Ikävä niitä kortin nostoja

Anonyymi-ap

Eilen vielä täällä oli ketju jossa pyydettiin nimeämään sukupuoli ja kertomaan etunimen aloittaja kirjan. Nytse ketju poistettu, syystä tai viidennestä. Outoa.

26

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En itse osallistunut siihen. Ei kiinnosta Tarot- kortit, horoskoopit tai yksisarvishoidot. Sitä paitsi siellä mainittiin mun kirjain ja sukupuoli, joten sain vastauksen kysymättäkin :D
      Nainen

• Anonyymi00002

njoooh, mua kiinnostaa - mutt esim ennustukset pelottaa osaltaan.

• Anonyymi00025

Ei se ollut kuin sille kortin pyytäjälle.

• Anonyymi00004

"Luottokortteja (n)ostettu Otto-autoMatille. Mustan hevosen Toto-lapulla extra-likviditeetti". -pörssiäpullakahville

• Anonyymi00006

Oletko hyvin elämässä pärjäillyt?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletko hyvin elämässä pärjäillyt?

😅😂

• Anonyymi00005

Syy kyllä selvää joillekin jos se on poistatettu :D

• Anonyymi00010

Varmasti. Eikä tarvi ees mennä ammattikoulunpenkille kyselee että onko kukkaan nähäny.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Varmasti. Eikä tarvi ees mennä ammattikoulunpenkille kyselee että onko kukkaan nähäny.

Elä yritä leikitellä edes kun et tiedä mitä tarkoittiin :D

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Elä yritä leikitellä edes kun et tiedä mitä tarkoittiin :D

Ei sun tarkoitusperistä väliä, ku Masi lähti munckinpaistoon Nyytti-Kesteihin. ;)
        -laitamyöhäset

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei sun tarkoitusperistä väliä, ku Masi lähti munckinpaistoon Nyytti-Kesteihin. ;)
        -laitamyöhäset

Kuvitteletko näitä tapahtumia mitä vuodet tänne kiusaannuttavalla tavalla? Ei mulle, mutta muille joiden nimikirjaimia nostelet näihin räkäisiin ja sekaviin kommentteihin, Miami Vicea leikkivä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kuvitteletko näitä tapahtumia mitä vuodet tänne kiusaannuttavalla tavalla? Ei mulle, mutta muille joiden nimikirjaimia nostelet näihin räkäisiin ja sekaviin kommentteihin, Miami Vicea leikkivä

Enkä siis sen tarkemmin detaljeja tunnista, maneerit sen sijaan tuttuja

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Enkä siis sen tarkemmin detaljeja tunnista, maneerit sen sijaan tuttuja

Ja sekös sua vituttaaki, ku et tunnista omista julkaisuistaska hönkäsenpöläystä. ;)

• Anonyymi00007

Voi harmin paikka palstaäijä- nyt emme ikinä saa tietää tästä aloituksestasi tai siis enääN

• Anonyymi00009

Olen naineN ja jäi saamatta kortin vastaus, harmittaa. ikävä on korttiani.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olen naineN ja jäi saamatta kortin vastaus, harmittaa. ikävä on korttiani.

Taidat gubbe pitää koko palstaa tyhmempänä itseäsi parin yli-innokkaan pelieberin takia ja neki täällä propagoimassa vaan

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Taidat gubbe pitää koko palstaa tyhmempänä itseäsi parin yli-innokkaan pelieberin takia ja neki täällä propagoimassa vaan

Ei. Kyllä Pekka on tän palstan fiksuin. Omasta Mielestään.
        -hullunkiristävätprseet

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei. Kyllä Pekka on tän palstan fiksuin. Omasta Mielestään.
        -hullunkiristävätprseet

Alkaako olla suksia ristissä sikinsokin🤭

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Alkaako olla suksia ristissä sikinsokin🤭

Rinnebaarissa ainaki ja Eduskuntatalon hississä. Kuulemma.

• Anonyymi00008

Hyvä että oli poistettu, ne eivät kuulu tänne.

• Anonyymi00015

Miksei? On paljon pahempiakin täällä, jotka ei tosiaankaan kuuluisi tänne. Tuollaiset korttihommelit voisi olla ihan kivaa piristystä mikäli niiden kautta ei ole tarkoitettu mikään hmmm vääryys tai sellainen. Musta**** tahi vastaava touhu.
        Siitä poistatetusta näki hyvin että tuollaista haluttiin tehdä.
        ⚫🖤⚫

• Anonyymi00016

Tuo oli mieheni joka niitä TAROT KORTTEJA ilmeisesti nosteli, mutta hän ei ollut PUHTAISSA ENERGIOISSA.

Hän söi minun energioita ja hän on tietenkin taas pölövästinä katsellut meidän tulevaa ja sai aikaan sen, että me lähdettiin irtaantumaan toisistamme.
      Heräsin eilen aamulla ja totesin, että meidän suhde loppui ja mieheni on löytänyt itselleen uuden ihanan naisen.

Minä olin sentään ONNELLINEN HÄNEN PUOLESTAAN ja aloin miettimään asioita uudelleen.

Luin sitä ketjua ja taisin katsoa youtube videota myös.
      Minua alko väsyttämään ja ajattelin, että kauneus unet tekee hyvää joten annoin luvan itselleni nukkua sekä nähdä ihanaa untaa josta en millään halunnut herätä.

Heräsin siihen, kun mieheni huusi : ANNAN SELEKÄÄN SINULLE!
      Sanoin unessa jollekkin miehelle, että : SUURINTA RAKKAUTTA ON LUOPUA RAKKAUDESTA JOTEN MINÄ EN AINAKAAN HUOLI MIESTÄNI TAKAISIN!

En ehtinyt edes kysymään siltä mieheltä, että LUOPUKO HÄNENKIN VAIMO HÄNESTÄ, KOSKA HÄN RAKASTI MIESTÄ NIIN PALJON!

• Anonyymi00017

Lisään tähän, että minun mieheni on sentään niin VIISAS MIES, että hän on ilmoittanut minulle, että : Sinun on ihan turha LAIHDUTTAA, koska sinä lihot kohta kuitenkin ja syöt kolmen edestä. Minun pitää tehdä hulluna töitä niin saan edes rahaa säästöön niin vaimo ei syö koko omaisuutta Tyllerön ja Mössykän kanssa ennen, kuin he ovat edes syntyneet!

• Anonyymi00023

Kuka se sun mies oli,kaivattuko?onneks hän on naimisissa toisen naisen kaa,ollut kymmeniä vuosia!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Lisään tähän, että minun mieheni on sentään niin VIISAS MIES, että hän on ilmoittanut minulle, että : Sinun on ihan turha LAIHDUTTAA, koska sinä lihot kohta kuitenkin ja syöt kolmen edestä. Minun pitää tehdä hulluna töitä niin saan edes rahaa säästöön niin vaimo ei syö koko omaisuutta Tyllerön ja Mössykän kanssa ennen, kuin he ovat edes syntyneet!

Voi voi!,ei voi mitää tolle psykoosissa olevalle!

• Anonyymi00026

Ahaaa! Pidä huoli ukostasi Rouva Susi :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2242
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      218
      2119
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1428
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1183
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      84
      930
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe