Nainen onko sinulla kaikki hyvin? Utelee mies
Olen huolissani sinusta.
Onko kaikki hyvin
81
1193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiset on kuollu sukupuuttoon jo vuosia sitten! Etkö lue uutisia??
- Anonyymi00002
Ei ole. Olen pettynyt itseeni ja paha olla. Tunnen olevani ihan paska eikä kukaan arvosta tai tykkää minusta.
- Anonyymi00004
Tykkään kyl.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tykkään kyl.
Tuntuu että kaikki katsoo vaan kieroon aina ja puhuu paskaa selän takana. Olenhan ihan paska kun rakastuin väärin
- Anonyymi00012
Itseritiikkiä sinulta kyllä löytyy, mutta ei saa piiskata itseään liikaa, kohtuus kaikessa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Itseritiikkiä sinulta kyllä löytyy, mutta ei saa piiskata itseään liikaa, kohtuus kaikessa.
En saa sitä iloa mitä joskus sain kun sain ihailua. Se oli enemmän kuin ihanaa.
- Anonyymi00072
Ylentäåkö tämä naisten esittäminen tässä valossa sinua? T naiselta kaikille hiippareille suunnattu kysymys
- Anonyymi00073
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet kovin mielistynyt tähän tapaan, millä palstaäijä performoi naisia. Se on omiaan kertomaan sinusta riittävästi eikä hyvää lainkaan
- Anonyymi00074
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuntuu että kaikki katsoo vaan kieroon aina ja puhuu paskaa selän takana. Olenhan ihan paska kun rakastuin väärin
Jaa itteeskö yritit rakastua naista esittävä itseään usein estottomasti ylistävä spede? Miljöö ei elä ns toistaiseksi hehe
- Anonyymi00003
Ei ole kaikki hyvin. Haaveet kaatuu...
- Anonyymi00009
Oletko asettanut riman liian korkealle?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä olen. Katson huomenna uusin silmin taas kaikkea. Jospa yöunet auttavat.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä olen. Katson huomenna uusin silmin taas kaikkea. Jospa yöunet auttavat.
Usein uusi päivä on valoisampi.
- Anonyymi00041
Anonyymi00015 kirjoitti:
Usein uusi päivä on valoisampi.
Ei se muuta tilannetta paremmaksi, ennen kuin löydän ikäiseni uuden ikäiseni ystävän! Samoja turhia asioita jauhettu aivan liian kauan, koska mikään ei ole enää mahdollista oman lapseni ikäisen kanssa! Ja näin olen ajatellut kauan!
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei se muuta tilannetta paremmaksi, ennen kuin löydän ikäiseni uuden ikäiseni ystävän! Samoja turhia asioita jauhettu aivan liian kauan, koska mikään ei ole enää mahdollista oman lapseni ikäisen kanssa! Ja näin olen ajatellut kauan!
Miksi pitää olla aina itseni ikäinen? Niin se vaan menee, että jotkut tykkää vanhemmasta tai muutamaa vuotta nuoremmasta. Älkää yleistäkö.
- Anonyymi00075
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tästäkin palstaäijän puutaheinäänarratiivista katkerat yrittää innostua
- Anonyymi00077
Anonyymi00009 kirjoitti:
You have oviously
- Anonyymi00086
Anonyymi00075 kirjoitti:
Tästäkin palstaäijän puutaheinäänarratiivista katkerat yrittää innostua
Ei ollut palstaäijältä.
- Anonyymi00005
Ollaan huolissaan joo joo ..
- Anonyymi00016
Et usko ?
- Anonyymi00044
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et usko ?
Vaikeaa kieltämättä uskoa.
- Anonyymi00006
On kaikki hyvin. Tämä kyseinen päivä on vain aina aika raskas minulle.
- Anonyymi00018
Oletko noussut vääränä päivänä ylös?
- Anonyymi00008
Ikävä on häntä/sinua ❤️
- Anonyymi00020
Sitä minä en tiedä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sitä minä en tiedä.
Hän tietää sen kyllä. ❤️
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hän tietää sen kyllä. ❤️
Mistä hän sen muka voisi tietää?😒
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mistä hän sen muka voisi tietää?😒
Olen kysynyt niin monesti johonkin ja kertonut tunteeni, pyytänyt anteeksi.
- Anonyymi00049
Älä koskaan luovuta suhteeni. Olet Rakkain❤️
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Älä koskaan luovuta suhteeni. Olet Rakkain❤️
23.10 Rakkaalle Naiselle!
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
23.10 Rakkaalle Naiselle!
❤️❤️❤️ öitä 💫
- Anonyymi00010
🙂 👍🏻 👋🏻 🫶🏻 😘
- Anonyymi00025
Hymy,peukku,heilutus,käsilläsydän,naamasydän.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei ole hän mutta joku toinen joka tykkää sinusta selvästi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei ole hän mutta joku toinen joka tykkää sinusta selvästi.
Mä olen noista käytänyt 👍 silloin tällöin vain.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mä olen noista käytänyt 👍 silloin tällöin vain.
Siis näin 👍👍👍
- Anonyymi00076
Anonyymi00025 kirjoitti:
🤭
- Anonyymi00017
On ja ei, yks tuttu tulee ilta- yöseuraksi.
- Anonyymi00019
Ahdistaa todella paljon.
- Anonyymi00021
Samoin
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Samoin
En halua että saa tietää
- Anonyymi00024
Juu.
- Anonyymi00040
Mikä ahdistaa? Tämä paikka on huono jos ahdistaa.
On vain pidettävä mieli alaa korkealla. - Anonyymi00047
Anonyymi00023 kirjoitti:
En halua että saa tietää
Haluat salaa tietävän koska kirjoitit siitä tänne...
- Anonyymi00053
Anonyymi00047 kirjoitti:
Haluat salaa tietävän koska kirjoitit siitä tänne...
Ei täällä voi tunnistaa tuommoisesta. Eikä tämän ole tarkoitus olla senssipalsta Minä ainakin jaan ajatuksiani täällä, kun ei ole oikein ketään jolle puhua näistä.
Sivusta. - Anonyymi00078
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juu.
Sää taidat palstasetää myötäilevä elää kans vähän lalalandiassa tjn
- Anonyymi00022
Mä voin hyvin kuhan selvittelen itseeni liittyviä juttuja.
- Anonyymi00026
Tarkoitin sitä vaan, että mun laittamia biisejä tänne aikojen alusta pitkälle tulee nykyisin vastaan aika ajoin.
- Anonyymi00039
Parempi olisi ollut jos olisi sanottu suoraan miten on. Eikä kieroilla yms.
- Anonyymi00028
Ihan ok, miettinyt koko päivän, että oliko tänään joku merkkipäivä? Ruuneberin tai vastaavan tunnetun juttusedän synttärit tai vastaava. Ei taloyhtiö liputtanut, että muistin väärin varmaankin.
- Anonyymi00029
Jos olisit huolissaan oikeasti keksisit toisen tavan.
- Anonyymi00034
Toinen tapa hmm, nyt ei kyllä sytytä, harmi🤯
- Anonyymi00056
Anonyymi00034 kirjoitti:
Toinen tapa hmm, nyt ei kyllä sytytä, harmi🤯
Koska ajattelit pistää edes viestiä suoraan ?hänelle tai soittaa ja kysyä kuulumisia tai pyytää ulos.
Eli vältää sanahelinän sijaan ..
Ei se oo räälä jota yrität mielikuvissa pitää itsellä
.ja oikeas maailmassa muut vie sen sun nenän edestä kun sä et tee mitään tai saa mitään aikaiseksi ...
Etkö sä sitä täältä tavoita typerys .
- Anonyymi00036
En nyt tiiä. Itkuinen, väsynyt. Mulle tuntematon ksipää kiusannut haukkunut mua viime viikolla ja mun läheinen kuollut eilen. Mut onneks on ihania ihmisiä muuten olemassa. Kyl tää tästä.
- Anonyymi00037
Sitä minäkin toivon!
- Anonyymi00082
Onko teidän mielestänne tämän surularppaajaäijän stoorien klangi kummallinen? Tee
- Anonyymi00038
Tämä on hyvä ketju niin näet miten naiset kokee kirjoituksia täällä
- Anonyymi00083
Itte oot puupääsapee kyhännyt nämä ”naisten” vastaukset
- Anonyymi00042
Melko hyvä päivä ollut.
- Anonyymi00043
Kenelle naiselle tämä aloitus?
- Anonyymi00045
Miks oot huolissasi? On ollu joskus huonomminkin, yritän rakentaa uutta elämää ja pärjätä. En voi kuitenkaan sanoa kaiken olevan hyvin.
- Anonyymi00048
Ahdistaa ja voin huonosti kuten sinäkin tai niin ainakin kerroit mutta tuskin minulle tämäkään aloitus
- Anonyymi00050
Ehkä ihan aiheestakin se tunne et olet huolissasi.
- Anonyymi00051
Ei ole, kiitos huolestasi.
- Anonyymi00057
Ei ole hyvin olet ahdistava ja et usko mitä sulle sanotaan.
- Anonyymi00058
Kyllä tää tästä pikkuhiljaa kuntoon tulee. Ottaa nyt vaan aikansa että pääsee taas liikkeelle. Ei ehkä yhtä hyvä kuin ennen mutta toimii👍
- Anonyymi00059
Ei tarvii olla huolissasi. Mulla menee paremmin ku hyvin.😊 Ennemmin mä oon huolissani tosta sun mielenterveydestäsi.
- Anonyymi00060
Sanottaisko näin että elämä pakotti minut pysähtymään. Ihminen on kai aina kuitenkin lopulta fyysinen ja psyykkinen kokonaisuus.. Nyt on joka tapauksessa pakko höllätä ja on aikaa miettiä kaikkea mahdollista ja mahdotontakin. Ja viimeistään nyt on pakko oppia nöyrtymään. On asioita mihin ei voi itse vaikuttaa. Henkistä kasvua ja elämänkokemusta tämä on myös. Kun vain jaksaisi pitää asenteen jatkossakin enemmän positiivisen kuin negatiivisen puolella. Ja olla onnellinen niistä asioista mitkä elämässä on hyvin.
Tässä taannoin eräs työni kautta tutuksi tullut asiantuntija kehoitti keski-ikäisiä naisia pitämään huolen itsestään, vähentämällä stressiä elämästä että ei tulisi liian rajua pysäytystä. Kuulemma keski-ikäisillä naisilla on suuri riski saada stressistä ihan aivoperäisiä kohtauksiakin!- Anonyymi00064
Pitää paikkansa, että tulisi pitää huolta itsestään. Erityisesti keski-iässä tulee kiinnittää huomio jaksamiseen. Tuntuu, että joutuu tukemaan paljon muita henkisesti ja muutenkin. Sen takia oma jaksaminen on tärkeää.
*sivusta
- Anonyymi00061
Ilmianna sitten kaveris.
- Anonyymi00066
Ohi, ei oo kavereita.
- Anonyymi00063
Ei oo todellakaan 😧
- Anonyymi00085
Ihanaa gubbe tämä lämmittää mieltä ku kahvikossuplörö. Parodiaa pikkusieluisista.
- Anonyymi00065
Ei ole koskaan asiat hyvin. Vähän tavallista enemmän ikäviä ajatuksia viime päivinä.
- Anonyymi00067
Ei nyt oikein ole. Olen jumittanut melkein koko päivän. Aamusta olin pari tuntia aktiivinen.
- Anonyymi00068
No ei ole, suoraan sanottuna. Pidemmän aikaa jo ollut kipeä. Välillä on yksi tai kaksi parempaa päivää kipujen suhteen ja sen jälkeen kivut iskee taas kunnolla päälle. Olo on kuin satavuotiaalla, ainakin puolet ajasta. Eipä tässä auta kuin toivoa silti parempa huomista.
- Anonyymi00069
Aina ei mene hyvin
- Anonyymi00070
Yritän jaksaa. On huolia, joista en voi puhua. On kuormittavia tekijöitä. Perusasiat täytyy laittaa kuntoon. Uni on nyt kaikista tärkein. 😴 Puran kuormitustekijöitä nukkumalla.
- Anonyymi00071
Ei ole hyvin..
- Anonyymi00081
Älä turhaan. Aina on pärjätty. Suomalainen sisu, prkl yms, etc.
- Anonyymi00084
Kiitos mies. Nukuin ihan hyvin mies. Miten voin nukkua yöni hyvin? Emmää vaa tiiä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889