Kaffila kahvila

Anonyymi-ap

Eräs asiakas oli seisoi tiellä kun menin kahvilaan. Hän seisoi pöydän edessä jossa oli sanomalehti ja ilmeisesti sitä katsoi ja oli tiellä kun olin ostanut. Tällä kertaa hänen seurassa oli toinen asiakas ja yhdessä tukkivat tietä enemmän. Tämä toinen asiakas taisi seurata toiseen tilaan missä istui viereisessä pöydässä pilkaten homovastaisesti. Tuo kahvila on myös pieni ja ahdas. Onko se jokin tamperelaisten tapa tukkia teitä ja mitä tällaiset asiakkaat edes tekee kahvilassa. Sinne mennään juomaan kahvia tai muuta ja ehkä syömään ja sitten muualle.

11

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä tämä asiakas tai asiakkaat eivät suvaitse henkilöitä joiden olettavat olevan homoja kahvilassa.

• Anonyymi00002

Tai kyse voi olla syrjinnästä.

• Anonyymi00003

On teillä paljon ja hankalaa,
      keksittyjä juttuja ,
      kuvittelette vaikka mitä, kun ette ole sinut itsenne kanssa ,
      ja näette mörköjä siellä missä niitä ei todellisuudessa ole.

Ei kukaan toimi, eikä tee mitään tuollaista treella, ei todellakaan, mutta jos kuvittelee että kaikki kohdistuu sinuun, minä minä ja minä asenteella,
      sitten se on sinun kohdallasi näin.

• Anonyymi00009
        UUSI

Minä minä minä tulin tulin tulin näin näin näin

• Anonyymi00004

Vieä, treella on aina tapana seistä tukkona , juna/linja-auto/ratikka ovilla,
      rullaportaiden edessä ja kapeimmillä käytävillä lastenvaunut yhdessä, ovien edessä jne. tukkimassa ihan kaiken, ei ole pelisilmää eikä tajua mistään sujuvuudesta, aina kaksi tätiä yleensä puhumassa toisilleen juuri ahtaimmassa paikassa tukevana tönköttämässä.

• Anonyymi00005

Ulkona tullaan vastaan monta rinnakkain ja kyllä alle jäisi jos ei väistäisi, näitä näkee joka päivä. Aika monesti ulkomaalaisia, ukrainalaisiako.

• Anonyymi00006
      UUSI

sokoksella ei voi lukea enää lehtiä

• Anonyymi00007
        UUSI

Mene kirjastoon lukemaan.

• Anonyymi00010
        UUSI

Voi hyvä lapsi,
        tilaa ne nyt hyvä ihminen kotiisi,
        siellä normaali ihminen lukee kivasti lehdet.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kulkiessani painavien ostoskassien kanssa kukaan ei koskaan väistä! Miksi minä joudun aina väistämään rinnakkain kulkevia, tien ja ovien suun tukkijoita, käsieni venyessä painavien kassien painosta miltei lattiaan ja polvieni taipuessa mutkalle!? 😠

• Anonyymi00011
        UUSI

Itse pysähdyn ja odotan että väistävät, ja väistäväthän he.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      276
      3971
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      105
      3645
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      177
      2636
    4. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      42
      2397
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      62
      2345
    6. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1942
    7. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1737
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      41
      1353
    9. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      31
      1317
    10. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      46
      1222
    Aihe