Sen kyllä varmasti tiedätkin...
Olet nainen mielestäni ihanin
46
860
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sä oot sokea!!!
- Anonyymi00004
En ole. Eihän minulla ole edes apuvälineitä näkemiseen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
En ole. Eihän minulla ole edes apuvälineitä näkemiseen.
Entäs uimiseen? n
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Entäs uimiseen? n
Heh...
- Anonyymi00042
Anonyymi00011 kirjoitti:
Entäs uimiseen? n
Ei ole apuvälineitä, mutta tarve varmasti olisi.
- Anonyymi00002
En tiedä :(
- Anonyymi00003
ei mullE
- Anonyymi00006
Ohi ihan täysii... Valitettavasti.
- Anonyymi00007
Tällä naisella on sua mies ikävä
- Anonyymi00009
Valtava ❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Valtava ❤️
Laita jotain vinkkiä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Laita jotain vinkkiä?
😊❤️
- Anonyymi00047
Anonyymi00009 kirjoitti:
Valtava ❤️
Rakas
- Anonyymi00012
Juu juu. ❤️
- Anonyymi00013
Samoin Naista ja hänen läheisyyttä ja lämpöä ❤️👨👩👦
- Anonyymi00016
N naista?
- Anonyymi00017
Tämä vastaukselle 22.39
- Anonyymi00014
Ai sun mielestä? En tiedä, että ole koskaan kertonut tai osoittanut että noin ajattelet.
- Anonyymi00018
Tosi Rakkaus on ja pysyy... sitä ei ulkopuoliset voi horjuttaa mitenkään! Oman elämän epäonnistuminen ja katkeruus näitä sivuhuutoja tahdittaa. Rakastavaiset tietävät mitä haluavat ja sen tulevat toteuttamaan!
- Anonyymi00037
Hienoa että täällä näiden kaikkien katkerien tyhmien trollaajien seasta löytyy älykkäitä jotka näkee…🥰
- Anonyymi00045
Olet asian ytimessä. Onneksi minulla on rakastavainen 🤗
- Anonyymi00048
Kulta Rakkaani... Elämä on meillä edessä
- Anonyymi00020
Millä perustein tämän tulkinnan olet tehnyt millainen olet itse kannattaako sun yksinäisyyttä kummemmasta elämästä edes haaviella
- Anonyymi00022
Näkemällä, tuntemalla ja kuulemalla hänet...
- Anonyymi00046
Anonyymi00022 kirjoitti:
Näkemällä, tuntemalla ja kuulemalla hänet...
Kannattaa varoa niitä kuulemisia ettei polla sekoa. Oletko myös tuntenut hänet lähelläsi vaikka olisitte kaukana toisistanne?
Sitä sanotaan somaattiseksi vaivaksi joka kuuluu psykoottiseen oireiluun.
- Anonyymi00021
En ole enää sellainen kuin luulet. Olen rapistunut ja kai siinä sivussa rupsahtanutkin. En edes usko että enää näemme, em. syistä.
- Anonyymi00024
Melko pinnallista.
- Anonyymi00025
Tiedän sen, eikä se haittaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Melko pinnallista.
Oletko kenties tahallisen yksinkertainen naista esittävän provojen yhteydessä kun sinullakin on ongelmia tavassa suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen? T naiselta
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oletko kenties tahallisen yksinkertainen naista esittävän provojen yhteydessä kun sinullakin on ongelmia tavassa suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen? T naiselta
Tämähän on klassinen esimerkki naisvihasta sukupuolesta riippumatta tämä palstaäijän tahallisen tyhmässä valossa esittävien esitysten perässä roikkuminen ku kärpänen kakassa. Pystytte varmaan ihmiset parempaan, eikö näin?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tämähän on klassinen esimerkki naisvihasta sukupuolesta riippumatta tämä palstaäijän tahallisen tyhmässä valossa esittävien esitysten perässä roikkuminen ku kärpänen kakassa. Pystytte varmaan ihmiset parempaan, eikö näin?
Ja lopuksi- tämä ehkä uusintaa rakenteita- mutta nainen älä alennu olemaan teline
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ja lopuksi- tämä ehkä uusintaa rakenteita- mutta nainen älä alennu olemaan teline
Sillä näin tämä oikeasti määritellään patologisessa mielessä mielen tasolla. Naisia vastaan taistelevat naiset eivät yleensä ole mitään järken riemuvoittoja, vaan ikäänkuin häntää patriarkaatille heiluttavia huomionkerjääjiä
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sillä näin tämä oikeasti määritellään patologisessa mielessä mielen tasolla. Naisia vastaan taistelevat naiset eivät yleensä ole mitään järken riemuvoittoja, vaan ikäänkuin häntää patriarkaatille heiluttavia huomionkerjääjiä
Ei kovin punk ainakaan mm ja a a paikka ankea
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Melko pinnallista.
Niin, hän mies on kehunut minua pinnallisesti. Siis ulkonäköäni ja olemustani. Kauneus on katoavaista kuitenkin. Ne liirumlaarumikehut ei enää toimi minuun. Olisi mukavampaa saada kuulla olevansa vaikka tosi symppis ja mukava ihminen. Toiveajattelua.. :/
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tiedän sen, eikä se haittaa.
Tuota et usko itsekään..
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
😄😅 se on juurikin näin!
Naisia trollaavat naiset omaavat yhden ikävän luonteen piirteen nimittäin KATEUS!
Mies trollaa kun nainen ei ole kiinnostunut hänestä ja nainen trollaa siellä taustalla siksi kun ei itse saa sitä huomiota ja ihailua. Ei tuossa mitään epäselvää ja viesteistä voi pitkälti päätellä juurikin siitä älykkyyden puutteesta😄 - Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei kukaan ole alentunut mihinkään jos et nyt itsestäsi ja omasta kokemuksestasi puhu. Vai oliko ihan omasta kokemuksesta annettu ohje?? 🤔😅
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin, hän mies on kehunut minua pinnallisesti. Siis ulkonäköäni ja olemustani. Kauneus on katoavaista kuitenkin. Ne liirumlaarumikehut ei enää toimi minuun. Olisi mukavampaa saada kuulla olevansa vaikka tosi symppis ja mukava ihminen. Toiveajattelua.. :/
Kun se kauneus ei minnekään katoa, se on vain oma negatiivinen skenaario. Kauneus on aina omassa sillmässä. Miksi ihmisen pitää aina kuvitella "yli" asioita. Esim. 20-vuotias kuvittelee vanhaksi jo 40-vuotiaan, joka on kauhean kurttuinen ja kävelee huonosti, ehkä jo kepin kanssa vaikka todellisuudessa tuollaista ei tapahtuisi edes 100-vuotiaana.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
😄😅 se on juurikin näin!
Naisia trollaavat naiset omaavat yhden ikävän luonteen piirteen nimittäin KATEUS!
Mies trollaa kun nainen ei ole kiinnostunut hänestä ja nainen trollaa siellä taustalla siksi kun ei itse saa sitä huomiota ja ihailua. Ei tuossa mitään epäselvää ja viesteistä voi pitkälti päätellä juurikin siitä älykkyyden puutteesta😄Sen miehen pitäisi kuitenkin yrittää tehdä vaikutus siihen naiseen, eikä yrittää saada kaikin puolin pois pelistä sitä toista miestä. Onhan nyt aivan eri asia kun prinssi saapuu uljaasti valkoisella ratsullaan. Ratsukin on niin ryhdikäs et tajuaa, nyt on kyse tyylistä ja arvokkudesta. Mies ojentaa kätensä naiselle ja heilahduttaa naisen kevyesti itsensä taakse, naisen lämpö tuntuu välittömästi miehen takamuksessa ja naisen rinnat ottavat kosketuksia miehen selkään, naisen hengitys tuntuu kuin lämmin merellinen tuulahdus miehen niskassa. Sensijaan tämä toista miestä maalittava, painii sikakarsinan mudassa persvako paljaana ja yrittää saada tätä toista miestä maahan ja syöttää tällä omaa lääkettään, mudaa. Voisiko joku huomata tyylikkyydessä jotain eroa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kun se kauneus ei minnekään katoa, se on vain oma negatiivinen skenaario. Kauneus on aina omassa sillmässä. Miksi ihmisen pitää aina kuvitella "yli" asioita. Esim. 20-vuotias kuvittelee vanhaksi jo 40-vuotiaan, joka on kauhean kurttuinen ja kävelee huonosti, ehkä jo kepin kanssa vaikka todellisuudessa tuollaista ei tapahtuisi edes 100-vuotiaana.
Kyllä varmasti jokaisella 100-vuotiaalla on joku keppi olemassa, mutta fakta on että 100-vuotiaitakin on monen näköisiä. Toisinaan osuu uutisissa silmään joku juttu jossa haastatellaan jotain 100-vuotiasta ja kun katsoo kuvaa haastattelun vieressä, niin useammankin kerran on käynyt niin että olisin veikannut kuvassa olevaa 100-vuotiasta 80-85-vuotiaaksi :) Ja lähes aina noissa haastatteluissa kysytään pitkän iän salaisuutta, niin nehän on ne terveet elämäntavat ja positiivinen elämänasenne. Eihän esim. kukaan tupakoitsija tai sohvaperuna elä 100-vuotiaaksi. Ja geenit vaikuttaa paljon myös, on sukuja joissa lähes kaikki elää melkein 100-vuotiaiksi.. No, itse en kyllä missään tapauksessa haluaisi elää 100-vuotiaaksi, sen verran vikoja on jo keski-iässä että itse joutuisin superruttuisena sängyn pohjalla vaipoissa tuossa iässä makaamaan!
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kyllä varmasti jokaisella 100-vuotiaalla on joku keppi olemassa, mutta fakta on että 100-vuotiaitakin on monen näköisiä. Toisinaan osuu uutisissa silmään joku juttu jossa haastatellaan jotain 100-vuotiasta ja kun katsoo kuvaa haastattelun vieressä, niin useammankin kerran on käynyt niin että olisin veikannut kuvassa olevaa 100-vuotiasta 80-85-vuotiaaksi :) Ja lähes aina noissa haastatteluissa kysytään pitkän iän salaisuutta, niin nehän on ne terveet elämäntavat ja positiivinen elämänasenne. Eihän esim. kukaan tupakoitsija tai sohvaperuna elä 100-vuotiaaksi. Ja geenit vaikuttaa paljon myös, on sukuja joissa lähes kaikki elää melkein 100-vuotiaiksi.. No, itse en kyllä missään tapauksessa haluaisi elää 100-vuotiaaksi, sen verran vikoja on jo keski-iässä että itse joutuisin superruttuisena sängyn pohjalla vaipoissa tuossa iässä makaamaan!
Tämä totta. Nuo syyt, niissä kaikissa voi olla jotain totta. Kuitenkin jos ajatellaan mikä on yleisin "kuolemansyy" on stressi tai paremminkin mitä se stressi saa aikaan, lisää tressiä ja huonoja elämäntapoja ja lisää stressiä. Ajattelen, pitkän iän salaisuus kokonaisuutena voi olla, että osaa ottaa elämän niin, ettei anna stressin tappaa itseään, ainakaan ennenaikaisesti.
- Anonyymi00041
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei kovin punk ainakaan mm ja a a paikka ankea
Multimiljonääri mopottajana ei kohtaa ku munkkeja. Kuulemma.
- Anonyymi00023
Minäkin haluaisin olla ihanin!
- Anonyymi00043
Hän todella sitä on. 😊❤️
- Anonyymi00044
Erittäin ihana onkin 😍 ihanin kaikista 😍
- Anonyymi00049
Voi kun olisinkin hänen mielestään.... E
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n342090Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.283904