Olet älyttömän kaunis ja rakastettava

Anonyymi-ap

Ei sitä aina itse ymmärrä tai näe, mutta minä näen, koska mulla on hyvä näkökyky ja aivot😌❤️

23

642

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näen kyllä itse sen myös, koska mullakin on tietääkseni näkevät silmät ja aivot......

• Anonyymi00002

Ei multa tämä, näkökyky on, mutta aivotonna ihan

• Anonyymi00009

😄

• Anonyymi00003

Mutta liian lihava

• Anonyymi00005

Ei voi tehdä sitäkään kun on liian lihava

• Anonyymi00008

Etpä oo, ei se mua ainkaa haittaa, kunhan oot terve ja voit hyvin❤️

• Anonyymi00004

Älyttömän kaunis, mitä se sellainen on?

• Anonyymi00006

En tule koskaan enää välittämään yhdestäkään miehestä joten lopeta se jankutus.

• Anonyymi00010

Se on hyvä, jos naiset alkaneet taas kiinnostamaan.

• Anonyymi00007

Eikä. Oot ihana ❤️🥰

• Anonyymi00011

"Soft Ball Adds".

• Anonyymi00012

Juu siin on palstasedältä sokuria emojia naisille. Ootko ite ikinä esim ihan vaan kohteliasuutta naisiin kokeillu? Äidistä hyvä aloittaa

• Anonyymi00013
    • Anonyymi00014

Nyt mietin tätä pienillä aivoillani ja ymmärrän, ettei voi olla minulle.

• Anonyymi00015

Hyvä että sulla on hyvä näkökyky ja aivot.
      Ja kiitos tiedosta, on hyvä tietää ettei mulla ole.
      Ei sen puoleen eipä kyllä nuo aistit ole mulle koskaan ollutkaan tärkeimpiä. Näen ihan tarpeeksi hyvin ilman
      "hyviä aivoja" sekä ilman "hyvää näkökykyäkin" kaiken
      siitä mitä pitääkin nähdä sekä tietää itseni ja muiden takia..
      Sydän ja tunteet näyttävät paremmin kuin ne hyvät aivot totuuden rakkaudesta ja kaikesta siitä mikä merkitsee lopulta että on hyvä olla ja voi olla onnellinen.
      Se on mulle ihan se ja sama onko jollain ihmisellä kuin
      "huonot aivot" tai "näkökyky" taikka edes se ulkokuori jonka "hyvä näkökykyinen" näkee toisesta, ne eivät ole tärkeää.
      Ainakaan mulle.

• Anonyymi00017

Onko näköhermot moitteettomat?

• Anonyymi00023

Ei kummatkaan, lol.

• Anonyymi00018

Niin hän onkin. Aivan ihana.

• Anonyymi00020

Mikä tekee ihmisestä kauniin. Hän antaa jotain itsestään ja sydämestään, lämpöä, energiaa, iloisuuden ja hyvänolon läikähdyksen, jotain joka koskettaa, suoraan toista sydäntä. Siksi sieltä vastataan rakastava sydämen viesti takaisin. Kauneus on tunteen antamista, joka saa hakeutumaan lähemmäksi, henkisesti ja fyysisesti. Minkä tahansa kauneus on puhdasta, turmeltumatonta rakkauden kosketusta, elämälle ja ihmisille ja se on tarkoitettu jaettavaksi kaikille sitä ymmärtäville.

• Anonyymi00024

Hyvin kirjoitettu. Tuli mieleen että vaikka nainen olisi kuinka syntisen kaunis tahansa, niin jos on ylpeän oloinen tai oman kauneuden tiedostaminen on noussut liikaa päähän ja käyttäytyy sen mukaisesti, niin ei sellaisella naisella taida miesmarkkinoilla kovin suurta menestystä olla, vai olenko väärässä.. (itsekin olen nainen, varsinkin nuorena tosi kauniiksi myös kehuttu) Ehkä joksikin panopuuksi kelpaa vähäksi aikaa vai kelpaako siihenkään..

• Anonyymi00021

läheltä et ainakaan enää näe tarkasti..

• Anonyymi00022

olet ruma sammakko ukko 🤣

• Anonyymi00025

Ja sinä miljoonabisneksen entinen pinkku, nykyinen nytkyttävä ikisinkku ja kaavoihinkangistunu pläski kankku. -sivu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe