Kaupunginjohtaja

Anonyymi-ap

Mitkä ovat kaupunginjohtajan vuorovaikutustaidot ja näihin kytkeytyvät ihmissuhdetaidot?!?
Näyttää siltä, että
yhdeksi kompastuskiveksi osoittautuu yhteistyökyvyn puute.

29

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuo on kokoomuslaisilla ihan normaali tilanne.

• Anonyymi00003

Kaupunginjohtajan on rakennettava luottamusta omalla persoonallaan ja johtamistyylillään. Kokemusten pohjalta se ei näytä olevan mikään itsestäänselvyys, että kaupunginjohtaja tulee hyvin toimeen sekä henkilöstön että luottamushenkilöiden kanssa.

• Anonyymi00002

Kun työntekijän persoona ei miellytä, hänet siirretään eri tehtäviin.
      Tämä on väärää vallankäyttöä ja kiusaamista.
      Toivottavasti asiasta perusteluineen tulee julkinen.

• Anonyymi00005

Epäoikeudenmukaista toimintaa ei pidä sallia. Kaupunginhallitus puuttumaan asiaan ennenkuin tästä tulee iso juttu.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Epäoikeudenmukaista toimintaa ei pidä sallia. Kaupunginhallitus puuttumaan asiaan ennenkuin tästä tulee iso juttu.

Onko kaupunginhallituksella ryhtiä puuttua asioihin?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Työntekijän julkinen nöyryyttäminen. Katsokaa peiliin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Työntekijän julkinen nöyryyttäminen. Katsokaa peiliin.

Nöyryyttäminen on kiusaamista, ei mitään muuta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Nöyryyttäminen on kiusaamista, ei mitään muuta

Kaupunginjohto korjaaviin toimenpiteisiin ja heti.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kaupunginjohto korjaaviin toimenpiteisiin ja heti.

Salliiko kaupungin kohta työpaikkakiusaamisen?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Salliiko kaupungin kohta työpaikkakiusaamisen?

Näköjään sallii.

• Anonyymi00004

Älä käskytä, neuvo toimittajia miten he työtään tekevät. Never, never, never....

• Anonyymi00007

Tälläpalstalla on kielletty sanomaan kenestäkään mitään positiivista? Mieluummin sairasta haukkumista, vaikka ei olisi aihettakaan. Mutta itse ei tehdä asialle mitään, syy on aina toisissa? Ihan kuin ryssän puolella, ollaan itse viattomia.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tälläpalstalla on kielletty sanomaan kenestäkään mitään positiivista? Mieluummin sairasta haukkumista, vaikka ei olisi aihettakaan. Mutta itse ei tehdä asialle mitään, syy on aina toisissa? Ihan kuin ryssän puolella, ollaan itse viattomia.

On sanottu positiivista mutta ei olla niin kuin lieksan lehti missä ei saa kritisoida mitään

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tässä ketjussa ei ole ollut mitään sairasta haukkumista, koska ne olisi jo siivottu pois

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja tietenkään kukaan tämän palstan kirjoittaja ei ole syyllinen kaupungin virkamiesten huonoon käytökseen vaikka omaansa voi olla.

• Anonyymi00016

puute on yhteydessä modena toimineeseen entiseen lieksalaiseen, nykyiseen eteläsuomalaiseen suojärveltä taas

• Anonyymi00017

Kateelliset näiset haukkuu ja levittää valheita.Siiderivalaat katsokaa peiliin.Samoin kepu kellukkamaha ukot.

• Anonyymi00020

Ei ole kateutta, ei valehtelua. Ikävä mainehaitta Lieksa kun sen kuulee jo Lieksan ulkopuolelta.

• Anonyymi00018

Pinpppiiiii äääärrröööhhhhhhh...

• Anonyymi00021

Kaupunginjohtaja valinnassa Lieksa polkaisi paskaan. Rajakaupungin johtajalla pitää olla elämänkokemusta, avarakatseisuutta, yhteistyötaitoja ja ymmärrystä sukupolvien ajan rajalla asuneista ihmisistä. Etelän kermaperseilyllä ja minä, minä, minä tavoilla täällä ei ole mitään tekoa.

• Anonyymi00022

Noin 66-vuotias mies ois ollu hyvä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Noin 66-vuotias mies ois ollu hyvä.

Mieluiten työtön mies joka olisi luisuttanut koko Lieksan voittoon 👆

• Anonyymi00024

Sullekin välttää nykyinen kaupunginjohtaja ihan varmasti! Ei kukaan rupea sinun pillisi mukaan tanssimaan, älä luulekaan. Et ole sen kummempi runttonen, kuin toisetkaan, vaikka luulet olevasi muita parempi. Sulla on juuri tuota minä, minä hommaa,,, olen aina oikeassa.

• Anonyymi00035

Siis työntekijä siirrettiin toisiin tehtäviin koska persoona ei miellyttänyt kauounginjohtajaa

• Anonyymi00036

Onko kyseessä siis persoonallisuussyrjintä?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Onko kyseessä siis persoonallisuussyrjintä?

Mites sinun oma persoona? Taidat olla aika outo?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      73
      1167
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      78
      832
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      616
    Aihe