Olen lunastanut kiinteistösijoitusrahastosta puolet viime vuonna ja loput on tulossa tänä vuonna.
Lunastuksen tein asiakaskäynnillä kun viimeksi oli tämä määräajoin oleva keskustelutuokio.
Nämä kiinteistösijoitusrahaston rahat siirtyvät normaali maltilliseen rahastoon.
Mulla on siellä muitakin sijoituksia ja pankin säästötilillä myös kohtuullinen summa jonka korko on 3 kk euribor - miinus tietty osuus pankille.
Kannattaiskohan sieltä Alexandrian rahastoista nostaa osa varoista ja siirtää väliaikaisesti säästöön korkoa kasvamaan.
Kun tuo tuotto-odotus on näinä aikoina vähän epävarmaa?
Asiantuntioiden mukaan kannattaa vaan pysyä sijoitussiuunnitelmassa ja pitää rahat rahastoissa.
Saakohan noita edes omatoimisesti nostettua?Tietääkseni ei.. vaan pitää kait ottaa yhteyttä sijoitusneuvojaan.
Alexandria lunastukset
Anonyymi-ap
2
429
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Alexandria saa tuottoa niistä sijoituksistasi, eli anna olla siellä vaan
- Anonyymi00003
Jaa, minulla on vaan Alexandrian osakkeita. Tasaista osinkoa maksaa. Pidä vaan rahasi siellä rahastoissa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466