Saamani tiedon mukaan: 2010-luvun puolivälistä lähtien uusia kommentteja on tullut säännöllisesti 15 000 – 20 000 kappaletta päivässä
Oman ymmärrykseni mukaan: Sivuston oman ilmoituksen mukaan se tavoittaa viikoittain noin 1,1 – 1,2 miljoonaa eri kävijää.
Kolmas tilastoimaton totuus: Sivustolla vierailee kuukausittain jopa 86 % suomalaisista internetin käyttäjistä.
Aiheena: suomi24.Verkkoyhteisö & keskustelupalstat.
Mitä tästä ootte mieltä? Onko suomi24:lla monopolli;)
Suomi24 keskustelut
5
152
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
EI pidä paikkaansa. KOmmenttien määrä pitänee paikkansa mutta sivusto ei tosiaankaan tavoita noita mainitsemiasi määriä, mihin edes arvio perustuu. Nimenomaan arvio. Täällähän on vakikirjoittajia, jotka kirjoittelevat lähes joka palstalle ja tietyillä palstoilla kirjoittelevat yhdet ja samat henkilöt. Eli todellakin tilastoimaton totuus eli huuhaatieto
- Anonyymi00002
Ikäryhmistä on poistunut paljon väkeä poliittisten aiheiden massapostaajien takia.
- Anonyymi00003
Mistä voit tietää moisen?
- Anonyymi00004
Kun on lintanhullu tai savonalainen kirjoittamassa
en lue kuin sen verran että huomaan
nimittäin täällä voi vastata ketjuihin lukematta mitään
ja se nopeuttaa vierailua huomat tavasti sanoi maunu tavasti
varsinkin pitkissä ketjuissa joissa on samaa mölinää ja keskinenäistä
trumpiinvetoa
kandee vastailal lukematta se pitää ketjut tuoreena ja rasvassa - Anonyymi00005
huomatkaa huomattavasti sanoi maunu tavasti nopeuttaa kun ei lue mutta vastaa
kun tuuleen huudetaan
maunu tavasti eli hyvin vanhaksi ja asui presentin kesäpaikalla ja katseli merta
vanhana Naantalissa
hän lienee kaikkien aikojen suurin palkkakuopassa oleva ihminen Suomessa
hän siis oli piispa
kun olin nuori ja seurailin väitöksiä palkoista oli tehty väitöskirja
ja siinä arvioitiin maunu tavastin palkka että se oli
10 mijoonamarkkaa sen aikuista rahaa ja vuosikymmeniä sitten tehty väitös
se olisi siis joka tapaus useita miljoonia euroja nykyrahassa
ja kun katsoo piispojen surkeita tuloja voidaan todeta että piispat ovat
todella barrikaadeilla
PALKKAKUOPPA TÄYTETTÄVÄ
JÄLKEENJÄÄNEISYYS KORVATTAVA
LISÄÄ LIKSAA
huutavat piispat vaatien oikeudenmukaisuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361444Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2491000Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan91742Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31461
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
- 30393
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381