51v haluisi kokeilla kypsän naisen kanssa;)..päijät-häme olis alueena..tai miksei koko Suomi:)
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Heippa olen 69 v eläkkeellä ja en sitten kuuna kullan valkeana ole pyllyyn saanut mutta nyt haluan kokeilla...koska ja missä ?
- Anonyymi00002
Oodi-puss kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Heippa olen Lammilta. Entä itse? Nähdäänkö Lammi - Hollola välillä...koska ? Pääsen liikkumaan pikku kotterollani
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Heippa olen Lammilta. Entä itse? Nähdäänkö Lammi - Hollola välillä...koska ? Pääsen liikkumaan pikku kotterollani
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00005
Oodi-puss kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lahti..miten saa yhteyden?
- Anonyymi00009
Oon mukava 56v mies, voisin toteuttaa, heppu sopivan kokoinen suuhun pimppiin ja peffaan jos kiinnostaa? Plussaa jos sulla on paikka👌
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lammilta löytyy 55m jos n69 vielä kaipailee
- Anonyymi00003
No hittolainen heinolan setä rane varmasti antaa tuikata suoleen
- Anonyymi00010
Spede tietää buaahaa.
- Anonyymi00006
Kelpaako M55
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831039
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut104626- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518