🙂
Jos rakastat,miksi et tee sen eteen mitään?
64
872
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin miksi et tee?
- Anonyymi00002
Ei se uskalla.
- Anonyymi00003
Jotkut on tehnyt, mutta tulleet torjutuksi. Monta syytä kirjoittaa ikävällä.
- Anonyymi00004
Jep. En halua alkaa häiriköimään häntä.
- Anonyymi00005
Mitä rakkaus on?
- Anonyymi00006
Tarttis vielä olla lisäksi våhän uskoa että tunne on molemminpuolinen.
- Anonyymi00007
Vaatii molemmilta tekoja. Kyllä sen tuntee milloin suunta on oikea ja milloin ei.
- Anonyymi00008
Olen kokoajan rakastanut mutta kun ei se riitä en riitä sille miehelle
- Anonyymi00009
En viitsi enää.
- Anonyymi00010
Tunnen alemmuuden tunnetta joten pitää ottaa huonompi ajattelen silti häntä ikuisesti mutta hän taas toista
- Anonyymi00011
jos on mielessä jotkin james bond -tytöt kun normitytöt liian rumia noihin ja tautahammas...
- Anonyymi00012
Ap.yrittää kalastella turhaan..nämä tiedetään.
- Anonyymi00047
Vähän jää kyllä auki tämä sinun jumittava ajatus tästä aloittajasta, joka on palstaäijä myös tämän aloituksen kohdalla. TT
- Anonyymi00013
Siinähän kuulustelet, keppireikinesi, senkin kakkalakki.
T.tuu tänne kyselemään
https://m.youtube.com/watch?v=DUvkIuxq3OM&list=RDDUvkIuxq3OM&start_radio=1&pp=ygUgbW90b3IgcmVhZHkgYWxhYmFtYSB0aHVuZGVycHVzc3mgBwHSBwkJxQoBhyohjO8= - Anonyymi00014
Kaikki mitä olen tehnyt on ollut AIVAN TURHAAN!!!!!!!
- Anonyymi00019
Nyt jo tajusit!
- Anonyymi00023
Miten niin?
- Anonyymi00048
Monta vuotta sullakin siis suu käyny täyttä skeidaa etkä mitään muuta saanu aikaan sinäkään ku ongelmia ittelles ja muille
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Monta vuotta sullakin siis suu käyny täyttä skeidaa etkä mitään muuta saanu aikaan sinäkään ku ongelmia ittelles ja muille
Juu, onneksi ei ole minun sirkus eikä apinat. Itkekää jollekin muulle jos siltä jo tuntuu
- Anonyymi00066
Kyllä koska olet touhunnut pahoja toisen ihmisen selän takana.
Ei syytä valittaa palstalla, asioista joita olet tehnyt oman pääsi mukaan.
Ei sanaakaan kohteelle, ihmiselle ketä olet loukannut niin paljon.
Ja seuraukset kaikesta saa hän nyt kantaa ja koettaa tuurilla selvitä elämässä eteenpäin!
Mietihän vähän kaikkea, niitä todellisia syitä.
Oliko tämä kaikki tarpeellista ja siis normaalia?
Mistä hitosta olet niin kateellinen mies ja mikä siellä päässäsi viiraa.
Kun et edes tajua, että en koskaan halunnut sinua fyysisesti!
- Anonyymi00016
Puhuisin ennemminkin suuresta kiinnostuksesta. En toiminut, enkä toimi, koska näin, että hänellä oli monta rautaa tulessa.
- Anonyymi00020
Oliko oikeasti?
Mites se oma rauta?
- Anonyymi00017
Jokainen päättää mitä joku on toiselle.
- Anonyymi00018
koska olet oksettava hyi vttu en halua koskaan sua nähdä :D
- Anonyymi00021
Yritin, tehtiin selväksi ettei enää kannata edes yrittää. E
- Anonyymi00022
Koska olen epävarma ja arka. Joo, joo, tiedetään, kukaan nainen ei ikinä huoli, hyväksy eikä rakasta ujoa ja epävarmaa miestä. Kuultu sata kertaa. Ei poista epävarmuutta eikä arkuutta.
- Anonyymi00024
Kyllä rakastaa. Ujona ja arkana kuitenkin pitää muistaa ne muut käytös- ym säännöt, ja kohdella toista samoin kun toivoisi itseään kohdeltavan. Ujous ja arkuus ei tuo mitään erityisvapauksia 😉
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kyllä rakastaa. Ujona ja arkana kuitenkin pitää muistaa ne muut käytös- ym säännöt, ja kohdella toista samoin kun toivoisi itseään kohdeltavan. Ujous ja arkuus ei tuo mitään erityisvapauksia 😉
Minä itken ja pyydän anteeksi naiselta jos hän on kokenut minun kohdelleen väärin häntä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä itken ja pyydän anteeksi naiselta jos hän on kokenut minun kohdelleen väärin häntä.
Älä huoli. Jos et ole tarkoituksella toiminut inhottavasti häntä kohtaan, niin sinulla tuskin on mitään hätää.
- Anonyymi00025
Vois ehkä keittää kahvin ja lähteä yökävelylle🥱
- Anonyymi00027
Ei viitsi
- Anonyymi00029
Kultaseni! Annetaan näitten mammojen täällä katkeruuttaan pauhata
- Anonyymi00050
No kyllä ne tammatmammat tekee sitä aivan yhtä lailla. Hyvä ajatus sinänsä apäijä
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
No kyllä ne tammatmammat tekee sitä aivan yhtä lailla. Hyvä ajatus sinänsä apäijä
Mutta nainen älä silti ainakaa miesten ohjailemana alennu vtunkantotelineeksi v:sta, kauhee
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mutta nainen älä silti ainakaa miesten ohjailemana alennu vtunkantotelineeksi v:sta, kauhee
Alea iacta est. Se on mun luotto, luotto2
- Anonyymi00030
Nämä ei sitten mitkään ollut minulta. Teit selväksi oman tilanteesi siinä yhdessä viestissäsi.
Nuku hyvin mies. - Anonyymi00031
Koska en todellakaan rakasta sinua enkä tunne sinuun mitään mikä auttaisi minua tässä elämässä. En halua olla kanssasi tekemisissä oikeassa elämässä enkä ole liioin kiintynyt tai riippuvainen sinusta millään tavalla.
Ärsyttää sinä palstalla, kun pohdit omia ongelmiasi ja tuot ne kaikki julkisuuteen.
En pidä tavastasi palstalla.
LOPPU - Anonyymi00032
Olen kysynyt monesti ja viimeeksi eilen Evvk kertoo kaiken.
- Anonyymi00033
Olen lähestynyt irl mutten ole saanut vastausta.
- Anonyymi00034
Koska hän ei tunne samoin minua kohtaan.
- Anonyymi00053
Kyllä se sullakin vaan tätä tavallaan yksipuolista juttua riittää mitä provosedän aloituksiin pamlata nolo ku oot
- Anonyymi00058
Jumala tuo sinulle Juliasi kun tarpeeksi rukoilet
- Anonyymi00035
eksäni lakkasi rakasta minua jo ennen ensimmäistä tytärtämme
- Anonyymi00042
Mutta rakasti tehdä toisen? Sitä ne yleensä rakastaa tehdä.
- Anonyymi00054
Voi kuinka uniikki tarinallisuus aloittajaäijä paitsi että ei
- Anonyymi00036
siksi oli feikkipersoonassa kokoajan vuosia
- Anonyymi00037
Koska hän torjui minut. En ryhdy epätoivoiseksi.
- Anonyymi00044
Vähän sama, vaikka sen jälkeen osoittikin kiinnostusta, mutta ei tehnyt kuitenkaan sitten mitään.
- Anonyymi00038
en voinut kutsua häntä edes sängyssä nalleksi hän e i ollut se oikea
- Anonyymi00055
I hate when it happens too, right.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
I hate when it happens too, right.
Would not roar either
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Would not roar either
Ja pari astetta matalammalle oktaaville kiitos, karhu ei kimitä ym baby
- Anonyymi00039
Enhän minä edes halua yrittää jo suhteessa olevaa. Sitä paitsi: hän ei halua mitään minulta, joten tyydyn rakastamaan omissa oloissani ilman, että hänelle siitä millään tavalla kertoisin.
- Anonyymi00040
Tunteet ei poistu vaikka tilanne on mahdoton.
- Anonyymi00043
Tämmönen mulla kans tilanne.
- Anonyymi00060
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tämmönen mulla kans tilanne.
Samoin...🤍
- Anonyymi00041
Tahdon, mutta tilanne on hankala...
- Anonyymi00046
Hankalaksi kaikki muuttuu yleensä omassa päässä, kun pitäisi vaan antaa mennä rohkeasti.
Eri - Anonyymi00062
Anonyymi00046 kirjoitti:
Hankalaksi kaikki muuttuu yleensä omassa päässä, kun pitäisi vaan antaa mennä rohkeasti.
EriMene sinä jos siltä tuntuu sivu.
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mene sinä jos siltä tuntuu sivu.
Jotkut jopa menneetkin ;-)
- Anonyymi00045
Hän piti tilanteen epäselvänä, ei osoittanut että olen tärkeä ja satutti sekä loukkasi. Kaiken sen lisäksi ei tehnyt sitä edes yksin :-D
- Anonyymi00059
Ensinnäkin pitää puhdistaa elämäni kaikista sellaisista yrittäjistä, jotka haluavat vain hyötyä minusta, siellä on ollut kaikenlaista yrittäjää, jopa törkeyksissään miehiä naisina esiintyen, varmaankin vahingoittamistarkoituksessa. Vaikka olen joutunut katsomaan noita todellakin ihmisen rumia puolia, niin uskon et lopulta jää jäljelle hän, jota rakastan ja hän minua, meidän omina itsenämme, riippumatta ulkoisista olosuhteista. Aito rakkaus on elämää suurempaa.
- Anonyymi00061
Jos ei tiedä vain tilannettasi.
- Anonyymi00065
Järkyttävää, aivan siis käsittämtöntä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910