Mitä enempi roboteita ja teknologiaa niin sitä vähempi verotuloja valtiolle kun verotulot pitäisi tulla työnteosta...kiinasta tulee halpaa teknologiaa ja niillä korvataan työntekijät,,samaaan aikaan pörssiyhtiöt kerää isot voitot ja jakaa osinkoja.....onko meillä vanhuutta enää ollenkaan ..vaan koneet valvoo yöt ja päivät...itse en tällaista vanhuutta haluaisi jossain hoitolaitoksessa...
Verotulot loppuu
5
105
Vastaukset
- Anonyymi00001
Robottivero....sijoitusyhtiöt vaan lisää teknologiaa jotta enempi jää voittoa.....näkeehän tuon pöljäkin Miksi on vanhusten hoito huonosti...yksityiset hoivakodit imee kaikki valtion verorahat..
Eivät robotit verotusta estä. Verot täytyy vain kohdentaa uudestaan eli niitä kerätään painotetummin yritysveroista ja arvonlisäverosta. Sinällään varsinkaan raskaan työn loppuminen ei ole mikään huono asia. Yksi mahdollisuus tulevaisuudessa on ns. kansankapitalismi eli verotuksen sijaan osa yritysten osakkeista hankitaan valtion tai sen etuja palvelevan yhtymän haltuun, mistä kansalaiset saavat sitten osansa. Uudessa tilanteessa otetaan käyttöön uudet keinot. On aina hyvä muistaa, että kunkin valtion alueella valtiolla eli demokratiassa sen kansalaisilla on viimekätinen päätösvalta siitä, miten hommat hoidetaan.
- Anonyymi00003
Paskat kohdisteta..valtion verokirstu on kuin tuulen huuhtoma peräreikä..ottakaa vaan lisää velkaa ja ostelkaa roboteita...kaupan kassatkin voi valjastaa roboteilla..
- Anonyymi00002
Mistähän se Kokoomus ottaisi ne miljoonat tai miljardit,jotka perintöveron poistossa katoaisivat??Ennen vaaleja rahaa tuntuu olevan vaikka mihin....vuosi on vaalikautta jäljellä ja nyt yhtäkkiä kauhea kiire perintöveron kanssa...
Purra on oikeassa tässä asiassa.- Anonyymi00004
Ei mistään...vaalien alla luvataan vappusataisia jne...niin läpinäkyvää paskaa koko politiikka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439