Jokohan fakedeep väki on alkanut keräämään varoja ja busseja

Anonyymi-ap

Niin pääsevät avustamaan iranilaisia ja hakevat heitä Suomeen turvaan niin, kuin tekivät ukrainalaisten kohdalla!?

Toivottavasti DEEPFAKE väki ei petä tällä kertaa, koska Anni Vuohijoki vetosi siihen, että hän kokee lääkärinä olevansa velvollinen hakemaan ihmisiä turvaan.

Minä en ainakaan kokenut, että minun mieheni oli lääkärinä velvollinen lähtemään hakemaan ihmisiä Suomeen turvaan, koska Puolassa on rauha ja oli myös silloin ja Puola lupasi huolehtia Ukrainan evakoista.

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lisään, että Anni Vuohijoki oli Ivalossa lääkärinä ja minä olin vaatinut FB kunnian loukkaus sakon muuntoon, koska MINÄ EN TUOLLAISTEN LÄÄKÄREIDEN TOIMINTAA TUE, koska YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HÄNEN OLISI KUULUNUT HAKEA JOKA MAASTA IHMISIÄ SUOMEEN BUSSILLA TURVAAN!

EI LÄÄKÄRI SAA SYRJIÄ JOS HÄN ALKAA PELASTAMAAN IHMISIÄ MAISTA JOISSA ON SOTA JA TUO HEITÄ SUOMEEN TURVAAN, KOSKA HÄNEN MIELESTÄ SUOMI ON AINUT TURVALLINEN MAA.

Kyllähän me se mieheni kanssa tiedetään, että hän haluaa loukata minun ja mieheni kunnioita.

Se ei ole mikään kunnian loukkaus vaan TÖRKEÄÄ SYRJINTÄÄ, KALTOIN KOHTELUA , TIETOINEN MURHAN YRITYS ja sitten hän käyttää vielä Sodassa olevien maiden pakolaisia hyväksi ja maksattaa Suomen kansalle, kun HÄN PILAA KAIKKIEN SUOMALAISTEN MAINEET!

• Anonyymi00002

Lisään, että yleensä lääkärit lähtevät töihin Suomesta vapaehtoisesti auttamaan maahan missä on sota paikallisia lääkäreitä ja hoitajia.
        Anni Vuohijoki syrjii suoraan Ukrainan ja Puolan lääkäreiden AMMATTI TAITOA, koska hän haki lääkärinä Suomeen potilaita joita hän voi auttaa paremmin Suomessa, koska Ukrainan ja Puolan lääkärit EIVÄT OSAA HOITAA UKRAINALAISIA POTILAITA YHTÄ HYVIN MITÄ HÄN.

Minä ilmoitin mielipiteeni, että ANNI VUOHIJOKI EI MINUA HOIDA LÄÄKÄRINÄ!
        FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HÄN HYVÄ LÄÄKÄRI, mutta onneksi hän EI OLE YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN MINUN MIEHENI KANSSA JOKA ON MYÖS LÄÄKÄRI!

Minun mieheni ei kyllä ANNI VUOHIJOEN PERSETTÄ ALA LIPOMAAN, koska ANNI VUOHIJOKI EDUSTAA NAISIA JOTKA TOIMII HOITO-ALALLA!

MINÄ OLEN VAIN LÄÄKÄRI MIEHENI VAIMO JA MEILLÄ VAIMO KUNNIOITTAA MIESTÄÄN, KOSKA MIEHENI OLIS SANONUT MINULLE, että : Jos Ukrainaan lähdet auttamaan ihmisiä niin SINÄ PYSYT SIELLÄ niin KAUAN, että TULEE RAUHAA koska AUTTAMISIA EI LOPETETA KESKEN VAAN AUTETAAN LOPPUUN ASTI!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Lisään, että yleensä lääkärit lähtevät töihin Suomesta vapaehtoisesti auttamaan maahan missä on sota paikallisia lääkäreitä ja hoitajia.
        Anni Vuohijoki syrjii suoraan Ukrainan ja Puolan lääkäreiden AMMATTI TAITOA, koska hän haki lääkärinä Suomeen potilaita joita hän voi auttaa paremmin Suomessa, koska Ukrainan ja Puolan lääkärit EIVÄT OSAA HOITAA UKRAINALAISIA POTILAITA YHTÄ HYVIN MITÄ HÄN.

Minä ilmoitin mielipiteeni, että ANNI VUOHIJOKI EI MINUA HOIDA LÄÄKÄRINÄ!
        FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ HÄN HYVÄ LÄÄKÄRI, mutta onneksi hän EI OLE YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN MINUN MIEHENI KANSSA JOKA ON MYÖS LÄÄKÄRI!

Minun mieheni ei kyllä ANNI VUOHIJOEN PERSETTÄ ALA LIPOMAAN, koska ANNI VUOHIJOKI EDUSTAA NAISIA JOTKA TOIMII HOITO-ALALLA!

MINÄ OLEN VAIN LÄÄKÄRI MIEHENI VAIMO JA MEILLÄ VAIMO KUNNIOITTAA MIESTÄÄN, KOSKA MIEHENI OLIS SANONUT MINULLE, että : Jos Ukrainaan lähdet auttamaan ihmisiä niin SINÄ PYSYT SIELLÄ niin KAUAN, että TULEE RAUHAA koska AUTTAMISIA EI LOPETETA KESKEN VAAN AUTETAAN LOPPUUN ASTI!

Lisään, että Anni Vuohijoki ja Laura Peippo joka on avioliiton kautta saanut UUDEN sukunimen ovat NAISIA joiden mielestä ULKOMAALAISET OVAT PAREMPIA IHMISIÄ MITÄ ME SUOMALAISET!

FB kunnialliset edustavat heitäkin, mutta EIVÄT MINUA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      17
      1749
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1722
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      308
      1365
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      134
      1015
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      925
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe