🤔 🇫🇮📢 eli tasa-arvon päivää. Sehän on ihan selvää, että samasta työstä kuuluu saada sama palkka. Itse pidän tärkeämpänä toisen ihmisen arvostusta sellaisena kuin hän on.
Aamukahvin keitto olisi kyllä plussan arvoinen lisätaito!
Hyvää Minna Canthin päivää
6
194
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kiitos sitä samaa sinulle! Olikin komeasti liput saloissa kun tänään ajelin tuolla kylillä.
- Anonyymi00002
Aloittajalle viestien saaminen niille tarkoitetuille palstoille olisi kyllä plussan arvoinen lisätaito!
Ehkä sun kannattaisi pysyä kirjoituksissa, joita ymmärrät. Aloituksessa on selvästi puhuttu kaivatusa miehestä. Jopa toivottu, että hän osaa keittää kahvia. Hänellehän olen muutaman kerran tarjonnut kahvia töissä.
Sun kannattaa mennä vaikka AA kerhoon, jollet sinä ja kaverisi osaa kontrolloida juomisiasi. En kuulu teidän rinkiinne. ekä mun ei siksi tartte. En käytä alkoholia lainkaan. Sen tietää kaikki tuttuni.
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Sun kannattaa mennä vaikka AA kerhoon, jollet sinä ja kaverisi osaa kontrolloida juomisiasi. En kuulu teidän rinkiinne. ekä mun ei siksi tartte. En käytä alkoholia lainkaan. Sen tietää kaikki tuttuni.
Saatko provikat, kun mainostat sitä AA-kerhoanne täälläkin? 😆
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052520Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4641469- 831244
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2631148- 57832
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65736- 33667
- 46664
- 46651
- 88617