Oon itkeny todella todella paljon ! En halua ketään muuta kuin hänet!
Mua ahdistaa se ettei hän halua minua!
35
576
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sä olet jo pas kasi kaivanut olisit ollut mukava ihminen mitä et niillä monilla kerroilla ollut eikä meidän enää tarvii olla yhteydessä kun et osaa olla fiksusti syytä itseäsi miten käyttäydyit ja menetit minut
- Anonyymi00003
Olen nähnyt vaivaa pyytämällä anteeksi ei ollut sun numeroa vaan tein sen muulla tavalla. Ei kelvannut sulle mikään.
- Anonyymi00017
Kokeeko joku yleviä tunteita kun yrittää päteä näitä aloittajaäijän performatiivisia monologeja lukemalla? Retorinen kysymys Tuulasmaan Ullalta
- Anonyymi00002
Sanoiko hän noin vai luuletko vain?
- Anonyymi00018
Tappoi kissan myös ritualistisesti. Ootko vähän banaali naisen kuvasi on juuri niin surkea kuin naisten suuria tunteita janoavalla larppaajaaapeella. T naiselta, just se negatiivinen
- Anonyymi00004
Et ole tainnut koskaan kokea rakkautta sillä sen ei pitäisi ahdistaa jos joku ei halua.
Se ei ahdista jos joku ei halua.
Eri asia sitten jos on OIKEASTI joku osoittanut kiinnostusta ja sitten asia kääntyykin niin ettei ENÄÄ halua.
Jos ei ole koskaan halunnut niin silloin se ei ahdista.- Anonyymi00005
Tämä on näitä läppäaloituksia taas... Ei jaksa seurata tätä foorumia enää.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kenelle läppä on osoitettu? Jollekin joka on oikeasti noin heikossa asemassa..?
- Anonyymi00008
Minua ahdistaa kun olen transnainen ja se on pieniä lapsia omaavalle miehelle "häpeällistä", vaikka tiedän että rakastaa mua eniten silleen kuin mies voi naista rakastaa. "Yhy, et oookaan oikee nainen", joo mut en mikään Iihava Ozempic-tätikään, kuten arvostelijani usein ovat.
Siksi itken hänen peräänsä ja rukoilen, jotta hän saisi voimaa asettaa itsensä haavoittuvaiseksi todellisen ja aidon elämääkin suuremman rakkauden edessä.
Se on miehelle pelottavaa, niin ystäväni sanoi (mies hänkin) ja se käy järkeen, koska se myös voi satuttaa eniten. Mutta kun en satuttaisi vaan tää ero satuttaa ja saa kiivastumaan välillä. :( Mä palvoisin häntä ja hänen se pitäisi kyllä jo ymmärtää.
Uskon et selvittäis vaik oonkin erilainen, eikä sitä rakkaustarinaa tarttis kaikille toilottaa heti ääneen, eikä lapsia siihen sotkea, koska pahojen ihmisten, eli aikuisten mielipiteet erilaisista ihmisistä aiheuttaisi lasten kiusaamista. Mut muista mies, me kyl selvittäis ja myös muutettais maailmaa ja se saisi kirkkaammat värit ja kauniimmat äänet, niin vahva rakksutemme toisiamme kohtaan on.
Lisäksi me saatais paljon rahaa, vaikka vslitsisin sinut mieluummin kuin esimerkiksi 100 miljardia euroa ja silmiini katsomalla sä uskoisit sen.
Rakastan sua mies.
S nainen - Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kenelle läppä on osoitettu? Jollekin joka on oikeasti noin heikossa asemassa..?
Mikä hemmetti sinua vaivaa? Sivusta
- Anonyymi00020
Anonyymi00005 kirjoitti:
Assosioitko näitä mainitsemiasi läppäaloituksia johonkin ns luonnolliseen henkilöön jota syyttelet mielessäsi kaikesta todella rajusta kamasta🥱 mitä tämä samainen apukkeli kirjoittelee?
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minua ahdistaa kun olen transnainen ja se on pieniä lapsia omaavalle miehelle "häpeällistä", vaikka tiedän että rakastaa mua eniten silleen kuin mies voi naista rakastaa. "Yhy, et oookaan oikee nainen", joo mut en mikään Iihava Ozempic-tätikään, kuten arvostelijani usein ovat.
Siksi itken hänen peräänsä ja rukoilen, jotta hän saisi voimaa asettaa itsensä haavoittuvaiseksi todellisen ja aidon elämääkin suuremman rakkauden edessä.
Se on miehelle pelottavaa, niin ystäväni sanoi (mies hänkin) ja se käy järkeen, koska se myös voi satuttaa eniten. Mutta kun en satuttaisi vaan tää ero satuttaa ja saa kiivastumaan välillä. :( Mä palvoisin häntä ja hänen se pitäisi kyllä jo ymmärtää.
Uskon et selvittäis vaik oonkin erilainen, eikä sitä rakkaustarinaa tarttis kaikille toilottaa heti ääneen, eikä lapsia siihen sotkea, koska pahojen ihmisten, eli aikuisten mielipiteet erilaisista ihmisistä aiheuttaisi lasten kiusaamista. Mut muista mies, me kyl selvittäis ja myös muutettais maailmaa ja se saisi kirkkaammat värit ja kauniimmat äänet, niin vahva rakksutemme toisiamme kohtaan on.
Lisäksi me saatais paljon rahaa, vaikka vslitsisin sinut mieluummin kuin esimerkiksi 100 miljardia euroa ja silmiini katsomalla sä uskoisit sen.
Rakastan sua mies.
S nainenNyt on naisia jästeille esittävä niin luovaa ja ajankohtaista juttua, oikeen transasiat ja kaikki löytyy sisällöstä. Mitä tåmä kertoo teille lukijat vai kertooko yhtään mitään? Huoh.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt on naisia jästeille esittävä niin luovaa ja ajankohtaista juttua, oikeen transasiat ja kaikki löytyy sisällöstä. Mitä tåmä kertoo teille lukijat vai kertooko yhtään mitään? Huoh.
Voit sinä nettirikollinen miettiä tätä yleistä avointa kysymystä ilman naurettavia keylogleikkejäkin
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voit sinä nettirikollinen miettiä tätä yleistä avointa kysymystä ilman naurettavia keylogleikkejäkin
Mutta jos kommentti kerran sorrolta tuntuu, millä voisi lähteä uhriutumaan äärioikeistolaisessa hegemoniassa tms nii go, Ketter
- Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rakastan sua mies.
S nainenEt ole s nainen ,mieheke olet ja esiinnyt naisena,olet juuri ton s naisen kiusaaja!
- Anonyymi00007
Joo sama itel ja se on pysyvä tila.
S nainen - Anonyymi00009
Ei se ole haluamisesta kiinni. Vaan siitä, ettei meille voi tulla parisuhdetta.
n>m- Anonyymi00011
Niinpä, ei edes yhden yön juttua, olet oikeassa. Ei edes tunteen osoitusta.
Sen kun olisi sisäistänyt niin hän olisi säästynyt kertomasta koko elämäänsä kaikelle kansalle. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sen kun olisi sisäistänyt niin hän olisi säästynyt kertomasta koko elämäänsä kaikelle kansalle.Naiselle tiedoksi tämä, sivusta seuranneelta anonyymiltä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Naiselle tiedoksi tämä, sivusta seuranneelta anonyymiltä.
Joka ei sitten ole aloittaja kuitenkaan, jos minulle oli tämä tieto.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joka ei sitten ole aloittaja kuitenkaan, jos minulle oli tämä tieto.
Vähän vajaaksi jäi tämä elämänmakuinen teatteri, aloittajaäijä
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sen kun olisi sisäistänyt niin hän olisi säästynyt kertomasta koko elämäänsä kaikelle kansalle.Kumpi säästynyt kertomasta? Mikä kertomisessa on pahaa? Se saattaa auttaa edes muita. Ja helpottaa omaakin oloa.
n>m - Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kumpi säästynyt kertomasta? Mikä kertomisessa on pahaa? Se saattaa auttaa edes muita. Ja helpottaa omaakin oloa.
n>mHelpottaako olla jatkuvan pilkan kohteena? Siihen se kertominen johti hänellä. Joutui itse kaiken pilkan kohteeksi.
Nainen olisi säästynyt kertomasta jos olisi tajunnut ja sisäistänyt, ettei toisella ole mitään tunteita, eikä halua. Mutta silti se nainen vain uskottelee edelleen itselleen syvällä sisimmässään sillä miehellä olleen jotain tunteita.
Onhan hän kirjoittanut jo olevansa vakuuttunut siitä, että se rakkauden tunnustus olisi varmasti ollut hänelle tarkoitettu. - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Helpottaako olla jatkuvan pilkan kohteena? Siihen se kertominen johti hänellä. Joutui itse kaiken pilkan kohteeksi.
Nainen olisi säästynyt kertomasta jos olisi tajunnut ja sisäistänyt, ettei toisella ole mitään tunteita, eikä halua. Mutta silti se nainen vain uskottelee edelleen itselleen syvällä sisimmässään sillä miehellä olleen jotain tunteita.
Onhan hän kirjoittanut jo olevansa vakuuttunut siitä, että se rakkauden tunnustus olisi varmasti ollut hänelle tarkoitettu.Miksi ihmisistä tarvitsee tehdä pilkkaa?
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Helpottaako olla jatkuvan pilkan kohteena? Siihen se kertominen johti hänellä. Joutui itse kaiken pilkan kohteeksi.
Onhan hän kirjoittanut jo olevansa vakuuttunut siitä, että se rakkauden tunnustus olisi varmasti ollut hänelle tarkoitettu.Miksi ihmisistä tarvitsee tehdä pilkkaa? Eikö voisi vaan olla huomioimatta mikä tilanne tämäkin olikaan.
Sivusta.
- Anonyymi00010
Ei kelpaa mullekaan ku mun Usko <3
- Anonyymi00014
vittu mene muualle itkemään, täällä itketään syystä ja teidän toimintaa, ei mitään kuviteltua nettirakkautta
- Anonyymi00034
Kuka se kuvittelee rakkautta..? 🤣
- Anonyymi00015
Ehkä karseinta on huomata, että yllättävän moni itseään tervejärkisenä miehenä pitävä haluaa nähdä naiset juurikin tällaisena itkevänä moodswing heitukkana mitä tämä sekoboltsi esittää täällä.
Jos nyt vertaa irl ja siellä kohtaamiinne "sekopåå" naisiin, niin nostaako se jonkin tasoista ylemmyydentunnetta teissä miehissä jos ja kun yritätte päästä tällaisen naisen pään sisään samaan aikaan kun pyörittelette silmiänne? I bet it does..- Anonyymi00029
Erittäin hyvin muotoiltu mitä tulee näihin latentisti höperöiden katkerien reppanoiden visioon, josta pitävät kiinni ku kipeest vtust suoraan sanoen. Kaikki naisetkaan ei muuten älyllä loista aiheesi kehyksen sisällä, eli samaa pottua muutamalla idulla.
- Anonyymi00016
Mulla naisia esittävä pihatonttu sama homma Jake Gyllenhaalin suhteen miksi ei tule saavu
- Anonyymi00027
Noi e ja o ovat taas saapuneet naapuriin kyttäämään,oisko naapurissa vielä varastettavaa,eikö noille kiusaajille ole mitään lakia,saavatko tehdä mitä haluavat? Eivät saa!
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Noi e ja o ovat taas saapuneet naapuriin kyttäämään,oisko naapurissa vielä varastettavaa,eikö noille kiusaajille ole mitään lakia,saavatko tehdä mitä haluavat? Eivät saa!
Minun luutaa et vie oven pielestä1 shoppailemaan pitää päästä
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minun luutaa et vie oven pielestä1 shoppailemaan pitää päästä
Hot tip ladies btw miten saa hajurakoa niskaan hengittävänä hikinaamaan- juoksuta dille tavaratalon alusvaateosastolle ja hypistele kuin huomista ei ois ja vaihda myyjän kanssa merkitseviä katseita, eipä ole rouvaa mukana tuolla. Sama kaava lasten tarvikeosastolla. Ei sillä ole kyllä skidiäkään messissä. Lopuksi kerro havainnot stevelle ja kuva tukee
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Hot tip ladies btw miten saa hajurakoa niskaan hengittävänä hikinaamaan- juoksuta dille tavaratalon alusvaateosastolle ja hypistele kuin huomista ei ois ja vaihda myyjän kanssa merkitseviä katseita, eipä ole rouvaa mukana tuolla. Sama kaava lasten tarvikeosastolla. Ei sillä ole kyllä skidiäkään messissä. Lopuksi kerro havainnot stevelle ja kuva tukee
Perustuuko ihan tositapahtumiin? Miettikää sitä vaikka loppupäivä👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920