Et vain ole valitettavasti.
Et ole mun arvoinen
44
616
Vastaukset
- Anonyymi00001
No,älä välitä.
Tunne on molemminpuolinen. :) - Anonyymi00002
Oivallus on varmaan sitten tullut, ja sitä kautta kaiken sielunyhteyden mitätöiminen. Onnea jatkoon!
- Anonyymi00003
"Nii maggaa ku peddaa, (v)edestä vai takkaa, on per sonnas epävaggaa".
-lätynheittäjävammalanelliVuorelta - Anonyymi00004
Jotkut vaan miettii, onkohan hiukseni nyt hyvin kun jotkut saavat aikaan ja paljon.
- Anonyymi00005
Missää shampoo pullo,keltainen elvital??
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Missää shampoo pullo,keltainen elvital??
Höyhen kuvioinen valk pissilakana uusi? Pyyhkeet? Tyynynpäälliset?ym?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Höyhen kuvioinen valk pissilakana uusi? Pyyhkeet? Tyynynpäälliset?ym?
Pussilakana!
- Anonyymi00008
Samat pohdinnat myös minulla tänään.
Tajuaakohan se edes mitä menettää. No, ei sillä väliä. Kunhan en enää itse menetä elämästäni päivääkään tälläiseen.- Anonyymi00012
Olisitteko voineet vain puhua. Jos itsekin vain luuli, ettet kuitenkaan ole hänestä kiinnostunut, olet varattu tms. On voinut surra paljonkin sitä, ettei tullut teillä mitään. Tsempit! (sivusta.)
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olisitteko voineet vain puhua. Jos itsekin vain luuli, ettet kuitenkaan ole hänestä kiinnostunut, olet varattu tms. On voinut surra paljonkin sitä, ettei tullut teillä mitään. Tsempit! (sivusta.)
Ohi
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta puhua paljon nuoremman henkilön kanssa!
- Anonyymi00009
Mä en pysty elämään tän tiedon kanssa 😱
- Anonyymi00016
Ei kun sori, mähän pystyn vallan mainiosti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kun sori, mähän pystyn vallan mainiosti.
Niin olen sen ajatellutkin olevan!
- Anonyymi00010
Palaa jo maanpinnalle sinäkin. Mitä erikoista sinussa on?
- Anonyymi00011
Kaikki ihmiset ovat arvokkaita. Pitää olla vain hyväntahtoinen ja kunnioittava. Voimia!
- Anonyymi00013
Mikä saa sinut kuvittelemaan et olet ylempänä toista. Joku raha tai valta-asema. Rakkaus- ja tunneasioissa ne eivät liity mitenkään toisiinsa. Valta-asemalla voidaan tarvittaessa vaikeuttaa ihmisten elämää, mutta ei ikinä estää ihmisiä elämästä ja rakastamasta omaa ja rakastamansa elämää.
- Anonyymi00014
Lopulta kukaan ei ole kenenkään arvoinen. On vain enemmän tai vähemmän yhteensopivia.
- Anonyymi00015
Toiset arvostavat suhdetta kuin jotain sopimusta, toiset haluavat elää tunteilla ja sydämellä ja kun maailmassa on ihan tarpeeksi kylmyyttä ja tunteettomuutta. Ihminen tarvitsee annoksen läheisyyttä ja tunteita toisilta ihmisiltä, muuten yksinkertaisesti sairastuu tunnekylmyyteen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toiset arvostavat suhdetta kuin jotain sopimusta, toiset haluavat elää tunteilla ja sydämellä ja kun maailmassa on ihan tarpeeksi kylmyyttä ja tunteettomuutta. Ihminen tarvitsee annoksen läheisyyttä ja tunteita toisilta ihmisiltä, muuten yksinkertaisesti sairastuu tunnekylmyyteen.
Siksi minä haluan ystävystyä ikäiseni miehen kanssa, koska koen tarvetta halata häntä! Sellaista tunnetta minulla ei ole ollut muihin, kuin suunnilleen oman ikäisiini!
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siksi minä haluan ystävystyä ikäiseni miehen kanssa, koska koen tarvetta halata häntä! Sellaista tunnetta minulla ei ole ollut muihin, kuin suunnilleen oman ikäisiini!
Vaatteet päällä sitten! Muuten ei sovi!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaatteet päällä sitten! Muuten ei sovi!
Sinä et ole sen ikäinen, jonka kanssa haluan halata! Miehen iän pitää alkaa vähintään numerolla kuusi!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sinä et ole sen ikäinen, jonka kanssa haluan halata! Miehen iän pitää alkaa vähintään numerolla kuusi!
Vuonna 58 syntynyt on sopivan ikäinen.
- Anonyymi00018
Ai köyhän elämäntapa työttömän.
- Anonyymi00021
Tiedän. Mutta yritän kovasti, koska olet jalokivi.
- Anonyymi00022
Vice verca
- Anonyymi00027
En arvota ihmisiä kuin sillä tavalla miten kohtelevat muita. Törkeä saa tärkeyttä takaisin.
- Anonyymi00028
Törkeyttä ehkä kuitenkin...
- Anonyymi00030
Törkeä saa aina törkeyttä takaisin. Vaikka joku saisikin esim. rahalla jonkun käyttäytymään väliaikaisesti kuten itse tahtoo, hänen sitoutuminen ei ole kuitenkaan aitoa, sillä ihmiseen on kuitenkin istutettu tieto oikeudenmukaisuudesta, joten törkeä voidaan jättää yksin heti kun mahdollista, koska koko suhde on perustunut esim. pakottamiseen rahan avulla.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Törkeä saa aina törkeyttä takaisin. Vaikka joku saisikin esim. rahalla jonkun käyttäytymään väliaikaisesti kuten itse tahtoo, hänen sitoutuminen ei ole kuitenkaan aitoa, sillä ihmiseen on kuitenkin istutettu tieto oikeudenmukaisuudesta, joten törkeä voidaan jättää yksin heti kun mahdollista, koska koko suhde on perustunut esim. pakottamiseen rahan avulla.
Ohi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minä en koskaan voisi sitoutua keneenkään rahan takia!
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Minä en koskaan voisi sitoutua keneenkään rahan takia!
En tietenkään minäkään. Minulle vain tulee kaamea olo jos tiedän jotain tuollaista tapahtuvan. Sehän on oikeastaan samaa kuin orjamarkkinat ja kaikki siihen liittyvä.
- Anonyymi00029
Ohi!
- Anonyymi00034
Se ketä itsensä ylentää, se alennetaan.
Sinä et ole valmis tekemään henkistä kasvutyötä. Minä olen sitä tehnyt jo 13 vuotta, joten uskon asian olevan ihan toisin.
Sinä vain menet ego edellä ja keskityt materiaan..- Anonyymi00036
Ei sitä tarvitse alentaa kun itsensä ylentämällä se jo alentaa itse itsensä.
- Anonyymi00045
Kuuluisa sanonta sanoo, materia ei tee onnelliseksi.
Mitä kivaa materiassa on jos se ei tee onnelliseksi? Ei mitään.
- Anonyymi00035
no etpä sinä luuska koskaan ystäväni ollutkaan
- Anonyymi00037
Ihmiset muistetaan jälkeenpäin siitä, miten he eläessään kohtelivat muita ihmisiä.
- Anonyymi00038
No voisin todeta saman sinulle!
Koska rakkaus on jotain niin voimakasta, suurta, kiehtovaa, puoleensavetävää sekä kaunista. Vaikka se olisi alussa jotain tiedostamatonta mutta sen tuntisi toisesta ihmisestä vaistonvaraisesti luotettavuutena, helppona kohtaamisena ja satunnaisena jutusteluna. Silloin kun ei mitään kummempaa odota eikä aseta mielessään mitään vaatimuksia toiselle ihmiselle. Niin kaikki on helppoa ja kuka ties mahdolliset pienet tai vähän isommat ongelmat ovat sivuseikka miehelle ja naiselle.
Ehkä se vielä tapahtuu jonain päivänä jossain missä kuljen koska en mitään odota enkä ole asettanut sille päivämäärää.
Sen vain tietää sydämessään, että kenen kanssa tulee juttuun ja kenen kanssa asiat voisivat toimia. Ikä asia on sitten se juttu mikä on pakottanut usein torjumaan toisen ihmisen koska itse ei osaa ajatella omalle kohdalle, elämään niin suurta onnenpotkua! - Anonyymi00040
Ikäeroa höpönassu
- Anonyymi00043
Niin, mitä ikäerosta?
- Anonyymi00041
Oot spessu
- Anonyymi00042
Näihin tunnelmiin spessu
- Anonyymi00044
Kiitos kun kerroit tämän puolestani itsellesi 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010