jorman vakiovihje sivu?

pöö2

mikä sivu? kiitos

12

20529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat sen...
    • skuku

siel oo mitään vihjettä.jorma panee 10 kohdetta tukkoon ja pari vaihdeltuu eli 1 varma.ja sit se ei kuitenkaan saa ku sen 10 oikein.eihän tommosii viritelmii voi edes pelata ja jos vois ne maksais järjettömästi.mikset paa jorma kaikkii tukkoo ni tulee uni silmään illalla.

• skuku

"13"oikein mut tekstitvn mukaan kenelläkään ei ollut täysosumaa.järjestelmissä suurin peli on 9 tukossa.ja haravissa 11 tukossa.et mitäköhän järkee tos on.

• Anonyymi

Aivan oikeassa olet.

• Esa73+2

Itse olen kahlannut tämän viikonlopun aikana kymmeniä vihjesivuja läpi. En nyt osaa sanoa mikä on hyvä tai huono mutta päädyin yhdelle kiinnostavalle sivulle, jota aijon seurata ainakin sivusilmällä. Kaveri on ilmeisesti aikaisemmin tehnyt hyvää tulosta vakiossa ja aikoo nyt useamman vuoden tauon jälkeen tehdä "paluun huipulle".

http://vakio1x2.blogspot.com

Kiinnostava blogi/vihjesivu, jos päivittelee sitä kuten lupailee (eli sivu vaikuttaa melko tuoreelta).

• Anonyymi

''...sivu vaikuttaa melko tuoreelta''
        Viimeinen päivitys 2011.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

''...sivu vaikuttaa melko tuoreelta''
        Viimeinen päivitys 2011.....

Kommentti, mihin vastasit, on kirjoitettu 03.10.2010 20:51! Eli...??

• Anonyymi

mikä on kun Jorman vakio vihje sivu ei aukene ?

• Anonyymi

laitoin aikoinaan rivin 111 111 111 xxx xxx xxx 222 222 222
      111 xxx 222 111 xxx 222 111 xxx 222
      1x2 1x2 1x2 1x2 1x2 1x2 1x2 1x2 1x2
      Eli noi 27 riviä on varmaan pitäviä toisen kerran hajarivinä noi eli 729 riviä siijen lisäsin varmat ja muutaman ov tilastojen mukaan voitto 93000 vähän päälle kun noi rivit tekee hajariveinä saa enempi ov vaihtoehtoja

• Anonyymi

Olethan kokeillut miten helppoa on nykyään pelata isokin määrä hajarivejä yhdellä pelitiedostolla. Siinä ei ehdi jännetuppi tulehtua kun raahaa tiedoston Veikan sivulle ja komentaa, että maksa peli.

Esim. Joku systeemi tai järjestelmä. Voit purkaa sen hajariveiksi ja poistaa ne rivit, joiden mahdollinen voitto jäisi kolikkotasolle koska liikaa pelattu. Näin säästyy rahaa ja sitäkin enemmän vaivaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1929
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      286
      1070
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      81
      889
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      868
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      779
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      736
    7. 73
      722
    8. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      674
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      670
    Aihe