tilanteen tasalla moneen vuoteen. Minulle on ollut täysin selvää, ettei kumpikaan ole koskaan halunnut harrastaa seksiä toistensa kanssa! Ja siksi samoja turhia asioita on jauhettu vuosi toisensa jälkeen! Oletteko unohtaneet sen, että minä olen se joka valitsen sellaisen ihmisen elämääni josta voisin pitää! Paljon nuorempi henkilö ei ole ollut sitä koskaan! Oli typerää aloittaa projekti, koska sen takia menetin minulle todella tärkeän asian, josta olin kauan haaveillut! Toistan pidän vain suunnilleen ikäisistäni miehistä ystävänä! Poistakaa nuorempi projektista!
Ette ole olleet
6
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenelläkään ei ollut oikeuttaa aloittaa projektia niin laaja-alaisena kuin se toteutettiin! Tärkeintä ei ollut löytää edes ystävää, vaan saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä itselle rakkaassa työapaikassa ja pärjätä omillaan!
- Anonyymi00002
Miksi luulitte tietävänne muka paremmin, mistä minä haaveilin. Sellainen osoittaa että luulitte olevanne minua ylempänä ja minun olisi pitänyt toimia, niin kuin te halusitte minun toimivan! Siltä se on tuntunut koko projektin ajan! Ja se mikä oli todella elämää suuresti pilaaavaa tomintaa, oli kaikki kautta rantain esitys. Ja senkin suhteen sama asia. ymmärsin kaiken kertomisen hyvin nopeasti, mutta sitä samaa asiaa jankutettiin vuodesta toiseen! Teitte elämästäni helvettiä!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi luulitte tietävänne muka paremmin, mistä minä haaveilin. Sellainen osoittaa että luulitte olevanne minua ylempänä ja minun olisi pitänyt toimia, niin kuin te halusitte minun toimivan! Siltä se on tuntunut koko projektin ajan! Ja se mikä oli todella elämää suuresti pilaaavaa tomintaa, oli kaikki kautta rantain esitys. Ja senkin suhteen sama asia. ymmärsin kaiken kertomisen hyvin nopeasti, mutta sitä samaa asiaa jankutettiin vuodesta toiseen! Teitte elämästäni helvettiä!
Ota jotain rauhoittavaa,kukaan outo ei ole sinua määrännyt!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ota jotain rauhoittavaa,kukaan outo ei ole sinua määrännyt!
Kokeile sinä kans populisti vaik kamomillateetä. Sivusta
- Anonyymi00003
Katse eteenpäin.
- Anonyymi00006
Sun on päästettävä irti palstasedän eli apn kautta projektoinnista, heppu hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391666Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341281
- 261181