Eräs asiakas oli seisoi tiellä kun menin kahvilaan. Hän seisoi pöydän edessä jossa oli sanomalehti ja ilmeisesti sitä katsoi ja oli tiellä kun olin ostanut. Tällä kertaa hänen seurassa oli toinen asiakas ja yhdessä tukkivat tietä enemmän. Tämä toinen asiakas taisi seurata toiseen tilaan missä istui viereisessä pöydässä pilkaten homovastaisesti. Tuo kahvila on myös pieni ja ahdas. Onko se jokin tamperelaisten tapa tukkia teitä ja mitä tällaiset asiakkaat edes tekee kahvilassa. Sinne mennään juomaan kahvia tai muuta ja ehkä syömään ja sitten muualle.
Kaffila kahvila
16
266
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä tämä asiakas tai asiakkaat eivät suvaitse henkilöitä joiden olettavat olevan homoja kahvilassa.
- Anonyymi00002
Tai kyse voi olla syrjinnästä.
- Anonyymi00003
On teillä paljon ja hankalaa,
keksittyjä juttuja ,
kuvittelette vaikka mitä, kun ette ole sinut itsenne kanssa ,
ja näette mörköjä siellä missä niitä ei todellisuudessa ole.
Ei kukaan toimi, eikä tee mitään tuollaista treella, ei todellakaan, mutta jos kuvittelee että kaikki kohdistuu sinuun, minä minä ja minä asenteella,
sitten se on sinun kohdallasi näin.- Anonyymi00009
Minä minä minä tulin tulin tulin näin näin näin
- Anonyymi00004
Vieä, treella on aina tapana seistä tukkona , juna/linja-auto/ratikka ovilla,
rullaportaiden edessä ja kapeimmillä käytävillä lastenvaunut yhdessä, ovien edessä jne. tukkimassa ihan kaiken, ei ole pelisilmää eikä tajua mistään sujuvuudesta, aina kaksi tätiä yleensä puhumassa toisilleen juuri ahtaimmassa paikassa tukevana tönköttämässä.- Anonyymi00015
Jooooo.. ja kaikki tukkii kaikki paikat just sen takia, kun ympärillä pyörii homoja??? 😂 Onko aloittajalla loolosairaus?
- Anonyymi00005
Ulkona tullaan vastaan monta rinnakkain ja kyllä alle jäisi jos ei väistäisi, näitä näkee joka päivä. Aika monesti ulkomaalaisia, ukrainalaisiako.
- Anonyymi00006
sokoksella ei voi lukea enää lehtiä
- Anonyymi00007
Mene kirjastoon lukemaan.
- Anonyymi00010
Voi hyvä lapsi,
tilaa ne nyt hyvä ihminen kotiisi,
siellä normaali ihminen lukee kivasti lehdet.
- Anonyymi00008
Kulkiessani painavien ostoskassien kanssa kukaan ei koskaan väistä! Miksi minä joudun aina väistämään rinnakkain kulkevia, tien ja ovien suun tukkijoita, käsieni venyessä painavien kassien painosta miltei lattiaan ja polvieni taipuessa mutkalle!? 😠
- Anonyymi00011
Itse pysähdyn ja odotan että väistävät, ja väistäväthän he.
- Anonyymi00012
Kyllä, en väistä minäkään enää ja viime hetkellä vastaantulijalla aivotoimintaa sen verran, että sivuun siirtyy
- Anonyymi00013
Siinä kahvilassa ei ollut tietä mennä ohi osumatta tien tukkivaan henkilöön.
- Anonyymi00014
Vaikka sulla lukee paidassa 30 senttisillä kirjaimilla homo, niin ei se tee toisesta silti homojen sortajaa. Homoilla vaan on luonnostaan tarve saada enemmän huomiota kuin heteroilla. Myös uhriutuminen ilman syytä on yleistä. Yrittäkää tekin olla tasa-arvoisia muita kohtaan älkääkä hakeko joka tilanteessa säälipisteitä siitä, että ette ole heteroita.
- Anonyymi00016
Niin, ei kaikki siedä kaikkia, ei tarvikkaan, näinhän se on läpi historian aina ollut.
Koska joku hetero ihminen laittaa" heterolipun" tai jonkun merkin asuntonsa ikkunaan/parvekkeelle tai työpaikkaansa , autoonsa tai pukeutumiseensa merkit että on hetero,?
Todella surullista ja säälittävää kun joku hyvin nuori tyttö tai poika kulkee sateenkaarilaukku, tai vaate ,päällänsä , kun ei ole edes vielä murrosiässä, ja yleensä ilme on reppanan tai ressukan alistettu murjottava, iloton , ei iloa, ei naurua ei mitään positiivista heidän hartia kyssässä olevassa habituksessa kun laahustavat jalkojaan vetäen. surullisia näkyjä.....
vastaa homo tähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2125304Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,444630Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699183239Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2773211Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1683119- 662719
- 632027
- 271959
- 881954
- 241859