Hankin lihavuuslääkettä

Anonyymi-ap

Hankin tänään lihavuuslääkettä... ei mulla nyt muuta MOI.

20

244

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onkos paljonkin kertynyt massaa?

• Anonyymi00002

Oletko liian laiha kun tarvitset lihavuuslääkettä?🤔

• Anonyymi00003

Ei käy kateeksi, jos niin olet itsesi lihottanut että ihan lihavuuslääkkeitä joudut hankkimaan.

Onneksi itselläni ei ole ollut koskaan tuollaisia ongelmia, kun olen syönyt aina kohtuudella ja muutenkin terveellisesti enkä siksi painakaan kuin 130 kg vaikka olen 162 senttimetriä pitkä.

-Ruipe-

• Anonyymi00004

Voiko tuolla lääkityksellä nauttia makkaraperunat raskaan työpäivän päätteeksi?

• Anonyymi00005

Mistä nyt puhutaan kun mainitaan "työ" 🤔

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mistä nyt puhutaan kun mainitaan "työ" 🤔

E n t e e t ö i t ä s i n ä m a k s a t m i n ä n a u t i n

• Anonyymi00006

Maha herkästi kasvaa, sitä tulee usein katsottua huolestuneena. Kun paljon ulkoilee, niin ruoka tuppaa maistumaan. Sipuliteemakkaraa kun veistää leivän päälle paksuja siivuja, niin a wot.

• Anonyymi00007

Kaikki alle100 kg painavat punnitaan neuvolassa 🤠

• Anonyymi00008

Kaupat on nykyään täynnä valmista ruokaa, senkuin heittelee ääntä kohti. Ei tarvitse olla vaimoakaan välttämättä, laittamaan ruokaa, niin pärjää kyllä. Mutta mutta toki hän peiton alla hameväki olis mukavaa seuraa. Minä luulen että Lieskassa on tästä laaja yksimielisyys?!

• Anonyymi00009

Kyllä konsensus on se, että peiton alla mies miehelle, hellästi 🥰

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä konsensus on se, että peiton alla mies miehelle, hellästi 🥰

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi00012

Seuraavan hallituksen aikana tulet laihtumaan.

• Anonyymi00014

Ainakin sen hallituksen jälkeen, kun sen tekemiä velkoja ei annetakaan anteeksi, vaan niitä on alettava maksamaan.

• Anonyymi00013

Ihminen on niin mukavuudenhalunen että tarvitsee laihutus pillerin, kun ei viitsi kieltäytyä ja laihduttaa. No mikäs siinä jos se vaan käytännössä toimii.
      Jos repun koko on päässy suureksi, niin tukiranka joutuu koville.
      Voisko ruoka aineisiin sirotella sekaan laihdutus lääkettä. Niissä on nykyään vitamiinia ja kaikkee.
      Syö sipuliteemakkaraa ja laihdu!

• Anonyymi00015

AIDSHOMO

• Anonyymi00016

Läskimooses

• Anonyymi00017

EN OLE, olen vain isoluinen ja muodokas!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

EN OLE, olen vain isoluinen ja muodokas!

Ei voi kiistää....

• Anonyymi00019

Ihmistä ei saa sanoa läskiksi tai lihavaksi kosska se on loukkaavaa. Pitää sanoa tanakahko 🤠

• Anonyymi00020

Kun he kävelevät Pielisen rantatietä, mahat rytkyvät askelten tahdissa ja kädet käyvät sivulla laajassa kaaressa, tavoitellen kaiken aikaa tasapainoa.
      Tuosta huolimatta, heillä on hymynkare huulilla, asuvathan he Lieskassa joka on jälleen kerran Suokansan onnellisin kaupunki?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2789
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1644
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1271
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26