Rakkaudesta luopuminen

Anonyymi-ap

Oletko luopunut rakkaudesta, muusta syystä, kuin että olet varattu tai toinen on varattu?
Mikä on ollut syy?

82

926

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Annoin hänet pois. Ei ihmistä voi pitää väkisin, joten annoin, luovuin.

Suru ja ikävä ovat läsnä joka päivä. Joka hetki. Aivan joka sekunti.

• Anonyymi00006

samoin sanoin sivust

• Anonyymi00002

Rakkaudesta luopuminen.. saatan olla näyttämättä tunteitani siihen saakka kun rakkaus palaa pois, jos toinen on varattu.

• Anonyymi00003

En ole luopunut. En mökötä hänelle, en ole suuttunut vaikka saattaa vaikutta sille.

• Anonyymi00004

En voi luovuttaa, mutta olen epäileväinen voiko nainen rakastaa kaltaistani miestä. Kun olen niin arka ja herkkä. Uskon vasta sitten kun näen, että hän ei voi minua hylätä ja haluaa olla aina kanssani.

• Anonyymi00027

Sinä herkkä olet nainen . Kukaan mies ei korosta herkkyyttään .

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Teidän mielestä naiset on miehiä ja miehet naisia. Miksiköhän et ole parisuhteessa 😉

• Anonyymi00069
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Onko sulla kaikki ihan okei? No e tasan o

• Anonyymi00005

No, sinä aloittaja olet näköjään joutunut luopumaan. Kerro nyt sinä ensin mies.

• Anonyymi00010

Ei taida olla mies.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei taida olla mies.

On se.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei taida olla mies.

En ole mies!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei taida olla mies.

Sinä olet toi aloittaja, eikö niin? Heti haukkana vastasit.Jäit kiinni! Älä nyt taas ala onkimaan infoa.

• Anonyymi00016

Tuli mieleen, jostain kommentista, missä sanottiin joidenkin luopuvan rakkaudesta esimerkiksi rahan takia ja tämä jäi mietityttämään ja siitä kysymys.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00012 kirjoitti:

On se.

Voin näyttää mun, jos näytät sun?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sinä olet toi aloittaja, eikö niin? Heti haukkana vastasit.Jäit kiinni! Älä nyt taas ala onkimaan infoa.

Aloittaja on nainen ja minä olen se mies kenen luovuttamisesta hän kyseli. En ole luovuttanut.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Aloittaja on nainen ja minä olen se mies kenen luovuttamisesta hän kyseli. En ole luovuttanut.

Ihanaa, että kuvitat aloittajasetä valmiiksi soseeksi mitä syöttää taaperoille näitä tavattoman kiintoisia tekstejäsi👍

• Anonyymi00068
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei taida olla mies.

Ja kerrotko jankuttava nar..nainen miten ko tieto muuttaisi maailmaa suhteessa tähän guben galluppiin? T naiselta

• Anonyymi00007

olin sairaanloisen mustasukkainen ja pelkäsin niitä kohtauksia yli kaiken siksi olen estynyt

• Anonyymi00017

Olitteko siis parisuhteessa?

• Anonyymi00062
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olitteko siis parisuhteessa?

Emme olleet. Räjäytin sen postilaatikon silti. Sivusta ookko ihan tosissasi kyselijä?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Emme olleet. Räjäytin sen postilaatikon silti. Sivusta ookko ihan tosissasi kyselijä?

Osuiko tämä heitto ”sattumalta” liki satupojan lukuisia tarustoja? Vahinko, kuten sinäkin varmaan

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Osuiko tämä heitto ”sattumalta” liki satupojan lukuisia tarustoja? Vahinko, kuten sinäkin varmaan

Mites nämä roskakatokset- liittyikö nekin jollakin tavalla tunteisiin ja mistä nämä tunteet olivat tulleet? Ammun kovil nyt

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Mites nämä roskakatokset- liittyikö nekin jollakin tavalla tunteisiin ja mistä nämä tunteet olivat tulleet? Ammun kovil nyt

Ja sama viittomakielellä sekä Selko-Suomeksi.

• Anonyymi00008

jos on kokoajan tunne ettei riitä niin siinä henkisesti kuolee :/ haluaisin riittää miehelle

• Anonyymi00060

Oletko naisia esittävä mies saanut äitisi pettymään sinuun aivan ensin?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Oletko naisia esittävä mies saanut äitisi pettymään sinuun aivan ensin?

Äitikortilla on hyvä vetää kölin ali, vai mitä oman sukusi todnäk rasite? Lisäys.

• Anonyymi00009

mutta uskon että vaan genetiikkanikin takia en riitä miehille

• Anonyymi00019

No tuo nyt on ihan höpö höpöä!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No tuo nyt on ihan höpö höpöä!

No etten sanois tästäkin naista esittävän ”asiantuntijalausunnosta”, Tsemppiä tee teeltä

• Anonyymi00011

Olen. Nuorena luovuin hänestä, en halunnut aiheuttaa harmia hänen läheisille. Ja sitä ihan selvästi olisi ollut tulossa erilaisten tulevaisuuden suunnitelmien vuoksi. Hän ei ymmärtänyt...silloin. Nyt luulen että hän ymmärtää minkä luodin väistimme.

• Anonyymi00013

Hyvä. Tajusit jo nuorena, millanen sekopää se on. Kuule, sen luopuminen oli lottovoitto sulle.

• Anonyymi00018

Minun rakastettu mies lähti varatun vosun matkaan.Selvisi myös että ollut itse myös suhteessa ja asunut saman katon alla pitkään jonkun kuulemma T alkuisen naisen kans.No ei oo ikävä kun oli niin perseaukinenkin ja velkojat hätyytteli koko ajan häntä.Kahvitkin piti minun aina kustantaa.Nim petetty nainen.

• Anonyymi00020

Huh,huh mikä kuvio!Otan osaa.

• Anonyymi00058

Sinulla ollut siis palstaäijä edes sufeeta varaa tarjota naiselle, joko tälle stoorin päähenkilölle tai sille varatulle vosulle?

• Anonyymi00021

En ole koskaan rakastanut varattua tai varattuna jotain muuta miestä. Kerran ihastuin mieheen, joka paljastui myöhemmin varatuksi. Tunteet kuolivat saman tien kun sen sain tietää. En arvosta pätkääkään miestä, joka on parisuhteessa ja silti käyttäytyy kuin sinkku, joten "luopuminen" oli todella helppoa.

• Anonyymi00022

Hyvä kysymys!!! Rakkaudesta saattaa joutua luopumaan monista syistä. Yleensä syy on toisilleen sopimattomat tai ettei rakkaus kohtaa kumpiakin oikealla hetkellä. Joskus myös onneton vahinko tai suorastaan epäonninen tapahtuma, saattaa pilata orastavan rakkauden syntymisen. Myös ujous tai epävarma luonne saattaa heikentää mahdollisuutta onnistua.

https://www.youtube.com/watch?v=h1RsEgq_eKc&list=RDh1RsEgq_eKc&start_radio=1

• Anonyymi00023

hmmmm... olen nyt ensimmäisen kerran kanssasi vähän eri mieltä. Vahinko tai epäonninen tapahtuma on mielestäni korjattavissa oleva, ei mikään orastavan rakkauden pilaaja.

• Anonyymi00024

En ehkä puhuisi rakkaudesta, mutta vakavasta kiinnostuksesta olen luopunut kun toinen on ollut varattu.

Toisaalta kun miettii että jos toinen olisi ollut sinkkukin olisiko ollut tällaisesta miehestä kiinnostunut pitemmälti, enpä usko.

• Anonyymi00033

• Anonyymi00025

Joo, luovuin. Oli liian pitkä ja leveä.

• Anonyymi00026

Rakkaasta lemmikistä joutui luopumaan, oli se kova paikka.

• Anonyymi00028

Joo ku oon transnainen, niin miehelle se on liikaa vaikka rakastaa mua. Mitä muut sanos? Mut ei rakkaudes oo mitään pahaa, varsinkin jos kerran elämäs voi kokee harvinaisen molemminpuolisen rakkaiden, jota juuri kukaan ei koe. Sen pitäisi olla kukassa. Ja mies, mieti nyt kun kaikilla tuo sama asenne ku sulla ettei uskalleta seukata transnaisen kaa, mut seksi kyl kelpaa. Susta mä sentään tykkäsinkin aidosti ja se seksi oli yli-ihanaa ja kaipaan sitä. Haluisin tietää milt se tuntuu siellä ku vähän oli jännitettä ilmas viimeks liikaa. ;) Sul on komea fallos, niinku muutenkin oot tumma, pitkä ja komea mies. Just sellaisista mä pidän, mut vain sä voit saada mun sydämen, koska rakastan niin paljon sua.

• Anonyymi00029

Olen luopunut omasta onnesta ja rakkaudesta.
      Muutamastakin syystä ja muutaman ihmisen vuoksi.
      Pidin tärkeämpänä jonkun muun vointia ja tulevaisuutta
      kuin omaani tai että saisin itse hyvää.

• Anonyymi00030

Kuulostaa aika rankalle :-(

• Anonyymi00047

Tuollainen ei toimi pitemmän päälle.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tuollainen ei toimi pitemmän päälle.

Kyllä net kasvavat ja pesästä täten lentävät. T äiti sivusta. Ootko vähä banaali?

• Anonyymi00075

Kuinka paljon marttyyrejä ja narskuja täällä onkaan. Muka hyvää muille tahtovat.

• Anonyymi00031

Toinen on vääristynyttä rakkautta. Eipä tässä muuta.

• Anonyymi00032

Mitä tarkoitat vääristyneellä rakkaudella?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mitä tarkoitat vääristyneellä rakkaudella?

Olet kyllä kova poika etsimään täältä palstasetäviidakosta muista näitä poikkeamia tjsp. T

• Anonyymi00036

Pakko ollut, kun toisella muut intressit.

• Anonyymi00039

Toivon hänelle parempaa elämää kuin mitä voin tarjota.

• Anonyymi00041

Surullista! Onko hän saanut itse päättää?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Surullista! Onko hän saanut itse päättää?

Mitä luulet? Miehet on tuppisuita ja sitten tilittää tänne oletuksiaan.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Mitä luulet? Miehet on tuppisuita ja sitten tilittää tänne oletuksiaan.

Niin on monet naisetkin tuppisuita.

• Anonyymi00040
      • Anonyymi00042

Miten voi olla liian herkkä rakkaus?

• Anonyymi00074

Kuvitteletko olevas toi nainen?? Olet mieheke,et mikään nainen!

• Anonyymi00078

Muistakaahan olla kovempia, niin ei käy hassusti.

• Anonyymi00043

Olen. Varattuus ei edes olisi itselleni syy lopettaa yhtään mitään, sillä se olisi vain hidaste. Paljon oleellisempaa on se, jos käytännön elämän ja asioiden järjestäminen on kovin vaikeaa. Juurikin tuo käytännön likipitäen mahdoton vaikeus oli syy mainitsemaani luopumiseen.

• Anonyymi00044

Kyllä. Hän on ollut aina varattu. Olen tuntematon hänelle ja hän minulle joten en voi sanoa rakkaudeksi siitä syystä, mutta tunteita muuten. "Kohtasin" hänet hyvin nuorena. En ole saanut koskaan vastakaikua kiinnostukselleni. Siis täysin yksipuolista ollut.

Joskus on vain pakko lopullisesti päästää vihdoin irti ja niin pois päin vaikka tunteet ja mennyt onkin osa elämää ihan jokaisella ihmisellä. On asioita jotka eivät vain toteudu tai olleet tarkoitettavaksi toteutua. Menneisyyden kanssa on vain elettävä eteenpäin.

• Anonyymi00045

Huonossa suhteessa elävät ovat ainakin luopuneet rakkaudesta.

• Anonyymi00046

En minä luopunut ole rakkaudesta, vaan tunnustanut sen tosiasian, ettei asiat aina mene niin kuin toivoisin. Vapaalla sinkkunaisella on kuitenkin mahdollisuus heittää se reppu selkään ja nostaa kytkintä. Tehdä mitä lystää, kysymättä keneltäkään lupia siihen tai yhtään mihinkään.

• Anonyymi00049

Viekö se rakkauskaan pois sitä juttua, että tahtoo toisesta sukupuolesta vähän enemmän, vai onko se silleen et, en tiedä. Toinen loukkaantuu, joutuu vannomaan rakkautensa uudestaan etc. ja kaikki on sen jälkeen vieläkin parempaa. 🤮

• Anonyymi00050

Mietin, että mistä syystä ei ole rakkauselämää. Pelko ja epävarmuus on varmaan taustalla. Pelkään, että minut jätetään. On huono itsetunto perhetaustan takia; miepä-ongelmia ja riitaa. Siinä on kombo. Yritystä on ollut. On paljon lämpöä, joka nyt uinuu vaan. Lahjoja ym. ei puutu. Keskitän energiani muuhun.

• Anonyymi00051

Kerran yks eksä oli että ei sovi muut kuviot. Jätin sen narsistin aika hätäseen🥱

• Anonyymi00052

Sori gubbe jos pilasin ketjusi hegemonian ulkopuolisella vastauksella, minusta karnevalisointi on ainoa mikä tepsii elämänkoululaisiin edes vähän. T naiselta

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sori gubbe jos pilasin ketjusi hegemonian ulkopuolisella vastauksella, minusta karnevalisointi on ainoa mikä tepsii elämänkoululaisiin edes vähän. T naiselta

Tosin yrittävät hyödyntää heitot läpät kun kapasiteetti on muutenkin mitä on. Tee

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tosin yrittävät hyödyntää heitot läpät kun kapasiteetti on muutenkin mitä on. Tee

Pidän siis aivan kehitys..kelpoisina heitä

• Anonyymi00057

Jos ei saa vastakaikua tunteilleen, niin on parempi nostaa kytkintä.

• Anonyymi00066

meidän toiveet ei toteudu suhteessa, eikä ole tarpeeksi rakkautta jotta sen kestäisi. sitten on sitä ihmetouhua että pitää antaa muille ja kärsiä vaikka ei ole mitään tehnyt tai velkaa. estävät rahaa, onnea, rauhaa ja kaikkea elämässä ja repivät sitä väkisin itselleen.

• Anonyymi00070

Rakkaudesta on aika vahva sana, mutta olen luopunut kun...

nainen on käyttäytynyt kuin huora
      nainen on osoittanut olevansa mitäänsanomaton passiivinen hiirulainen
      nainen on vaatinut kaikenlaista ja alkanut näyttämään mallia kontrolloinnista
      nainen on kommentoinut tavoilla asioita, jotka osoittavat ettemme sovi yhteen

Nämä kaikki liittyvät siihen miten nainen siis käyttäytyy suhteessa itseeni, joten on ollut selvä että joko emme tule toimeen keskenämme, joudun muuttamaan elämäni hänen kaltaisekseen tai jatkossa suhteessa tulisi ilmi ongelmia joita ei voisi ratkaista paitsi jatkuvilla konflikteilla.

• Anonyymi00071

Luovuttiin mieheni kanssa rakkaudesta, koska rikostutkijan mielestä me oltiin mieheni kanssa loukattu ex-mieheni ja hänen nykyisen vaimonsa kunnioita jotka olivat itse syy siihen, että minä ja ex-mieheni erottiin.

Kyseisen rikostutkijan mielestä minun pitää kunnioittaa ex-miestäni ja hänen vaimoaan jotka edustavat pettäjiä jotka eivät hyväksy AVIOEROA vaan TYÖLLISTÄVÄT POLIISIA JA KÄRÄJÄ-OIKEUTTA HAKEMALLA SOMESTA TODISTEITA niin HEISTÄ TULEE DEEPFAKE KUNNIALLISIA.

Rikostutkija oli kyllä löytänyt miehenikin, mutta oli niin outo rikostutkinta koska mieheni ei edes maininnut, että olin loukannut vaimona hänen kunniaa sekä SALANNUT MEIDÄN SUHTEEN JOTA FB KUNNIALLISET OVAT KOKOAJAN VÄITTÄNEET KUNNIAN LOUKKAUKSEKSI VAIKKA HE OVAT ITSE HEITÄ JOTKA EIVÄT KUNNIOITA EDES MINUN JA MIEHENI YKSITYISYYTTÄ!

Jos kunnioittaisivat niin meillä olis jo perhe, talo, kesä-mökki, hienot autot ja velaton sekä menestyvä liiketoiminta. Elämä hymyilis ja käytäis koko perhe ulkomailla ainakin kerran vuodessa koko perheen kanssa lomalla. Meillä olis iso perhe johon kuuluis TYLLERÖN JA MÖSSYKÄN siskot, veljet ja heidän puolisot sekä mummot, ukit, enot, sedät, tädit, serkut joiden kanssa me ollaan hyvissä väleissä, koska ME EI LOMALLE LÄHDETÄ JUOPPOJA SUKULAISIA KATSOMAAN EIKÄ ME HEITÄ PÄÄSTETÄ EDES KOTIA.

• Anonyymi00072

Eli minun pitää vastata, että me ollaan syyllistytty mieheni kanssa RIKOKSEEN nimeltä RAKKAUS ja AITO RAKKAUS LOUKKAA DEEPFAKE IHMISTEN KUNNIOITA, koska HE EIVÄT VOI SIETÄÄ RAKKAUTTA JOKA VOI ALKAA VAIN YHDESTÄ KATSEESTA SEKÄ TYHMISTÄ KYSYMYKSISTÄ JOTKA NAURATTAA MOLEMPIA JÄLKEEN PÄIN.

Tuon jälkeen tyhmien asioiden tekeminen jatkuu, koska rakkaus on se joka saa tuon aikaan. Koska mies haluaa loukata naisen kunniaa jota hän rakastaa, mutta nainen joka rakastaa miestä ei ala käräjöimään miehen kanssa edes rakkaudesta, mutta nainen voi rakkaudella alkaa tekemään jotain muuta jolla hän osoittaa rakkautta miehelleen.

Minun kanta on edelleen, että MIEHENI EI OLE PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN JA ELÄINTEN HOITAJA!
      Hän on kouluttautunut muita tehtäviä varten.
      Hän olis eläinlääkäri tai psykiatrisen sairaanhoidon lääkäri jos on hän olis heitä varten kouluttaunut LÄÄKÄRIKSI TAI POLIISIKSI.

Tästä asiasta me ollaan mieheni kanssa ihan varmasti samaa mieltä vaikka SOME KUNNIALLISTEN MIELESTÄ ME LOUKATAAN HEIDÄN KUNNIOITA TUOLLA MIELIPITEELLÄÄNI!

Syytön minä siihen olen jos kaikkien LÄÄKÄREIDEN JA POLIISIEN VAIMOT EIVÄT OLE MINUN KANSSA SAMAA MIELTÄ, MUTTA MIEHENI ON MINUN KANSSA SAMAA MIELTÄ SIITÄ, ETTÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN JA ELÄINTEN HOITAMINEN EI OLE LÄÄKÄRIN EIKÄ POLIISIN TEHTÄVÄ.

Päihteiden käyttäjät hoidetaan psykiatrisella ja eläin ongelmat kuuluu eläinlääkärille.
      Jos eläimet aiheutta ONGELMIA ja vaikeuttavat IHMISTEN ELÄMISTÄ niin POLIISIN TEHTÄVÄ ON AMPUA ELÄIN, KOSKA SE AIHEUTTAA HÄIRIÖTÄ JA PELKOA.

Jos koirat pääsee kerran poro-aitaukseen niin nuo samat koirat ovat jossain vaiheessa uudelleen siellä poro-aitauksessa ajattamassa poroja.
      Siellä voi olla raskaana olevia poroja jotka saavat keskenmenoja. Nämä keskenmenoina syntyneet vasat ovat niitä jotka houkuttelevat PETOJA poro-aitaukseen ja tappavat aikuisia poroja joita SUOMEN VALTIO JOUTUU KORVAAMAAN PETOKORVAUKSINA.

Irto-koirille kyllä puolustajia löytyy vaikka ne menis hevos-aitaukseen ja ajattais hevoset aitauksesta ihmisten päälle.
      Minulle kävi noin, mutta toisista oli mukavampaa alkaa puolustaa IRTO-KOIRAA JA PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIÄ!

Minä sovin poliisin kanssa, että : En ala käräjöimään, koska tuo asia menee väärin.
      Poliisi oli samaa mieltä, koska EN OLLUT YMMÄRTÄNYT SOITTAA ITSELLENI AMBULANSSIA JA SANOA, että : VTTU JÄIN HEVOSEN ALLE KESKELLÄ TIETÄ JA EN TIEDÄ SYYTÄ MIKSI TÄSSÄ KYLÄSSÄ HEVOSET JUOKSEE IRTI TIELLÄ JA EI OLLUT MISSÄÄN EDES MERKKIÄ, ETTÄ HEVOSILLA ON ETUAJO OIKEUS!

Ainut minkä muistan niin oli mies joka seisoi ja hakkas auton ikkunaa. Minä olin pyörtynyt ja heräsin siihen, mutta suutuin sille miehelle, koska hän ei päästänyt minua sieltä autosta ulos!
      Tuo oli kyllä oikea TÖRKY MIES ja minä vielä luulin, että minä olen kuollut ja näin enkelin.
      Ei ollut mikään ENKELI, koska hän nauro ja näytti peukkua sekä sano : ET KYLLÄ PÄÄSTÄ SINUA AUTOSTA ULOS, koska ovat hakemassa hevosia!

Ei mieheni voinut olla rikollinen, koska meidän kunnioita oli loukattu jo monta kertaa siihen mennessä.
      Tuo tapahtuu aina uudelleen jos me ollaan samassa paikassa yhtä aikaa ja paikalla on KOLMAS HENKILÖ, koska meidän kunnian loukkaus asiaa ei ole käsitelty koskaan käräjillä.
      Minun lapset asuivat minun kanssa ja hekin loukkasivat meidän kunnioita, mutta minä olin 2 lapseni yksinhuoltaja ja ex-mieheni suostunut antamaan nuorinta minulle yksinhuoltoon niin minun lapset eivät olis syyllistyneet meidän kunnioiden loukkaamiseen.

He alkovat syrjimään meitä vaatimalla meidän kunnioita itselleen.
      FB kunnialliset tekivät tuon uudelleen, koska HE TIETÄVÄT DEEPFAKE maailmassa meidänkin asiat paljon paremmin mitä me itse.

• Anonyymi00079

Te kuulutte niuvaan,se o totuus!

• Anonyymi00080

Valhettelijat ja kiusaajat kuuluvat hoitoon,näyttävät olevan kokoajan jonkun kimpussa!Kieroon kasvaneita luusereita,!Työnä todellakin näillä toisten härnää.inen,satuttaminen,niin fyysisesti kuin psyykkisestikin! ..menkää sinne omanlaistenne joukkoon,koska ette tule pärjäämään normaalien ihmisten kanssa!

• Anonyymi00077

En luovu tästä rakkaudesta mistään syystä.

• Anonyymi00081

Entäpä,jos sellasta ei ole?eikää sitä olekkaa,muutenko skitson oman pään sisällä!

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Entäpä,jos sellasta ei ole?eikää sitä olekkaa,muutenko skitson oman pään sisällä!

Otan osaa ongelmaasi. On varmaan inhottavaa olla kitso!

• Anonyymi00083

Mutta rakkaus luopuu sinusta.

• Anonyymi00084

Ihminen oli lojaali toisaalle.Ei kertonut olevansa varattu henkisesti toisaalle.Sen tuppisuun takia kuoli rakas lemmikki,meni terveys huonolle tasolle(ei enään korjaannu anteeksipyynnöistä).Lojaalisuus paljastui sairaalloiseksi suhteesi missä on tarkoituskin hajoittaa muita sairaan suhteen tyydytykseksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      141
      2425
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      73
      2331
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      68
      1985
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      88
      1715
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      112
      1632
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1518
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      120
      1432
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1294
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe