ei välttämättä onnistu hänen kanssaan, niin silloin mahdollisuus onnistumiseen itseasiassa nousee. Kun on sinut tilanteen kanssa paremmin ja realistinen, niin rimakauhu vähenee.
Kun hyväksyy että
7
228
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo on aivan totta.
- Anonyymi00002
Vai laantuiko vain tunteet?
- Anonyymi00003
Kun haluaa olla toisen kanssa ja ei ole, niin se on negatiivinen tunne --> ei säteile vetovoimaista energiaa, koska ei ole mukava olla.
Kun ei halua olla toisen kanssa, niin tekee asioita joista normaalisti tykkää, se on positiivinen tunne --> säteilee vetovoimaista energiaa, koska nauttii elämästä.
Jännästi siis ihmisiin ihastuu, jotka nauttivat elämästä.- Anonyymi00004
Totta.
- Anonyymi00005
Tuo varmasti pitää paikkansa. Kun olin iloinen ja hauska, seuraani hakeuduttiin. Mutta en voi teeskennellä että menee hyvin, silloin jos ei mene. Olen joskus kyllä maskannutkin, kun en ole luottanut että ihmiset haluaa kuulla mitään negaa. Ja se kuormittaa. Monet ihmiset kääntävät selkänsä, kun on hätä. Ja siitä hädästä pääsisi helpommin yli, jos olisi joku joka olisi siinä hetkessä vaikka vaan läsnä.
Sillä että kokee itsensä ymmärretyksi, on suuri vaikutus siihen omaan vointiin. Paha olo pahenee, kun kokee ettei surullisena kelpaa, vaan säikyttää sillä ihmiset pois. Tosin siinä jyvät erottunut akanoista, mutta silti se sattuu kovasti. Olen sanonut joskus että en halua murehtia, nyt keskitytään kivoihin asioihin. Murheet voi siirtää hetkeksi syrjään ja heittäytyä hulluttelemaan vaikka. Sen olen myös oppinut, että kaikille ei kaikesta kannata puhua. Sen kyllä jo aistii, kenen kanssa mistätäkin voi puhua. Enkä halua omilla murheilla kuormittaa yksittäisiä ihmisiä. Kyllä sen toisenkin jaksaminen on otettava huomioon. Kuten omakin, ystävyyssuhde ei voi olla terapiasuhde, vaikka asioita jaetaankin.
- Anonyymi00006
Se kannattaa oppia hyväksymään ajoissa, ettei mene tekemään mitään sellaista mikä kaduttaa jälkikäteen.
Jos menee tekemään kaduttavia asioita hyväksymisen vaikeuden takia niin se rimakauhu voi jopa pahentua. - Anonyymi00007
Osaa suhtautua epäonnistumiseen ni vaatimukset itseä kohtaan laskee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910