Eräs asiakas oli seisoi tiellä kun menin kahvilaan. Hän seisoi pöydän edessä jossa oli sanomalehti ja ilmeisesti sitä katsoi ja oli tiellä kun olin ostanut. Tällä kertaa hänen seurassa oli toinen asiakas ja yhdessä tukkivat tietä enemmän. Tämä toinen asiakas taisi seurata toiseen tilaan missä istui viereisessä pöydässä pilkaten homovastaisesti. Tuo kahvila on myös pieni ja ahdas. Onko se jokin tamperelaisten tapa tukkia teitä ja mitä tällaiset asiakkaat edes tekee kahvilassa. Sinne mennään juomaan kahvia tai muuta ja ehkä syömään ja sitten muualle.
Kaffila kahvila
11
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä tämä asiakas tai asiakkaat eivät suvaitse henkilöitä joiden olettavat olevan homoja kahvilassa.
- Anonyymi00002
Tai kyse voi olla syrjinnästä.
- Anonyymi00003
On teillä paljon ja hankalaa,
keksittyjä juttuja ,
kuvittelette vaikka mitä, kun ette ole sinut itsenne kanssa ,
ja näette mörköjä siellä missä niitä ei todellisuudessa ole.
Ei kukaan toimi, eikä tee mitään tuollaista treella, ei todellakaan, mutta jos kuvittelee että kaikki kohdistuu sinuun, minä minä ja minä asenteella,
sitten se on sinun kohdallasi näin.- Anonyymi00009UUSI
Minä minä minä tulin tulin tulin näin näin näin
- Anonyymi00004
Vieä, treella on aina tapana seistä tukkona , juna/linja-auto/ratikka ovilla,
rullaportaiden edessä ja kapeimmillä käytävillä lastenvaunut yhdessä, ovien edessä jne. tukkimassa ihan kaiken, ei ole pelisilmää eikä tajua mistään sujuvuudesta, aina kaksi tätiä yleensä puhumassa toisilleen juuri ahtaimmassa paikassa tukevana tönköttämässä. - Anonyymi00005
Ulkona tullaan vastaan monta rinnakkain ja kyllä alle jäisi jos ei väistäisi, näitä näkee joka päivä. Aika monesti ulkomaalaisia, ukrainalaisiako.
- Anonyymi00006UUSI
sokoksella ei voi lukea enää lehtiä
- Anonyymi00007UUSI
Mene kirjastoon lukemaan.
- Anonyymi00010UUSI
Voi hyvä lapsi,
tilaa ne nyt hyvä ihminen kotiisi,
siellä normaali ihminen lukee kivasti lehdet.
- Anonyymi00008UUSI
Kulkiessani painavien ostoskassien kanssa kukaan ei koskaan väistä! Miksi minä joudun aina väistämään rinnakkain kulkevia, tien ja ovien suun tukkijoita, käsieni venyessä painavien kassien painosta miltei lattiaan ja polvieni taipuessa mutkalle!? 😠
- Anonyymi00011UUSI
Itse pysähdyn ja odotan että väistävät, ja väistäväthän he.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763971Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881053645Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1772636Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.422397- 622345
- 1541942
- 341737
- 411353
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v311317- 461222