Suomessa moni ammusvarikko ns. taivasalla.
Varikot suuria, ne täytyy hajauttaa, jakaa pienimpiin osiin ja maan alle luoliin.
Paikkoja varmaan löytyy. Asialla olisi jo kiire.
Ammusvarikot luoliin
14
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Etenkin betonimyllyt pitää saada pikaisesti näihin luoliin!
- Anonyymi00002
Se on pum vaan niin ammusvarikko lentänyt taivaan tuuliin. Onko järkeä, no ei ole.
Eli siksi ammusvarikot sijoitettava kiireesti luoliin.- Anonyymi00003
Yksi esimerkki minulla olisi joka koskee erästä ammusvarikkoa mutta en viitsi täällä siitä sen enempää kertoa.
Lähettyvillä olisi korkea mäki jonka sisään ammusvarikon osaksi saisi.
En tiedä olisiko joku ongelma sijoittaa räjähteet luolastoihin. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yksi esimerkki minulla olisi joka koskee erästä ammusvarikkoa mutta en viitsi täällä siitä sen enempää kertoa.
Lähettyvillä olisi korkea mäki jonka sisään ammusvarikon osaksi saisi.
En tiedä olisiko joku ongelma sijoittaa räjähteet luolastoihin.Luolastoista täytyisi tehdä valtavan isoiksi suuaukkoa myöden, Cessnojen on päästävä lentämään sisään ja ulos, betonimyllyt ja ostoskärryt pitää myöskin hajauttaa luolastoihin sopivassa suhteessa, ja jos tilaa jää yli, niin betonilaatat tarvitsevat tilaa myös.
Ammukset, no joo, kai niitäkin johonkin tarvitaan....
- Anonyymi00006
Ei räjähteitä saa laittaa suljettuun tilaan vaan ne pitää antaa räjähtää ylöspäin.
Katso tätä Orimattilan uudenkylän tapausta .
https://www.youtube.com/watch?v=MW2DQBj7nas- Anonyymi00007
Olin siellä vartiopalveluksessa intti aikana. Koko kallio oli räjähtänyt. Ei mitään järkeä viedä räjähteitä luoliin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olin siellä vartiopalveluksessa intti aikana. Koko kallio oli räjähtänyt. Ei mitään järkeä viedä räjähteitä luoliin.
100m halkaisijaltaan ja 30m syvä monttu peruskalliossa. 10m kanttiinsa ollut kivenjärkäle (2 miljoonaa kg) oli lentänyt 1.6 km päähän.
Virallisten tietojen mukaan noin 100000kg TNT:t. Omien laskujen mukaan tämä vaatii noin 500000kg räjähteitä. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
No ei ole järkeä pitää räjähteitä ihan taivas allakaan. Jos itänaapuri hyökkää niin hetkessä tuhoaa ammusvarikot. Tasan tarkkaan tietää missä ne sijaitsee.
Kyllä se riski olisi otettava että ne on kallioluolissa ja useammassa eli jos käy niin että räjähtää niin ei tuhoudu kaikki.
Muta epäilen vahvasti että ammusvarikot on ja pysyy siellä missä nytkin on eli ihan helposti tuhottavissa. Eipä tällaisen yli kuuskymppisen huru-ukon neuvoja kannata vakavasti ottaa.
- Anonyymi00010
Tuokin sabotaasi oli ilmeisesti aikasytytyksillä toteutettu. Tapahtuma poiki varikkojen A-materiaalin uudelleen sijoitus toiminnan. Paljon pieniä varastoja ja etäällä toisistaan, maavalli varaston ympärillä.
- Anonyymi00011
Maavallit eivät auta kun vihollisen ohjus iskee ylhäältä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Maavallit eivät auta kun vihollisen ohjus iskee ylhäältä
Ei ne sielä luolassakaan ole terroristeilta suojassa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ne sielä luolassakaan ole terroristeilta suojassa.
On ne paremmassa suojassa luolassa kuin taivas alla jossain hiekkakankaalla varastoissa.
- Anonyymi00014UUSI
On minulla toinenkin vaihtoehto ammusvarastoille mutta täällä en sitä voi mainita koska salaisuus paljastuisi.
- Anonyymi00015UUSI
Suomenlahti ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010