Hankin lihavuuslääkettä

Anonyymi-ap

Hankin tänään lihavuuslääkettä... ei mulla nyt muuta MOI.

20

260

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onkos paljonkin kertynyt massaa?

• Anonyymi00002

Oletko liian laiha kun tarvitset lihavuuslääkettä?🤔

• Anonyymi00003

Ei käy kateeksi, jos niin olet itsesi lihottanut että ihan lihavuuslääkkeitä joudut hankkimaan.

Onneksi itselläni ei ole ollut koskaan tuollaisia ongelmia, kun olen syönyt aina kohtuudella ja muutenkin terveellisesti enkä siksi painakaan kuin 130 kg vaikka olen 162 senttimetriä pitkä.

-Ruipe-

• Anonyymi00004

Voiko tuolla lääkityksellä nauttia makkaraperunat raskaan työpäivän päätteeksi?

• Anonyymi00005

Mistä nyt puhutaan kun mainitaan "työ" 🤔

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mistä nyt puhutaan kun mainitaan "työ" 🤔

E n t e e t ö i t ä s i n ä m a k s a t m i n ä n a u t i n

• Anonyymi00006

Maha herkästi kasvaa, sitä tulee usein katsottua huolestuneena. Kun paljon ulkoilee, niin ruoka tuppaa maistumaan. Sipuliteemakkaraa kun veistää leivän päälle paksuja siivuja, niin a wot.

• Anonyymi00007

Kaikki alle100 kg painavat punnitaan neuvolassa 🤠

• Anonyymi00008

Kaupat on nykyään täynnä valmista ruokaa, senkuin heittelee ääntä kohti. Ei tarvitse olla vaimoakaan välttämättä, laittamaan ruokaa, niin pärjää kyllä. Mutta mutta toki hän peiton alla hameväki olis mukavaa seuraa. Minä luulen että Lieskassa on tästä laaja yksimielisyys?!

• Anonyymi00009

Kyllä konsensus on se, että peiton alla mies miehelle, hellästi 🥰

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä konsensus on se, että peiton alla mies miehelle, hellästi 🥰

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi00012

Seuraavan hallituksen aikana tulet laihtumaan.

• Anonyymi00014

Ainakin sen hallituksen jälkeen, kun sen tekemiä velkoja ei annetakaan anteeksi, vaan niitä on alettava maksamaan.

• Anonyymi00013

Ihminen on niin mukavuudenhalunen että tarvitsee laihutus pillerin, kun ei viitsi kieltäytyä ja laihduttaa. No mikäs siinä jos se vaan käytännössä toimii.
      Jos repun koko on päässy suureksi, niin tukiranka joutuu koville.
      Voisko ruoka aineisiin sirotella sekaan laihdutus lääkettä. Niissä on nykyään vitamiinia ja kaikkee.
      Syö sipuliteemakkaraa ja laihdu!

• Anonyymi00015

AIDSHOMO

• Anonyymi00016

Läskimooses

• Anonyymi00017

EN OLE, olen vain isoluinen ja muodokas!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

EN OLE, olen vain isoluinen ja muodokas!

Ei voi kiistää....

• Anonyymi00019

Ihmistä ei saa sanoa läskiksi tai lihavaksi kosska se on loukkaavaa. Pitää sanoa tanakahko 🤠

• Anonyymi00020

Kun he kävelevät Pielisen rantatietä, mahat rytkyvät askelten tahdissa ja kädet käyvät sivulla laajassa kaaressa, tavoitellen kaiken aikaa tasapainoa.
      Tuosta huolimatta, heillä on hymynkare huulilla, asuvathan he Lieskassa joka on jälleen kerran Suokansan onnellisin kaupunki?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      184
      2679
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      67
      894
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      800
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      797
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe