Ja edes lääkäri ole kirjannut käyntiä vieläkään😪 mikä mussa on niin vikana...
Masentaa oma terveys
26
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
🫂 no mikä on hätänä
- Anonyymi00002
Osaisinpa sanoa edes itselleni. Toivottavasti pian tulee lausunto 🙏
- Anonyymi00003
Mulla pyörytti joskus aina kassalla niin, että jouduin välillä ottaan ihan siitä liukuhihnakaukalosta kiinni. Tolvana akka laitto mut lääkäriin hakemaan pillereitä, kun olin ujo. Lopetin ne, niin oireet alkoi.
- Anonyymi00014
Oletko käyttänyt melatoniinia?Se aiheuttaa joillekkin huimausta ja jopa paniikkikohtauksen.Lopeta ne ja pyydö lääkäriltä muita uneen tarvittavia lääkkeitä.Älä missään tapauksessa SSR johdannaisia sillä ne lihottaa.Pyydä vanhanajan kunnolla testattuja lääkkeitä ,niistä voit olla melko varma ettei ne ehkä sinulle sivuoireita aiheuta.
- Anonyymi00004
Eikös ne voi välillä kestää jonkin aikaa ennenkuin näkyy.
- Anonyymi00005
Voiko mennä kuukauden päivät?
- Anonyymi00006
Miksi kyttäät jonkun ihmisen lääkärin lausuntoja?🧐mahdat olla todellinen fani
- Anonyymi00007
Minä ymmärsin kyllä palstaäijän takapiaraisun niin, että omakanmasta pitäisi päästä lukemaan mitä se lääkäri sanoi hänen erinomaisesta psyykkisestä hyvinvoinnistaan. T naiselta saisko olla muuta virka-apua täällä lalalandiassa? Oon sydämmessä kato tohtori
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä ymmärsin kyllä palstaäijän takapiaraisun niin, että omakanmasta pitäisi päästä lukemaan mitä se lääkäri sanoi hänen erinomaisesta psyykkisestä hyvinvoinnistaan. T naiselta saisko olla muuta virka-apua täällä lalalandiassa? Oon sydämmessä kato tohtori
Vähän kuten joku voi kokea olevansa inspehtoori
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä ihan luulin, että oot Leilan henkilökohtainen pankkisavustaja ja kirppiskierrättäjä. T. Seppo
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä ihan luulin, että oot Leilan henkilökohtainen pankkisavustaja ja kirppiskierrättäjä. T. Seppo
Okei? Voin olla sulle mitä vaan konkurssinne keskellä
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Okei? Voin olla sulle mitä vaan konkurssinne keskellä
Ai niiku joku Pohjolan Tii-Betin hetuhenkilöhakuinen Hammas-Keiju? ;)
-SuomiVoitto30 - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ai niiku joku Pohjolan Tii-Betin hetuhenkilöhakuinen Hammas-Keiju? ;)
-SuomiVoitto30Kai sinä poikaparka ymmärrät, ettei nämä käninät sano ainakaan mulle mitään?😆
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kai sinä poikaparka ymmärrät, ettei nämä käninät sano ainakaan mulle mitään?😆
Karhunkieliselle ei ne kyl kuulukaan. ;)
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Karhunkieliselle ei ne kyl kuulukaan. ;)
Ehkäpä vaikka näin. Tätä farssia seuratessa mielialat vaihtelee vahingonilon ja myötätunnon välimaastossa, sirkus ei ole minun ns
- Anonyymi00008
Mulla vähän sama juttu. Tiedän kyllä mikä mua vaivaa, kun on tutkittu. Mutta toipuminen ei etene, päinvastoin. Sairauteni on yleinen mutta sen aiheuttaja harvinaisempi. Olen huomannut että asiantuntijoiden mukaan mun olis pitänyt jo toipua mutta alaspäin vain mennään. Asiantuntijoillakaan ei taida olla kokemusta siitä miten tämä yleinen, mutta harvinaisemman aiheuttajan seurauksena tullut vaiva paranee tai ei parane. Töihin en pysty. Yhtä hyvää päivää seuraa aina kaksi tai kolme huonoa. Kaiken olen tehnyt mitä olen voinut. Ens viikolla taas lekuriin. Saan varmaan hullun paperit.. :D
- Anonyymi00010
Eräs nainen on niin laiska eikä osaa mitään. Työnsä hoitaa todella huonosti. Eihän sil oo miestäkään.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eräs nainen on niin laiska eikä osaa mitään. Työnsä hoitaa todella huonosti. Eihän sil oo miestäkään.
Ohi!! Viestistäsi myös huomaa että sulla ei ole tainnut olla elämässäsi vielä koskaan mitään haasteita. Kyllä ne suuret luulot sinultakin joskus karisee, usko pois palstagubbe.
- Anonyymi00011
itte huomasin n kolme vuotta sitten että kun paloin loppuun niin se ns helposti jää päälle eli sä et pääse pois siitä kun elämäntilanteeseen ei tule helpotusta
- Anonyymi00012
kyllä ne omat mielialat heittelee sinne sun tänne ja se tekee kaikesta hankalaa keskusteluajat menee pitkälle ja samoin lääkärit tuntuu että minua ei koskaan kohdata vakavasti.
- Anonyymi00016
Epikriisi. -sivu
- Anonyymi00018
Niin- entäpä kakru lapsuus- tai nuoruusajan anamneesit? Sivusta T naiselta loseri
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin- entäpä kakru lapsuus- tai nuoruusajan anamneesit? Sivusta T naiselta loseri
Onneks en oo sun elämääs eläny koskaan. Tommosena Ana-Ali -Peikkona. ;)
-sivu - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onneks en oo sun elämääs eläny koskaan. Tommosena Ana-Ali -Peikkona. ;)
-sivuEi herranjestas se vaihtaa ns targettia ku sukkia impulsiivisesti eikä ees turpaan vissiin ole saanu
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei herranjestas se vaihtaa ns targettia ku sukkia impulsiivisesti eikä ees turpaan vissiin ole saanu
Hyvinkäällähän jopa myydään parittomia sukkia. Montako hankit itelles, ilman kenkälankkia? ;)
-monosapiens
- Anonyymi00026
Oi oi, terveyttä sinulle! ja kaikkea hyvää muutenkin. Kyllä kaikki vielä kirkastuu. Toivottavasti saat kaipaamaasi apua. Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910