaa ja tutustumista aivan kahden...Rakkaus on ja säilyy. Luota minuun ja omiin tunteisiisi. On kyllä aika pian saada tämä todella tulille ja molemmille mielenrauha ja paikka toistemme lähellä mitä tavoittelemme...Sinulle Naiseni
- Anonyymi00051
My flowers grow in the saddest parts of you.
Thats why.- Anonyymi00052
Mitä tuo tarkoittaa? Osaan kyllä suomentaa, mutta en ymmärrä!
- Anonyymi00053
They bloom.
- Anonyymi00055
Ajattelen ikäeroamme, onko viisasta alkaa? m>n
- Anonyymi00056
Paljonko sitä on?
- Anonyymi00057
En tee aloituksia mutta vastaan sulle. Ajattele asiaa pitkällä tähtäimellä. Kun jo näet, ettei vanhenemiseni tapahdu kuten monilla muilla. Jo 10 vuoden kuluttua ikäisistäsi naisista suurin osa on rupsahtaneempia ja lihavia ja menneet ohi minusta niissä. Jo 30v naisesta näkee suunnilleen onko genetiikka ja elämäntavat sellaiset, että massaa vaan kertyy ja sairaudet iskee aikaisin. Sitäpaitsi ikäero tuntuu aina vain pienemmältä mitä enemmän tulee ikää. Minun silmissäni sinä näytät aina hyvältä, myös sillon kun sinä rupsahdat.
- Anonyymi00058
Joo no ei tietenkään niin unohdetaan koko juttu. Älä sitten tuijottele mun persettä jos on liikaa ikäeroa
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Joo no ei tietenkään niin unohdetaan koko juttu. Älä sitten tuijottele mun persettä jos on liikaa ikäeroa
Höpsis, ei se ikäero mitään haittaa ja tuijottelen sun persettä jatkossakin :)
- Anonyymi00061
Ikäero ei haittaa, n>m.
- Anonyymi00060
Välttelyyn on yleensä syy siinä välteltävässä.
- Anonyymi00062
Haluan: seinän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67926
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895