yrittäjät estäkää suomalaisen vasemmisto työllistyminen

Anonyymi-ap

Itse olen antanut kenkää kaikille suomalaisille työntekijöille.
He ovat huonosti työtä tekeviä, sairastelevia ja aina jotain vasemmistolaista agendaa ajamassa.
Luottamusmiehet yrittävät lypsää ja kiristää rahaa ilmaiseksi. He eivät ajattele yrityksen tulevaisuutta vain omaa parastaan.
Olen jo kymmenen vuotta käyttänyt vain ulkomaalaisia työntekijöitä.
Maksan heille TES parempaa palkkaa.
Osa on Suomessa asuvia ja osan otan ulkomaalaisilta henkilövuokrausyrityksiltä mm. Virosta.
Ei kannata laiskoja ja yrityksiä lypsäviä vasemmisto suomalaisia töissä pitää. Pitäisi lailla kieltää tuollainen.

4

189

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiesitkö kuka yrityksiä pitää pystyssä?

Ostaja!

Mieti montako yrityksistä menee nurin jos kukaan ei ole töissä?

Hallitus lähti leikkaamaan. Se ei tainnut, että leikkaus on tosiasiassa leikkaus yrittäjiltä.

Tämä on ainoa syy, miksi työttämyys räjähti.

Saatiin massatyöttömyys! Ja kuten sinäkin, myös hallitus uskoo, että Suomi nousee työttömyydellä. Ja että kansa maksaa velkojaankin työttömyydellä!

Mutta ei siinä mitään, kaikki vaan kotiin makaamaan. Myös se yrittäjä!

Siitä se lähtee!

• Anonyymi00002

Työpaikkaa hakevan puoluetausta kannattaa kysyä jo ihan alkuvaiheessa haastattelua, niin voii karsia raakit äärivasemmistolaiset pois.

Koska poliittista taustaa ei saa lain mukaan suoraan kysyä, niin täytyy hiukan ovelasti muotoilla keskustelun lomassa kysymyksensä.

Vasemmistoliittolaiset on aika pas-koja tekemään ainakaan mitään fyysistä työtä. Ne haluaisi olal jotain päälliköitä tai johtajia. Sitten naputellaan puoluesiskoille töissä koko ajan Instagrammiin.

• Itse yrittäjänä olen tehnyt juurikin samoin, minulla meni hermot 6 vuotta sitten luottamusmieheen joka luuli olevansa yritykseni (työllistää 27 henkilöä) todellinen toimitusjohtaja ja edunvalvoja samassa paketissa. Lopetin yritykseni Suomessa ja siirsin kaiken tuotannon Viroon. Maksan TES:n mukaista palkkaa ja olen todella helpottunut päätöksestäni. Virolaiset ovat ahkeraa ja työmoraaliltaan hyvää porukkaa.

Ongelmat työntekijöiden ja ammattiliiton kanssa loppuivat kuin seinään.

• Anonyymi00003

Hyvätasoiset porvarihakijat ei oikein suostu tekemään mitään pas-kahommia, ja pienellä palkalla. Niihin töihin on edelleen otettava noita punalipun alla marssimisesta tykkääviä. Tiukka valvonta vaan päälle, niin kyllä ne joutuu sen päivän työnsä aina tekemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      887
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      31
      532
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      73
      446
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37