Muistan kun viestittelin saman kysymyksen silloin vuosia sitten netissä. Minä haluaisin sovinnon ja avoimen keskustelun sun kanssa, se sopisi tähän virstanpylvääseen. Ehkä pystyisin tyytymään siihen tai ainakin ajatus siitä saa mut hymyilemään. Se olisi ainakin hyvä alku..
Mitä haluat synttärilahjaksi?
22
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuulostaisi hyvälle.
- Anonyymi00002
Koska sopii
- Anonyymi00004
Mitäs tänään? Töiden jälkeen?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitäs tänään? Töiden jälkeen?
Eli monelta
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli monelta
Rank Xerox. -sivu
- Anonyymi00003
Mitäs sinä silloin vuosia sitten halusit?
- Anonyymi00005
Osallistua kiekkovieraisiin ja osallistuinkin. Naivia ajattelua se sekin, vähän musakkia vaan ja. Nämä ääriliikkeet ku aaltoilee arvaamattomasti näillä naka sitseilla myöskin ei enääN
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Osallistua kiekkovieraisiin ja osallistuinkin. Naivia ajattelua se sekin, vähän musakkia vaan ja. Nämä ääriliikkeet ku aaltoilee arvaamattomasti näillä naka sitseilla myöskin ei enääN
Musta mustana sininen sinisenä peipposet.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vihapuhetta viekää se pois täältä netistä
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tai vihaan kaikkia lintuja ja potkin vastaan tullessa kun se on minun vakaumus
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tai vihaan kaikkia lintuja ja potkin vastaan tullessa kun se on minun vakaumus
Käskivät vihata syytä eivät selittäneet tai niitä pierittiin noi monta, että olis ymmärtänyt hevon Vtun humppaa että miksi
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Käskivät vihata syytä eivät selittäneet tai niitä pierittiin noi monta, että olis ymmärtänyt hevon Vtun humppaa että miksi
V kylän juntit gotta love them all
- Anonyymi00007
Halaus häneltä olisi paras lahja.
- Anonyymi00010
Jos ois mulle, ni kerran toteutitkin. ≤3
- Anonyymi00015
Tampereen taliaivot go go kans
- Anonyymi00016
DeedFak.es? :D
- Anonyymi00017
Ei kai me missään riidoissa sun kans olla että erikseen mitään sovintoa pitäis tehdä? Ja avoin keskustelu, mihin liittyen.. eikös me olla keskusteltu asioista jo sen verran kuin on tarpeen? Kyllä minullakin oli/on tunteita jos sen haluat tietää, mutta asiat ei silti muutu miksikään eli tarviiko niistäkään sitten sen enempää enää jauhaa.
- Anonyymi00018
Eikö sovinto"jutut" ole aina parempia?;) Siis että me puhuttaisiin ja viestiteltäisiin niinkuin ennen tai syvemmin. Et ole kertonut tunteitasi minulle. Haluaisin ne tietää, niin etten kuvitellut omia, olisi ihanampi muistella. Keskustelemalla pystyttäisiin katsomaan olisiko tulevaisuudessa meille jotain enemmän, kun en mä ole sua unohtanut..ap
- Anonyymi00019
Tuu sit synttäreille😁
- Anonyymi00020
Missä pidät?
- Anonyymi00021
Että hän olisi turvanani silloin synttäripäivänä. Minut on uhattu tappaa silloin 😧😠
- Anonyymi00022
Tutussa paikassa pidän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895