On volkkari tdissä webasto ja kolmas menossa kun tulee se tuntiraja 800h täyteen ja vaihto koneelle ja se ketuttaa niin piruxxti! Nyt on vaihdon hetki taas ja rouvan vanhaan autoon myös uusi ensi asennus poltoainelämmittimelle joka lämmittää myös moottorin tietysti. Kaukosäätö ollut napilla webastolla ja se on absoluuttisesti paras käytössä minulle ei puhelin sovelluksia enempää ei. Joo olen vanha mutta töissä pakko kulkea mutta on polttoaine lämmitys myös vapaa ajalla kovassa käytössä. Mutta onko eber kestävempi ja puhutaan paremmasta korjattavuudestakin ilman lyhyttä ohjelmoitua käyttö ikää kuten webastolla on. Mitä on mieltä autoilijat ja en sitten hitto jaksa lukea sähkövatkain juttuja!ei vaan patteriautot jaksa kiinnostaa tippaakaan ja olen koeajanut huvikseen tesla 3 ja en vaan välitä. Ehkä subarun sähkönä ostan jos niin hurahtaneeksi tulen ja on 10v takuu subarulla. Ensin polttoainelämmittimet pauhaamaan.
Wanhaan autoon polttoaine lämmitin mutta kumpi eber vai webasto
Anonyymi-ap
1
135
Vastaukset
- Anonyymi00001
Webastossa voi tuon 800 tunnin rajan nollata ja jatkaa käyttöä huollon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje91176- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666