Mitkä ovat kaupunginjohtajan vuorovaikutustaidot ja näihin kytkeytyvät ihmissuhdetaidot?!?
Näyttää siltä, että
yhdeksi kompastuskiveksi osoittautuu yhteistyökyvyn puute.
Kaupunginjohtaja
29
568
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo on kokoomuslaisilla ihan normaali tilanne.
- Anonyymi00003
Kaupunginjohtajan on rakennettava luottamusta omalla persoonallaan ja johtamistyylillään. Kokemusten pohjalta se ei näytä olevan mikään itsestäänselvyys, että kaupunginjohtaja tulee hyvin toimeen sekä henkilöstön että luottamushenkilöiden kanssa.
- Anonyymi00002
Kun työntekijän persoona ei miellytä, hänet siirretään eri tehtäviin.
Tämä on väärää vallankäyttöä ja kiusaamista.
Toivottavasti asiasta perusteluineen tulee julkinen.- Anonyymi00005
Epäoikeudenmukaista toimintaa ei pidä sallia. Kaupunginhallitus puuttumaan asiaan ennenkuin tästä tulee iso juttu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Epäoikeudenmukaista toimintaa ei pidä sallia. Kaupunginhallitus puuttumaan asiaan ennenkuin tästä tulee iso juttu.
Onko kaupunginhallituksella ryhtiä puuttua asioihin?
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Työntekijän julkinen nöyryyttäminen. Katsokaa peiliin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Työntekijän julkinen nöyryyttäminen. Katsokaa peiliin.
Nöyryyttäminen on kiusaamista, ei mitään muuta
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nöyryyttäminen on kiusaamista, ei mitään muuta
Kaupunginjohto korjaaviin toimenpiteisiin ja heti.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaupunginjohto korjaaviin toimenpiteisiin ja heti.
Salliiko kaupungin kohta työpaikkakiusaamisen?
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Salliiko kaupungin kohta työpaikkakiusaamisen?
Näköjään sallii.
- Anonyymi00004
Älä käskytä, neuvo toimittajia miten he työtään tekevät. Never, never, never....
- Anonyymi00007
Tälläpalstalla on kielletty sanomaan kenestäkään mitään positiivista? Mieluummin sairasta haukkumista, vaikka ei olisi aihettakaan. Mutta itse ei tehdä asialle mitään, syy on aina toisissa? Ihan kuin ryssän puolella, ollaan itse viattomia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tälläpalstalla on kielletty sanomaan kenestäkään mitään positiivista? Mieluummin sairasta haukkumista, vaikka ei olisi aihettakaan. Mutta itse ei tehdä asialle mitään, syy on aina toisissa? Ihan kuin ryssän puolella, ollaan itse viattomia.
On sanottu positiivista mutta ei olla niin kuin lieksan lehti missä ei saa kritisoida mitään
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tässä ketjussa ei ole ollut mitään sairasta haukkumista, koska ne olisi jo siivottu pois
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja tietenkään kukaan tämän palstan kirjoittaja ei ole syyllinen kaupungin virkamiesten huonoon käytökseen vaikka omaansa voi olla.
- Anonyymi00016
puute on yhteydessä modena toimineeseen entiseen lieksalaiseen, nykyiseen eteläsuomalaiseen suojärveltä taas
- Anonyymi00017
Kateelliset näiset haukkuu ja levittää valheita.Siiderivalaat katsokaa peiliin.Samoin kepu kellukkamaha ukot.
- Anonyymi00020
Ei ole kateutta, ei valehtelua. Ikävä mainehaitta Lieksa kun sen kuulee jo Lieksan ulkopuolelta.
- Anonyymi00018
Pinpppiiiii äääärrröööhhhhhhh...
- Anonyymi00021
Kaupunginjohtaja valinnassa Lieksa polkaisi paskaan. Rajakaupungin johtajalla pitää olla elämänkokemusta, avarakatseisuutta, yhteistyötaitoja ja ymmärrystä sukupolvien ajan rajalla asuneista ihmisistä. Etelän kermaperseilyllä ja minä, minä, minä tavoilla täällä ei ole mitään tekoa.
- Anonyymi00022
Noin 66-vuotias mies ois ollu hyvä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Noin 66-vuotias mies ois ollu hyvä.
Mieluiten työtön mies joka olisi luisuttanut koko Lieksan voittoon 👆
- Anonyymi00024
Sullekin välttää nykyinen kaupunginjohtaja ihan varmasti! Ei kukaan rupea sinun pillisi mukaan tanssimaan, älä luulekaan. Et ole sen kummempi runttonen, kuin toisetkaan, vaikka luulet olevasi muita parempi. Sulla on juuri tuota minä, minä hommaa,,, olen aina oikeassa.
- Anonyymi00035
Siis työntekijä siirrettiin toisiin tehtäviin koska persoona ei miellyttänyt kauounginjohtajaa
- Anonyymi00036
Onko kyseessä siis persoonallisuussyrjintä?
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Onko kyseessä siis persoonallisuussyrjintä?
Mites sinun oma persoona? Taidat olla aika outo?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1984725Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043400Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1192944Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442850Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132277Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522268Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien681585