Löysin 19 Iranin sotaan ja Trumpiin ja Jeesuksen tuloon liittyvää profetiaa

Anonyymi-ap

Olen kuunnellut lähisukulsisrn kanssa 40v ...50v Mellerin Neuvostoliityo tulee ja 15v Mattilan jPekka Sartolsn ne profetioita Jeesus tulee. Maallikkosaarnaajilla on runsaimmat ennusteet. Jarmo Dormunen sanoo löytäneensä kymmeniä ennusteita. Varmaan Usasta löytyy tuhat povausta.

25

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aina joutuu pettymään. Maunokin lupasi Jeezuksen tulevan 2020


      • Anonyymi00010
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Rauhan tervehdys.

        Älä anna väärää todistusta. Sanoin, että 2020 alkaa myrsky ja se alkoikin koronakriisissä.
        https://www.youtube.com/watch?v=V3gEThKRc5I

        Siunauksin, MM.

        Hei. Sanoit että Jeesus voi tulla keväällä 2020 kun puutkin lehtiin.n tuler. Joo. Sanoit voi tulla. Otin sen liian vakavasti. Uskoin nyt Jeesusctulee. Olin kipeä


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Hei. Sanoit että Jeesus voi tulla keväällä 2020 kun puutkin lehtiin.n tuler. Joo. Sanoit voi tulla. Otin sen liian vakavasti. Uskoin nyt Jeesusctulee. Olin kipeä

        Kun luvataan nytkin Trumpin ja Netanjahun hyökättyä Iraniin, että se merkitsee Jeesuksen pikaista tuloa, on 2 näkemystä.
        Toisaalta jotkut toivoo Jeesuksen tulevan nyt [ap oli tulkinnat Mattilaa näin] ja pettyvät kun ei tule.
        Toisaalta jotkut pelästyvät että ovatko valmiita tuloon.

        Puhujalla on vastuu.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Hei. Sanoit että Jeesus voi tulla keväällä 2020 kun puutkin lehtiin.n tuler. Joo. Sanoit voi tulla. Otin sen liian vakavasti. Uskoin nyt Jeesusctulee. Olin kipeä

        Jeesus tulee eräänä Jom Kippurina, Hänhän syntyi Jom Kippurin aikaan!!


    • Anonyymi00002

      Sartola lupasi ettei Trumpin .Sota ole vielä Harmageddon. Iran ei pysty kymmeniin vuosiin kiusaamaan Israelia.

    • Anonyymi00003

      Kuitenkin Pete hagseth lupasi että on.

    • Anonyymi00004

      Hullut uskovaiset teillä on aina keskuudessanne.

    • >>Olen kuunnellut lähisukulsisrn kanssa 40v ...50v Mellerin Neuvostoliityo tulee ja 15v Mattilan jPekka Sartolsn ne profetioita Jeesus tulee. Maallikkosaarnaajilla on runsaimmat ennusteet. Jarmo Dormunen sanoo löytäneensä kymmeniä ennusteita. Varmaan Usasta löytyy tuhat povausta.>>

      Löysitkö Jarmo Dormusen pullosta?

      • Anonyymi00005

        Teidän useita ihmisiä, joilla ei ole paljoakaan kokemusts tekstiviestien tai tietokoneen näppäimien näpyttelyistä.

        Aikamääreistä ymmärtää että ap. kirjoittaja on kunnioitettua vanhempaa sukupolvea.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Teidän useita ihmisiä, joilla ei ole paljoakaan kokemusts tekstiviestien tai tietokoneen näppäimien näpyttelyistä.

        Aikamääreistä ymmärtää että ap. kirjoittaja on kunnioitettua vanhempaa sukupolvea.

        Vanhat nakkisormet kännykän mininäppäimillä, ikänäöllä tihrustaen.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Teidän useita ihmisiä, joilla ei ole paljoakaan kokemusts tekstiviestien tai tietokoneen näppäimien näpyttelyistä.

        Aikamääreistä ymmärtää että ap. kirjoittaja on kunnioitettua vanhempaa sukupolvea.

        Juu kiitos. Kaihikin on. Ja paksut sormet. Mutta hätä on aito. Ketä uskoa tässä ennusteiden sekamelskassa.
        Suomalaiset puhujat. Tämä on nyt Harmaggedonin alkua tai ei ole. Tai siltä väliltä. Riippuen saarnaajasta.

        Usan hallinto: Tämä ei liity raamattuun tai liittyy. Bitin hallinto vielä jatkaa pommituksia vaikka oman maan väkeäkin kuolee.

        Usan maavoimat?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Teidän useita ihmisiä, joilla ei ole paljoakaan kokemusts tekstiviestien tai tietokoneen näppäimien näpyttelyistä.

        Aikamääreistä ymmärtää että ap. kirjoittaja on kunnioitettua vanhempaa sukupolvea.

        Olenn81v. Trumpin ikäinen.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Juu kiitos. Kaihikin on. Ja paksut sormet. Mutta hätä on aito. Ketä uskoa tässä ennusteiden sekamelskassa.
        Suomalaiset puhujat. Tämä on nyt Harmaggedonin alkua tai ei ole. Tai siltä väliltä. Riippuen saarnaajasta.

        Usan hallinto: Tämä ei liity raamattuun tai liittyy. Bitin hallinto vielä jatkaa pommituksia vaikka oman maan väkeäkin kuolee.

        Usan maavoimat?

        Bibin hallinto.


      • Anonyymi00017

        Jarmo Sormusta tarkoittanee. Tällä on paljon ennusteita.


    • Anonyymi00006

      >>>>>>Olen kuunnellut lähisukulsisrn kanssa 40v ...50v Mellerin Neuvostoliityo tulee ja 15v Mattilan jPekka Sartolsn ne profetioita Jeesus tulee. Maallikkosaarnaajilla on runsaimmat ennusteet. Jarmo Dormunen sanoo löytäneensä kymmeniä ennusteita. Varmaan Usasta löytyy tuhat povausta<<<<<
      --------
      ”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.”
      ‭‭2. Pietarin kirje‬ ‭2‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

      • Anonyymi00014

        Kiitos lauseista..Ainakin lukuisat "minä itse oikeassa"-miehet hämmentää


    • Anonyymi00007

      Leo Meller ei uskonut että Pyhä Henki (erisnimi) on persoona eikä hän myöskään ymmärtänyt että Jumalan voima pyhä henki (yleisnimi) ja persoona Pyhä Henki (erisnimi) ovat kaksi eri asiaa.

    • Anonyymi00008

      5Moos.11:14 Että minä annan teidän maallenne sateen ajallansa, varhain ja hiljain: että sinä korjaat jyväs, viinas ja öljys. Biblia (1776) Jer.5:24. Jooel.2:23.

    • Sanoisin, että Venäjä tulee kun Suomi on täysin luopunut. Silloin ei käytännössä ole enää Suomea.
      Tämänhetken rikollisuus eduskunnassa kertoo mädännäisyyden kauheuden.
      Ainoa joka sen estää, että tämä kansa kolahtaa rahallisesti niin pohjaan, että rukous Jeesukselle on ainoa mitä enää on olemassa .
      Sitä kohti ollaan menossa kovaa vauhtia.
      Kun ihminen ei halua nöyrtyä niin Jumala sallii asioiden tapahtua niin ,että nöyrtyminen tulee.
      Se on kaikkiaan Rakkautta.
      Ihminen itse valitsee tiensä...joko kauniisti tai vähemmän kauniisti itkun kautta joka sielun puhdistaa.

    • >>Aikamääreistä ymmärtää että ap. kirjoittaja on kunnioitettua vanhempaa sukupolvea.>>

      Alkoholi maistuu myös vanhemmalle sukupolvelle.

      😊😊😊😊😊

      • Anonyymi00015

        Ei maistu minulle. Virheet johtuu iästä kaihista ja nakkisormista. Lisäksi puhelin korjaa väärin. Edim Bibistä tuli äsken Bitti


    • Anonyymi00018

      Mene ap nukkumaan.

    • Anonyymi00019

      Vääriä profeettoja liuta, Mattila, Meller, eivät ainakaan ole Herralta saaneita jakaneet!!

    • Anonyymi00021

      Eikö kukaan opeta mikä on oikea profetia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe